pátek 5. srpna 2011

oční stíny speciál

Krásné dopoledne, tento článek jsem měla v "šuplíku" už celkem dlouho a zatím ho vytlačovaly z popředí mé kosmetické novinky. Až dneska jsem na něj dostala chuť. Jak název napovídá, post se bude točit jen a jen okolo očních stínů. Svoje paletky jsem vám již představila, teď jsou na řadě mono stíny. Sbírka se od té doby trochu rozrostla, ale o tom vás pravidelně informuji. Proto dneska představím jen "kousky", které jsem zde ještě neukazovala. Možná vás dneska unudím k smrti, asi se mé povídání tentokrát trochu natáhne, ale třeba tím někoho inspiruju.










První jsou stíny od firmy Kiko. U nás bohužel nejsou k dostání, já si pár kosmetických maličkostí dovezla z Milána a Barcelony. Velká škoda, protože Kiko je opravdu kvalitní kosmetika doslova za pár eur. Nebála bych se jí přirovnat kvalitou i třeba k Bourjois nebo MAC. Stíny jsou pevně slisované, díky tomu jsou nesmrtelné mám ten pocit :) Krásně drží, pigmentace je taky dobrá a výběr odstínů je veliký. Chystám se brzy do Berlína a hádejte jaké věci mám na svém wishlistu? Těším se moc, doufám, že si opět rozšířím svou Kiko sbírku, protože pak zas bude dlouho utrum. Kdyby někoho zajímaly i jiné produkty, nebo se chystal za hranice na nákupy, určitě doporučuji tento obchůdek nevynechat :) Více zde.







Další stínoví miláčkové jsou také ze zahraničí (hádejte odkud :) a patří k jedněm z mých nejoblíbenějších. Asi nemusím popisovat těžké rozhodování při výběru odstínů v buticích MACu. Do budoucna hodlám svou sbírku taktéž zvětšit, ale o to vám povím zas někdy jindy. Pigmentace i výdrž na jedničku jen ta česká cena by mohla jít o něco dolů. PS: nikdy bych tomu nevěřila, ale tato barevná kombinace jde krásně k sobě a zatím jsem se setkala jen se samými kladnými ohlasy, když jsem měla stíny na sobě. Někdy se vám to pokusím zvěčnit :)





Hm, co dodat ke klasice od Bourjois? Snad asi jen to, že každá správná milovnice kosmetiky minimálně jeden kousek má. Tento je ze současné kolekce, neutrální jemně třpytivá barva, ideální jako podklad nebo rozjasnění víček. O kvalitě a výdrži asi nemusím extra básnit. Kdo vyzkoušel, nejspíš potvrdí a kdo ještě ne, ať je určitě vyzkouší :) Tečka.







Další cenově dostupná klasika od Sephory. Celkově stínům nemám co vytknout, jedině snad, že trochu víc práší a když používáte hlavně odstíny se třpytkama, trochu pak bojujete s jejich odstraněním po opadání pod oči. Já se většinou pak třpytím jak vánoční ozdoba, ale nevadí, stíny nepoužívám na denní nošení, ale spíš jen do tmy barů a diskoték. Jinak výběr stínů je také obrovský a ceny jsou kolem 200Kč. Stíny se určitě vyplatí nakupovat, když má Sephora svoje slevové akce.







Toto jsou moje asi jediné mastné oční stíny. Nikdy jsem této struktuře stínů moc nevěřila, nebo jsem spíš neměla celkově dobré zkušenosti s výdrží i nanášením. Asi bych si tyto stíny nikdy nekoupila, kdybych kdysi nenarazila na likvidaci jedné drogerie, kde mě pak stíny vyšly na 29Kč. Musím uznat, že jsem jim křivdila zbytečně. Stíny se krásně nanáší a dlouho vydrží. Používám je nejčastěji jako oční linky. Jsou sytě pigmentované a vydrží bez problémů celý den. V mé sbírce budou asi jediné mastné stíny, tyto dva mi bohatě stačí asi tak na deset let, protože téměř neubývají.








