úterý 9. srpna 2011

Maybelline Watershine rtěnka

Ahoj všichni! Takže definitivně jsem zjistila, jak na tom jsem. Tedy alespoň co se týče rtěnek. Moje sbírka je opravdu skromná, lesky stále ještě vítězí. Nicméně už vím, že favoritky budou vždy třpytivé, lesklé rtěnky co evokují spíše lesky. Tímto se omlouvám své matné nude rtěnce od ELF, kterou zatracovat ale nijak nebudu. Tak dlouho jsem chodila kolem novinky od Maybelline, až jsem si jí prostě koupila. Jedná se o novinku Watershine rtěnku se zářivými mikro pigmenty (vytvoří zrcadlový efekt na rtech) a s nektarem z medu (pečuje o rty). Vážně jí miluju! Sama bych nepoznala, že je to rtěnka, protože na rtech vypadá spíš jako lesk. Je příjemná, třpytí se (áách) a drží (prozatím bez potíží). Mám ráda, když si rtěnku nemusím pečlivě malovat, ale jen přejedu rty a je hotovo.



Obal rtěnky mi evokuje flakon vůně Dior Addict 2





Nejdřív jsem trochu váhala, jaký odstín vzít. Volba nakonec padla na odstín 612 Peach Pearl Diamonds. Vypadá sice, že je hnědá, ale klame a je to ve skutečnosti nude barva. 




Jaké rtěnky máte nejraději vy? Potrpíte si na matné nebo třpytivé barvy?

6 komentářů:

  1. tu samou akorát jiný odstín jsem vyhrála v giveaway, škoda, že na rtěnky moc nejsem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám raději matné rtěnky, ale proti leskům také nic nemám :)

    OdpovědětVymazat
  3. mne trosku na tychto ruzoch vadi, ze je to vacsinou len taky akoby lesk, ze z farby nezanechaju nic a ked si potom nejaku vyberiem ani nie je vidno, a mam tazke srdce na maybelline:), lebo vzdy, ked si u nich oblubim nejaky odtien tak ho zrusia...

    OdpovědětVymazat
  4. evie: ona rty zabarví, ale decentně

    OdpovědětVymazat
  5. tuhle rtěnku a mám pocit i že stejný odstín si nedávno kupovala moje babička :)) také se mi líbí! a máš pravdu obal je vážně podobný Dior Addict, kterou mám a jsem s ní moc spokojená ... i když te pravda, že tyhle nové Maybelline mě také dost lákají v DM, že si možná i nějakou koupím :D

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. vyzerá skvelé :o))

    truskawka-fashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)