pondělí 19. září 2011

Avon paletka korektorů

Pravidelní čtenáři moc dobře ví, že výrobky Avon zrovna moc "nežeru" a většinou jsem s nimi neměla extra báječné zkušenosti. Nicméně i ten největší kritik se někdy zvědavě projde kolem jejich stánku (které tak trochu zaplavily Prahu). A tak když jsem nedávno procházela z nákupu pasáží a viděla stánek narvaný kosmetikou, nedalo mi to a šla jsem se podívat. Paní měla vystavené snad všechny výrobky co Avon nabízí (nebo mi to tak alespoň přišlo :). A docela mě překvapilo, že spousta věcí se prodávala za směšné ceny. Na košíčcích s výrobky byly cenovky 40, 60, 80 Kč atd. Hmm, to mě trochu víc navnadilo. Nakonec jsem si tedy odnesla hned tři věci (nechápu to). Dnes bych se ráda více věnovala jen jedné z nich, protože ostatní nejsou zas tak zajímavé.







Domů jsem si odnesla kromě paletky korektorů navržené Jillian Dempsey i melounový sprcháč (který vážně pěkně voní) a na kterém se snad nedá nic pokazit a pak tuto tyčinku proti oděrkám a puchýřům. Tu ještě vyzkoušenou nemám, ale nohy mám odřené každou chvíli, tak doufám, že tyčinka k něčemu bude.





Jak vidíte, toto není klasická korektorová paletka s tělovými odstíny. Tato je vhodná na maskování kruhů pod očima, mdlé pleti, žlutým podtónům pleti nebo na zarudlé oblasti. Nikdy jsem moc těmto korektorům neholdovala. Kdysi jsem měla jeden zelený a žlutý a nijak moc extra mě to nechytlo. Myslím, že člověk se bez nich může v pohodě obejít a postačí mu klasické korektory. To bych ale nesměla mít obsesi zkoušet všechny možné, zbytečné i neužitečné kosmetické přípravky.






Korektory se používají klasicky pod make-up, dají se navzájem míchat i kombinovat.


A k čemu jsou jednotlivé odstíny korektorů vlastně vhodné?


1) růžovo-tělová barva je vhodná k zakrytí mdlé pleti pod očima. Je asi nejvíce podobná klasickému korektoru a jdou s ní maskovat a drobnější nedostatky pleti, např. pupínky.


2) šeříková barva slouží ke korekci černých teček a skrývá žlutý podtón pleti


3) meruňková barva se používá na lícní kosti a nad obočí


4) žlutá barva kryje zarudlé oblasti a používá se i na T-zónu




V nabídce jsou dva odstíny - Light a Dark. Já mám light a upřímně mi odstín Dark přijde jako trochu nevhodný pro středoevropany. Já bych si ho tedy nepořídila asi ani jako afroameričan, protože mi prostě přijde divný a nepřipomíná mi korektor :) Ale chtěla jsem tím říct, že světlý odstín je určitě praktičtější.

(zdroj:google)


Musím uznat, že korektory nejsou vůbec tak špatné, jak jsem očekávala. Sice využívám nejvíce jen dva odstíny (růžový a šeříkový) ale to je spíše mou leností a neochotou si na obličej míchat tolik barev. Nanášení se mi osvědčilo nejlépe prsty, přiložený štěteček mi nevyhovuje (jsem prostě zvyklá všechny korektory nanášet prsty bez výjimek). Věřím, že někdo by si s paletkou pořádně vyhrál a zamaskoval svou pleť k dokonalosti photoshopové retuše.


Myslím, že nákup se docela vydařil, teď mě ale už omluvte, je čas se jít vyretušovat, namazat nohy a poté to všechno umýt sprchovým gelem s vůní melounu...


Co vy a tyto paletky korektorů?


PS: Nová verze Beauty Boxu je již k mání! Tentokrát s luxusní kosmetikou Sisley.


A úplně poslední informace, Giveaway je ukončená a vítěze vyberu brzy :) Přeji vám hodně štěstí...

