úterý 23. srpna 2011

KIKO kosmetika

Krásné dopoledne všem, dneska jsem tu se slibovanou recenzí na Kiko kosmetiku, kterou jsem si dovezla z Berlína. Jak už jsem vám jednou psala, značka Kiko se u nás bohužel nedá sehnat. Je k dostání jen v Itálii, Španělsku, Portugalsku, Německu a Francii. Kdyby někoho případně zajímaly konkrétní prodejny, nalezne je zde. Celé stránky společnosti jsou bohužel v Italštině a je horší si odkazy na nich překládat. Nicméně i tak se mi líbí a přijdou mi povedené a vkusné.






Stránky fungují i jako e-shop. Přiznám se, že jsem se v tom nijak více nenimrala a nezjišťovala podrobnosti. Radši, jinak se vidím, jak už objednávám další várku :) Na stránkách najdete i informace o limitovaných edicích, slevách, konkrétních výrobcích, prodejnách atd. Současná limitovaná kolekce se jmenuje Chic Chalet. Z ní pochází i můj bronzer.






Musím se vám přiznat, že nějakou dobu jsem v košíku měla i paletku očních stínů. Pak ve mě převážila soudnost a řekla jsem si, že jestli si koupím další oční stíny, budu se muset jít buď léčit nebo někoho dalšího denně líčit :) 


Jinak co se týče výrobků, miluju jejich obaly. Většina věcí je v krásných nazdobených krabičkách. Dalším plusem je kvalita výrobků, protože za ty peníze je to až neuvěřitelné. Např. oční stíny se nebojím přirovnat ke stínům M.A.C. Vlastním oboje a oboje jsou stejně dobré. Z nepřeberného množství odstínů se špatně a těžko vybírá, protože chcete všechny :) A to nejen oční stíny, ale i laky, pudry, lesky atd. Sehnat můžete od dekorativní kosmetiky, péče o pleť až po kosmetické pomůcky (štětce, aplikátory, umělé řasy...), vůně a pánskou řadu kosmetiky. Už vás nebudu déle nudit informacemi a ukážu fotky svých úlovků z blízka.





Jemný a decentní bronzer, přesně pro bleduli jako jsem já. Zanechá na tvářích jen lehkou barvu a třpyt. Navíc je zabalený i v semišovém pytlíčku (to sice není moc výhoda, ale já oceňuji i jak jsou výrobky zabalené). Odstín 101.



Můj milovaný melounový lesk na rty s SPF 20. Má nelepivou konzistenci, hydratuje rty a prostě báječně voní. 



V poslední době se mi nahromadily barevné a křiklavé laky a potřebovala jsem i nějaké decentnější, a tento odstín mě zaujal. Má v sobě drobné třpytky a dobře kryje i po jedné vrstvě. Odstín 220.



 Čistící micelární voda mě zaujala svou krásnou čistou vůní. Navíc má praktický dávkovač, kdy přiložíte čistící tampónek na pumpičku a po pár zapumpování máte požadované množství vody k čištění.





Oční stín v odstínu 1OO má zlato-perleťovou barvu a je pěkný na projasnění očních koutků.





Colour Sphere oční stín č. 34 je růžovo-perleťový a já si ho koupila za účelem používání ho jako podklad pod jiné stíny.


Fotky prodejny jste si mohli už prohlédnout, takže je sem dám pro ty, kteří včerejší post opomenuli. Prodejny jsou přehledně uspořádané, vepředu jsou vždy limitované kolekce a vedle bývají výrobky se slevou. Personál je také ochotný, milý a vždy vám rád pomůže. 







To je o značce Kiko asi prozatím všechno, kdyby vás napadla nějaká otázka klidně se ptejte. Snad jsem na něco zásadního nezapomněla :) Mějte se krásně a užívejte slunných dní.


PS: chcete vidět, co na mě čekalo jako dárek v časopise Joy? Klikněte zde.

4 komentáře:

  1. tahle kosmetika vypadá opravdu luxusně, škoda že u nás jí neseženeme. do Německa já se asi nikdy nedostanu :(

    OdpovědětVymazat
  2. Také mám pár výrobků (fialkový lak na nehty a trochu tmavší pudr) Oba výrobky jsou kvalitní a za celkem nízkou cenu. Výrobky jsem sehnala ve slevě za což jsem moc ráda. Určitě si do budoucna chci rozšířit sbírku KIKO kosmetiky :))
    Na KIKO jsem narazila náhodou, když jsem si prohlížela tetinu kosmetickou taštičku. Jelikož jsem byla u táty v Itálii, tak jsem pátrala po KIKO prodejně a ve všech obchodních centrech je měli. Kdybych mohla tak bych určitě vykoupila celou prodejnu :)) Ale vážné musím říct, že za takovou kvalitu je cena vážně dobrá :))

    OdpovědětVymazat
  3. Dámy, podívejte se na:

    http://aukro.cz/listing/user.php?us_id=14575768

    Široký sortiment kosmetiky KIKO!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)