neděle 7. srpna 2011

Lush vol.3

Ahoj všichni, od posledního nákupu v Lushi uplynula zase nějaká doba a už myslím, že můžu trochu ohodnotit své poslední úlovky. Určitě jste si všimli, že nepatřím mezi Lush experty, takže si vždy ráda nechám od vás ostatních poradit, co je dobré a co není. To samé platí i dneska, určitě budu ráda, když se v komentářích vyjádříte :) Tentokrát jsem nakoupila tak napůl podle jiných recenzí, co jsem kdy četla a jednu drobnost, co mě zaujala. Tákže...


O Fresh Farmacy jsem psala již minule, že je na mém wish listu. Konečně jsem si jí (ho) pořídila. Četla jsem o tomto výrobku mnoho recenzí, veskrze kladných. Můj dojem byl ze začátku rozpoluplný. Vůbec mi teda nevoní, připomíná mi nějaké mýdlo od Botanicusu. Podle složení obsahuje kalamín a heřmánek, který zklidňuje pleť. Mýdlo by se mělo používat na čištění obličeje, já ho používám zatím lokálně na vzniklé pupínky. Musím uznat, opravdu hodně vysušuje pleť. A to je něco, když i tu mojí smíšeno-mastnou, kterou jen tak něco nevysuší. Nicméně tím, že mýdlem nemyji celý obličej, není to tak hrozné. S pupínky celkem zatočí, uvidíme třeba za měsíc, za dva. Čekala jsem, že kostka bude pevná jako jiná mýdla, ale při použití větší síly jdou kousky mýdla lehce odlupovat. Nepoužívám celou kostku naráz, ale ukrajuju si kousky a tím potírám obličej. Takže ve výsledku jsem spokojená a chápu, proč si toto mýdlo většina chválí :)



Na druhý produkt jsem také četla samou chválu. Jedná se o Tea tree water. Je to čistící voda v rozprašovači, která se doporučuje spíše pro mastnější pleť. Voní opravdu jako tea tree, nevím jak lépe to popsat :) Plus dávám také za praktické dávkování, vody v rozprašovači mám nejraději. Pomocí této vody dočišťuji obličej po odlíčení. Trochu jsem se obávala, jestli nebude pleť příliš vysušovat a nebude pnout, ale mé obavy se naštěstí nepotvrdily. Jsem tedy spokojená a jsem zvědavá, jestli voda bude pomáhat i na podrážděná místa nebo poranění kůže, jak avizují na webu Lushe.


Poslední věc jsem koupila na základě momentálního pobláznění smyslů. Nikdy jsem o ní nikde nečetla a už asi chápu proč, moc oblíbená zřejmě nebude. Nebo alespoň u mě propadla úplně maximálně. Je to scrub Sugar Babe. Krásně voní a to byl hlavně důvod, proč jsem si ho vybrala. Vypadá jako polovina cukrové koule. Nadšení mi vydrželo až do konce prvního použití. Všechno super, vůně, peelingový efekt, působení pěstících olejů, které obsahuje...Až tedy po koupeli koukám, kostka se celkem nasákla vodou, nevadí, říkám si, do rána to vyschne a pojedeme na novo. Ale ejhle! Do rána se cukříkový peeling rozpadnul či teda spíše rozmočil doslova na víte co...prostě z něj byla hmota podobající se nerozpuštěnému cukru. Hm, něco jsem udělala asi špatně, když se mi po prvním použití rozpadnul. Mohl by mi někdo říct, kde se stala chyba? Nepřišlo mi, že by se měl scrub nalámat a používat po částech. Očekávala jsem, že složení je uzpůsobené na používání ve vaně a následném uchování svého tvaru i struktury. Pokud byl tento scrub určený jen na jedno použití, tak jsou to vážně vyhozené peníze. Moc mě mrzí celkový výsledek, protože jsem se moc těšila, jak budu scrub používat a jak mě bude hýčkat. Ocením proto vaše rady a zkušenosti s tímto produktem. Nebo mi doporučte jiné scruby, které nedopadnou jako tento.




Takže to jsou mé dojmy z posledního Lush nákupu, příště si nechám poradit se všemi výrobky, co budu kupovat, nebo lépe si je pořídím ze zahraničí, kde jsou o dost levnější. Jak jsem již řekla, budu moc ráda za všechny vaše rady, návrhy i doporučení. Mějte se krásně a vykročte do nového týdne dobře naladěné!


PS: nová limitka od Catrice Modern Muse je již v obchodech, recenze bude co nevidět :)

7 komentářů:

  1. Tak já mám ten scrub zelený a nemůžu si ho vynachválit. Vůbec se nedrolí a krásně voní. U toho babe je problém ten, že má v sobě ty částice a nedá se vůbec krájet. Řikali mi to i v Lush.. Já ten zelený mám ráda. Ale nesmíš na něho tolik dřít, už jsem se stačila poškrábat, je hodně drsný.
    makeupforeveryday.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny ty scruby když se namočí tak se rozpadnou. To Lush trochu nedomyslel. Takže je lepší si ho po kousku odkrojovat a zbytek uchovávat na nějakém suchém místě. Aspoň už víš, jak na něj příště :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já sugar babe krájí a je super!

    OdpovědětVymazat
  4. všecko vypadá super.. akorát to mýdlo bych asi nevyužila.. nemám ráda, když mi něco vysušuje pokožku :/
    www.nikolalondynova.com
    (giveaway)

    OdpovědětVymazat
  5. FF je fajn, akurát mi pomaly dochádza takže musím objednávať :D

    OdpovědětVymazat
  6. Používám jak FF tak Tea Tree už více jak půl roku a nemůžu si oba tyhle výrobky vynachválit :))) FF používám normálně na celý obličej ... poté se mažu krémem od Biotherm na suchou pleť a je to v pohodě :))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. holky, ten scrub si staci dat hned po pouziti na nejakou savou podlozku, treba kuchynskou papirovou uterku ci ubrousek a dat uschnout na topeni treba, druhy den je jak novy

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)