středa 31. srpna 2011

Loreal Pure zone porovnání

Krásné dopoledne všem, dneska jsem si pro vás nachystala porovnání dvou přípravků od L´Orealu z řady Perfect Clean na vaše přání. Ten, kdo sledoval moje nákupní posty z Berlína si jistě všiml, že jsem si dovezla další čistící přípravek, který u nás na trhu zatím není. 




O hloubkově čistícím gelu (bílý obal) jsem psala v článku zde. Více se k němu asi nemá cenu vracet, ve smyslu vypisování k čemu je dobrý atd. :)


Na českém trhu jsou zatím dva tyto čistící gely. Tento bílý a nově i zelný Matt Solution čistící gel proti lesku pleti.








(zdroj:www.pemi.cz)


Zahraniční trhy nabízejí tyto tři varianty:


(zdroj: www.lorealparis.com)


Modrý - osvěžující gelový čistič (normální a smíšený typ pleti)
Růžový - jemný krémový čistič (citlivá a suchá pleť)
Oranžový - peelingový čistič (všechny typy pleti)

Na webových stránkách si pomocí jednoduchého testu můžete otestovat, který z těchto přípravků by se hodil pro váš typ pleti.





Liší se podle typu pleti a některé z nich fungují zároveň i jako peeling. To je případ mého přípravku (oranžový obal). Ten je určený pro všechny typy pleti a díky svým mikročástečkám pleť nejen čistí, ale zbavuje jí zároveň i odumřelých buněk. Oficiální stránky sice uvádění, že je vhodný pro každodenní použití, ale já ho denně nepoužívám. I když je peeling velmi jemný a zrníčka jsou opravdu drobná, mastnější pleť není dobré "obrušovat" tak často. Na rozdíl od svého "bílého kolegy" krásně voní po meruňkách. Upřímně mezi oběma nevidím zásadní rozdíl. Oranžová verze má navíc jen peelingová zrníčka a příjemnou vůni. Jinak oba čistí stejně dobře. Nevím jestli vám to jako srovnání dostačuje :) Ale opravdu jsem žádný extra rozdíl nepocítila. Mám je ráda oba hlavně díky clean podům, se kterými se báječně obličej vyčistí (používám je tedy i na smývání jiných prostředků z obličeje). Resumé je tedy pokud se do zahraničí nedostanete, nezoufejte, český trh nabízí dvě varianty, které se vyrovnaní i těm, které se k nám zatím nedostaly. 

Nezkoušel někdo z vás i zelenou verzi proti lesku? Ta bude asi na seznamu vyzkoušení až dojde oranžová verze :)Mějte se krásně, já pádím na beauty školení a dám vám pak vědět, co zajímavého jsem se dozvěděla.

4 komentáře:

  1. ja som ani nevedela, ze su tri verzie...mala som tu bielu a nenadchla ma skor som bola rada, ked som ju minula..

    OdpovědětVymazat
  2. moc děkuji za recenzi :) já jsme měla pouze ten bílý a taky jsem zkoušela něco podobného od garniéru... věřím tomu že tyto výrobky plní svoji funkci , ale ten štěteček mi paradoxně vůbec nevyhovuje :D

    OdpovědětVymazat
  3. winnie: mě právě ten clean pod vyhovuje, přijde mi to mytí hned příjemnější a efektivnější :)

    OdpovědětVymazat
  4. tento vyrobok som uz parkrat drzala v ruke, ale stale vratila lebo moja plet neznesie ziaden cistic z drogerky :( prijde mi to ale zaujimave a urcite ucinnejsie ako klasicke nanesenie a oplachnutie.
    inak mozno si to uz tu spominala, ale dnes som si vsimla v Tescu v Maji ze maju stojan Catrice, nemaju v nom este vsetko ale niektore veci vyzeraju super zaujimavo :) zaujala ma okrem lakov i maskary a uplne najviac paletka korektorov, avsak mali zatial len tester:(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)