středa 7. září 2011

Alverde máslo na nohy

Krásné dopoledne všem! Jdu si takhle jednou do práce, klasicky se cestou stavím v DMku podívat se, co mají pěkného. Jak se tak procházím kolem regálů, vidím, že jeden je úplně vybílený a na jeho dně zůstal poslední kousek čehosi. Tou věcí bylo máslo na nohy od Alverde. Hm, úplně poslední kousek. To už něco znamená, to je dobrý důvod proč si něco koupit, že? Cena pouhých 29Kč za 50ml. To musím samozřejmě vyzkoušet, kdyby to náhodou bylo k ničemu, tak to předám dalším členům rodiny :) A musím vám říct, dobře, že jsem po něm sáhla a vzala si ho na otestování. Sice nemám vůbec ráda slovo máslo na etiketách kosmetických výrobků (vždycky mi v hlavě naběhne obrázek kostky másla, kterou si po sobě patlám :) ale konzistencí je opravdu podobné máslu. Neberte to ve zlém, má opravdu takovou našlehanou texturu a je hutné. Což je vzhledem k jeho funkci jaksi nutné. Stačí jen málo nanést na chodila a ty jsou pak opravdu pořádně natřená a vyživená. A dobré na tom všem je, že se máslo rychle vstřebává a nožky pak nejsou umatlané a mastné. Co se vůně týče, pořád přemýšlím, co mi připomíná. Cítím citrusy i lesní vůni. Nedokážu tu vůni absolutně popsat ale hodí se mi k výrobku, který pečuje o nohy (tudíž jako vůně pleťového krému by mi asi vadila).







Musím uznat, že máslíčko se stalo parťákem mého milovaného Garnieru na suché nohy a během blížící se zimy (ano, jsem pesimista a i podzim beru jako zimu) budou pečovat dohromady o mé nebohé nožky :) Pro někoho může být výhodou i jeho menší balení.


Zaznamenal ho někdo z vás nebo je někdo z vás už hrdý uživatel? :)

7 komentářů:

  1. Hrdým užívateľom ešte nie som, no po tomto článku čoskoro budem :)

    OdpovědětVymazat
  2. měla jsem. neurazilo, ale ani nenadchlo...

    OdpovědětVymazat
  3. Já ho mám už asi půl roku a musím ho chválit. Nožky jsou po něm krásně jemné (já teda nemám nijak extra suché a nepoužívám ho pravidelně). Ta vůně i konzistence je mi taky moc příjemná.

    OdpovědětVymazat
  4. ak ho budú mať u nás tak ho kúpim :)

    OdpovědětVymazat
  5. Také ho mám moc ráda. Zkusila jsem sice jen pár krémů na nohy, ale tento je rozhodně nejlepší.

    OdpovědětVymazat
  6. no nič musím vyraziť do drogerky pre maslo, ešte do potravin pre chlieb a bude to :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Myslím, že si pro něj někdy musím skočit.
    Já si sice nohy nemažu, spíš si dělám třeba jednou za 14 dní vazelínové zábaly, ale nohy mám sušší, tak mě třeba tenhle krém donutí přestat být líná a mazat se. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)