10 komentářů:

  1. No musím říct, že si nedokážu představit, že bych používala tolik korektorů, asi bych to nestíhala, už tak mám problém:D ale líbí se mi ten pod oči, zkusím mrknout jestli se takový odstín neprodává samostatně


    www.slecna-k.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Já tyhle všelijaké korektory také zkoušela, ale nevím, přijde mi, že je jimi pleť zbytečně moc zatížená a nevypadá pak příliš přirozeně. Takže jsem to všechno nakonec vyhodila. Nemluvě o tom, že to sežere víc času, když si mám ještě patlat toto na obličej :) Používám jen make-up, který sjednotí barvu pleti a zakryje i nějaké menší nedokonalosti, ale chtěla bych vyzkoušet od elfu ten minerální sypký korektor pod oči, četla jsem na něj jen samé dobré ohlasy a prý je i krásně lehký, tak uvidím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Asi tak před 14 dněmi jsem psala naprosto stejný článek a to i obsahově, takže jsme se dost shodly. :DD A na další beautybox se taky už klepu, ale ještě mi nepřišel ten minulý. :( Jinak všimla sis, že se jeho cena zvýšila. Zatím to není tak tragické, ale už by mohla zůstat.. .)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja si koupila kdysi paletku korektoru z ebay, takovou tu podobnou jako dela coastal scents na tvarenky a za mesic jsem ji prodala nejak to nevyuziju. Ale kdysi jsem si koupila od essence takove to trio co prodavaji, je tam hneda, zelena a ruzova a to je celkem fajn, Hlavne ta ruzova je super na projasneni ocniho okoli. Jinak nevim proc ale AVONu se bojim:D Nic od nich nemam a asi nikdy mit nebudu...

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, takový obsáhlý článek!Moc se mi líbí! Na beuty box se nemůžu dočkat, ale zatím nepřišel, tak snad se nikde neztratil :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nový katalog od Avonu mám zrovna teď před sebou :D korektory MUSÍM objednat, protože stejně jako ty ráda zkouším VŠECHNO :D melounovou sadu mám celou a jsem moc spokojená (krásně voní), napiš potom prosím jak ti fungovala ta kulička na paty taky jsem o ní přemýšlela, ale bála jsem se že to budou vyhozené peníze :(

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. souhlasím se všemi, je to čas navíc korektory aplikovat, takže to není na každý den, ale když má člověk čas a chuť si vyhrát, tak je to ideální :)

    elli: tak jestli ho vyzkoušíš, dej určitě vědět, jestli za to stál

    Mia: já vím, skoro mi přijde, že se jako opičím, ale mám články připravené dlouho dopředu a ty jako bys mi četla myšlenky a publikuješ je dříve :) to samé článek s peelingy, který také chystám :) svět kosmetiky je tak malý :) Jinak cena je podle mě vyšší, díky tomu, že je balíček s kosmetikou Sisley, která je opravdu drahá

    PlumFoolery: já se ho taky trochu bojím, ale tohle byla vyjímka, protože jsem si věci mohla osahat a stály vážně pakatel :)

    Mirabelle: neboj, určitě ti dorazí :) mě to trvalo asi 3 týdny od objednávky než přišel, takže vyčkej a určitě dorazí :) těším se pak na tvůj článek o něm

    Terka: dej vědět, tvůj názor na něj, tyčinku se chystám vyzkoušet co nejdříve, také mě zajímá, jestli mi k něčemu bude :)

    OdpovědětVymazat
  8. korektory upřímně nepoužívám, ani další různé "vylepšováky". používám kvalitní peeling a na problematickou (jen lehce a zřídka) mi to nejpřijde vhodné :)

    OdpovědětVymazat
  9. Avon som nikdy nemala a ani ma to popravde nelaka, ale zasa niekedy vedia veci prekvapit :)
    co sa tyka farebnych korektorov, pisala som uz aj minule, ze jede skvely je od Catrice. totiz nie som velmi na take veci, pouzivam maximalne svetly pod oci ale stale som mala po ruke i zeleny na cervene fliacky. Gosh, Loreal aj Essence ma nejako neohurili, ale tento novy od Catrice si zatial neviem vynachvalit kedze dava iba akysi farebny podton a aj ruzovy na kruhy ich iba tak presvetli.
    na Beauty Box sa chystam ale tento mesiac ma to nelaka i ked Sisley je super :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)