sobota 27. srpna 2011

Random Berlín

Krásné sobotní dopoledne. Dneska vám dám pokoj od kosmetiky a mám pro vás pár random fotek z Berlína. Několik z vás se vyjádřilo, že se klidně podívají, tak pro ty co to zajímá je dnešní post. Zítra mě čeká firemní party, tak si nejsem jistá, jestli stihnu něco přidat. Každopádně fanoušci na facebooku bonusové fotky uvidí dříve :) Připomínám, že Essence má v současné době velký výprodej, jelikož od září zavádí nové produkty. Takže určité odstíny laků, stínů, řasenek, očních linek atd. jsou teď pouze za 29,90Kč! Tak se skočte podívat do Rossmanna dříve, než to ostatní vykoupí za vás :) Fotky mých úlovků brzy také uvidíte. Teď už pár fotek bez komentáře a vy si užívejte krásný slunečný víkend :)

























4 komentáře:

  1. aa mě štve že se teďka do rossmanu nedostanu :/ :D

    berlín vypadá jako zajímavé město :) ráda ybch se tam jednou taky podívala:)

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné fotky. Berlín♥ je moje nejmilovanější město na světě! Můžu se zeptat v jakoém programu si upravovala fotky? Vypadají kouzelně :)

    OdpovědětVymazat
  3. eva: děkuji :) žádný zázrak, upravuji jen na www.picnik.com ...bohužel Photoshop nemám na notebooku a tak mi nic jiného než tento program nezbývá :)

    OdpovědětVymazat
  4. do berlina by som tiez rada zavitala, peknucke fotky:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)