čtvrtek 11. srpna 2011

Veld´s první zeštíhlující vůně

Ahoj, dneska vám povím něco o novince od Veld´s. Ona je to tedy novinka už asi od května nebo června, ale to vůbec nevadí. Někdo z vás možná už zaregistroval v časopisech její vychvalování. Ti z vás, kdo neznají francouzskou značku Veld´s, nechť zamíří do parfumerii Sephora, kde je exkluzivně k sehnání. Jelikož jsem měla tu čest už nějaké výrobky vyzkoušet, do budoucna o nich chystám také článek, kde vám povím víc o celé značce. Dneska se zaměřím jen na jeden jejich "skvost" a to na zeštíhlující vůni Prends Moi.




Omlouvám se, že jsem sem nedala originál fotku, ale flakon se strašně špatně fotí, protože je takový průhledně-lesklý a nevypadá to na fotce moc pěkně. Kdyby přece jen někdo toužil po real fotce, nechť se mi ozve a ráda mu jí pošlu :) Teď tedy k samotné vůni. Jak reklamy hlásají, je to první vůně na světě, po které se budete cítit dobře. A jak je to možné? Tato vůně využívá poznatků neurokosmetiky (přes kůži působíte na mozek) a obsahuje Betaphroline, který má za následek neurokosmetický a lypolitický účinek. Takže dost chemie a trochu vám to přiblížím. Když se vůně dostane do styku s pokožkou (to je základ úspěchu) začnou se uvolňovat endorfiny (hormony štěstí). Tím tedy dochází k redukci stresu a navození pocitu pohody. A ten kdo je spokojený a v pohodě, nemusí se přejídat a tím pádem jsem u toho, proč je tato vůně zeštíhlující. Navíc díky složení vůně, které obsahuje i kofein, karnitin a spirulinu (mořská řasa) dochází k odbourávání tuků a zmírnění celulitidy. Neuvěřitelné že? Jistě, podobné věci hlásá každá druhá reklama na kosmetické výrobky. Nicméně i tak jsem se rozhodla tuto vůni vyzkoušet. A je to neuvěřitelné, ono to vážně funguje! Já, milovník sladkého a všeho neřestného jídla jsem najednou neměla vůbec chuť mlsat a nijak jsem nepociťovala nutkání takovéto věci vyhledávat. Nemluvím o výbuších smíchu, ale ty připisuji spíš svému dobrému naladění celkově. Takže za sebe můžu říct velké ANO! Vážně na té vůni něco je! A víte co je na tom nejlepší? Nemusíte si připadat jako blázen, když se budete touto vůni aktivně stříkat na břiše nebo zadku, protože čím více se dostane do styku s kůží, tím více působí aktivní látky v ní. Dobrá, účinky jsme si shrnuly a potvrdily , ale co vůně samotná? Výrobci nešlo jen o to, vytvořit další "zeštíhovadlo" ale i kvalitní vůni. Složení obsahuje jen ty nejkvalitnější přírodní složky. Ucítíte v ní bergamot, mandarinku a grapefruit. Srdce tvoří jasmín, šeřík a ylang-ylang. V základu se mísí pačuli, vanilka a bílé pižmo. Vůně se opravdu těžko popisuje. Květinově ovocná vůně? Zřejmě. Přiznám se, že mi úplně božsky nevoní. Její vůně nebyla důvod, proč jí mám. Ale není to nejhorší a věřím, že spoustě lidí by se moc líbila. Je to toaletní voda a vydrží opravdu dlouho na kůži. Chce se to přestříkat víckrát za den, aby vydržel efekt dobré nálady a postupného zlepšování postavy. Hlavní je, stříkat vůni přímo na kůži. Prodává se jen v jedné velikosti - 100ml a stojí 1790Kč a k dostání je jen v Sephoře.


Co více dodat? Máte nějakou otázku nebo je vám něco nejasné? Popřípadě má někdo z vás také osobní zkušenost s tímto malým voňavým pokladem? 


Snad jsem vás dneska neunudila k smrti a někoho tímto inspiruji :) Mějte krásný den...

3 komentáře:

  1. Slyšela jsem o ní v Elle, musí být úžasná.. Ale na mě bohužel drahá, hmm třeba jednou :))

    OdpovědětVymazat
  2. uz som o nej citala v casakoch a perfektna recenzia, asi niekde pojdem ovonat, otazka je kde, kedze sephoru nemame..:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já si jí chtěla koupit, ale bohužel mi smrdí tak, že by mě z ní za chvíli bolela hlava:-(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)