Svojí NYX sbírku jsem založila celkem nedávno. Nahrála tomu zřejmě akce na Aukru, kde byly opravdu za pár kaček. Do té doby jsem neměla žádnou zkušenost s touto značkou. Stíny jsou sypké, což mi trochu vadí, protože se díky tomu prodlužuje doba líčení. Používám je hlavně, když mám čas si "vykreslovat" malůvky na oční víčka :) Trochu mi vadí balení, vždycky si musím odsypat trochu stínů na papír a až pak nanášet (tím se trochu plýtvá stíny, protože zatím moc nedokážu odhadnout, kolik jich budu potřebovat). Ale ke kvalitě stínů (možná bych jim měla spíše říkat pigmenty) nemám co vytknout. Jsou opravdu syté a vydrží a jediný problém je jejich nanášení a "dávkování".







Tyto sypké stíny s aplikátorem AVON mám už docela dlouho. No, upřímně, nejsem z nich nijak odvařená. Pigmentace nic moc, výdrž taky, bez báze jsou teda dole asi do hodiny. Nechci je úplně zatracovat, občas se mi hodí lila odstín na vystínování, ale většinu času leží v šuplíku.






Ano, vidíte dobře, toto nejsou oční stíny, ale glitry, ale stejně jsem je zařadila do sekce očních stínů. Jsou od Dermacolu a také pochází z již zmiňované likvidace drogerie. Vyšly na pár kaček, tak jsem je vzala a občas pro ně najdu uplatnění. Doporučuji je používat se speciálním podkladem na glitry, protože jinak strašně rychle opadávají a máte je po celém obličeji. Hodí se určitě na divočejší líčení a chce to trochu cit je používat.






Tyto oční stíny Givenchy už mám od střední školy (a tam jsem chodila vážně dávno, mám ten pocit). Jsou to celkem veteráni v mé sbírce. Barva je tak tělová, že ani na ruce nebyly skoro vidět :) Používám jí jako podklad na celé oční víčko. Z kvality také nejsem nijak odvařená, chcete to několikrát přejet po víčku, než se barva trochu rozkreslí a ulpí na něm. Určitě bych si nikdy znova žádné stíny Givenchy nekoupila, hlavně díky poměru kvalita cena.



Na závěr malý pohled na můj stínový košík :) Sluníčko mi trochu pokazilo záběr, ale nevadí. Tak snad jsem došly až sem a neusnuly jste při čtení. Dejte vědět, jaké oční stíny máte vy nejraději a jestli se třeba vaše zkušenosti liší od těch mých :)

5 komentářů:

  1. Hezký článek. Já mám mono stíny nejradši, protože v paletkách nikdy nevyužiju všechny stíny. Jinak moje sbírka se dost liší, protože ty máš vše třpytivé, kdežto já mám ráda matné stíny. Mám ráda třeba single od nyxu, matné elfí, matné essence..a hlavně všechny moje stíny jsou jen v tónech hnědé a šedé/černé ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. to verim, ze kombinacia tych dvoch Macov moze vyzerat nadherne, tiez by som nejaky chcela keby nestoja majland, v Amerike je ich cena asi taka ako u nas kozmetika v drogerke...skoda. A ten najmavsi zo sephory mam aj ja:) Trosku tazsie sa mi doluje z kelimku:)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná sbírka ;) Já bych asi vynechala ten Avon, protože z jejich kosmetiky moc odvařená nejsem, ale jinak by se mi hodilo vše :D

    OdpovědětVymazat
  4. Skvely prispevok, vela z tienov mame rovnakych, cize opisovat znacky ktore mas aj ty mi pride zbytocne:) ale skus sa niekedy pozriet po lacnejsej kozmetike- tiene znacky Bell, sa nadherne na oku lesknu a dlho vydrzia:)

    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. téda ty jich máš :)))))
    já mám nejraději takové ty bronzovo-růžové odstíny :) momentálně jsem nadšená z odstínu saddle od ELF z řady studio a chystám se na koupi nějaké Bourjois :))))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)