sobota 6. srpna 2011

Sephora maska v shakeru

Ahoj, dneska jsem pro vás připravila malý návod, jak na vychytávkovou hydratační masku od Sephory, kterou si samy připravíte. Chápete, byla to výzva, koupit si masku se shakerem. Co na tom, že za 4 sáčky a líbivě růžový shaker dáte 280 kaček :) 





Návod je jednoduchý a výsledný efekt velmi příjemný. Začnete tím, že si do shakeru nalijete vodu po vyznačenou rysku.




Omlouvám se za menší nepřesnost, nadbytečná voda byla včas odlita. Do vody pak jen nasypete sáček s maskou a začnete třepat jak o život.





Po chvíli třepání se vám ze směsi vytvoří jakási bílá emulze, kterou otočením shakeru na černé véčko necháte ze stěn stéct. 





Vzniklou směs pak nanesete na obličej a už si jen užíváte ten příjemný a osvěžující pocit, který nastane. 


Jednoduché jak facka, zábavné taky trochu :) Po osobním vyzkoušení a otestování mám pár poznatků, které by se vám mohly hodit - jeden sáček rovná se spousta masky. Tudíž, pokud neplánujete dámskou jízdu nebo beauty večer s kamarádkami, určitě doporučuji nerozdělávat celý sáček. Masky je opravdu dosti, takže já jsem zbytek šoupla do lednice a doufám, že to nevadí a masce to nijak neuškodí. Efekt je vážně strašně příjemný. Maska lehce chladí na obličeji a hlavně neztuhne v pevnou masku, která vám znehybní obličej. Má hydratační účinky a měla by zatočit s dehydratovanou pletí. Hydratovat se musí každá pleť bez rozdílu. Po 10-15 minutách působení ji smyjete a věřte, nebude se vám ani chtít. Musím uznat, pleť byla sametově hladká a jemná. Když teda opomenu, že balení obsahuje jen 4 sáčky a náhradní náplň se zatím neprodává, není to tak špatné. Příště budu používat jen menší část balení a pak maska vydrží opravdu dlouho.









Nezkoušely jste už také tuto masku? Máte také tak rádi tyhle netradiční kosmetické "blbosti" ? :)

10 komentářů:

  1. tak tohle musím vyzkoušet! :)

    OdpovědětVymazat
  2. to zní dost zajímavě:) moc mě to láká vyzkoušet, ale zase 280 Kč to je na mě dost, půjdu se na ni podívat, třeba mě to zláká ještě víc:D

    slecna-k.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. to jsem nezkousela, ale vypada to dobre:)diky za tip
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. TOhle musim vyzkouset. Mam celkove tyhle nesmysly rada. Samozahrivaci masky, chladive, mrazive, co ruzne meni konzistenci atd, to je moje!

    OdpovědětVymazat
  5. pozerala som na nu, ale nekupila som si ju, ozaj a nedoluje sa ta maska blbo z toho kelinku? ale inak dik za tip:)

    OdpovědětVymazat
  6. Reportaz v primem prenosu... to se mi libi! :)

    http://ivetsperspective.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. to jsem neviděla a vypadá to opravdu zajímavě :) pleťové masky skoro nepoužívám, měla bych se asik stydět. používám mraky jiných čisticích věcí, ale masky moc ne. toto vypadá opravdu zajímavě. připisuju na wish list (který se v posledních dnech roztáhl na pěkně dlouhý seznam - to je tak, když se člověk nudí)

    OdpovědětVymazat
  8. evie: ani ne, jde to v pohodě.steče to do víčka a pak se to dobře nabírá

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá to skvěle! Až budu mít cestu do Sephory určitě se po tom podívám, doufám že budou mít i ty náplně.. Přeci jen by to byla škoda kdybych si pak musela kupovat celou sadu znovu :) A děkuju moc za balíček, přišel mi rychle, skvěle zabalený :))

    OdpovědětVymazat
  10. Léa: ty 4 balíčky masky se prodávají zabalené v tom shakeru :) je to celý set. A jinak není zač, doufám, že budeš s Biodermou spokojená :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)