středa 24. srpna 2011

Vítězem se stává...

Je tu vyhlášení giveaway. Tentokrát se vás zúčastnil rekordní počet a moc mě to potěšilo. Bohužel nemůžu obdarovat každou z vás a vítěz je jen jeden. Ještě než ho prozradím, chci vám poděkovat za krásné komentáře, které mě moc potěšily až dojaly. Jsem moc ráda, že se vám blog líbí a některé z vás i inspiruje. Všechny vaše připomínky jsem si zapsala a slibuji, že se pokusím jimi veskrze řídit a inspirovat. Zklamu asi jen ty, co si přály videa. Bohužel na to nemám techniku a v poslední době ani tolik času, kvůli práci. Možná, možná někdy hodně v budoucnu se to změní, ale zatím to necháme, jak to jde a snad vás budu dál bavit i bez videí :) Jsem technický antitalent a nejdříve bych ráda vylepšila vzhled a funkce stránek a pak možná videa :) Bohužel si s tím moc rady zatím nevím, takže uvítám každou vaši radu ohledně vzhledu stránek, odkazů, úpravy fotek apod. Děkuji a teď kdo se stal vítězem?



Vítězkou je Mína, které moc gratuluji! Všem ostatním děkuji za účast a nebojte, další giveaway už na vás čeká v šuplíku a tentokrát vyhrajete už určitě :)


5 komentářů:

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)