pátek 12. srpna 2011

Hezký víkend

Ahoj, dneska se předem omlouvám, ale asi vás těžce odbydu. Jelikož mě čeká volný víkend s přítelem, kdy si hodláme užít klidu a pohody, výjimečně se stane, že se tu přes víkend vůbec neukážu. Nemějte mi to za zlé, většina bloggerů, co jsem tak koukala vyhlásila prázdniny kvůli brigádám a já toho mám v poslední době v práci taky moc, takže si chci užít a relaxovat :) (sice se musím trochu usmívat, když si někdo stěžuje na to, jak musí chudák 14dní v roce pracovat a díky tomu vyhlásí volno na dva měsíce, ale tak každý máme jiné pracovní návyky :) ... Každopádně vás ani dnes neochudím o kosmetický tip, který zaručeně zachrání váš obličej v nouzi největší. A není to zrovna typicky kosmetická vychytávka.




Ano, vidíte dobře je to Visine, neboli uklidňující kapky do očí. Jsou volně prodejné v lékárně, stojí tuším 70kaček a je to ten nejlepší "bělič" zarudlých míst. A víte jak jsem na to přišla? V létě trpím bohužel alergií a často mám podrážděné oči, proto Visine ráda používám na uklidnění očí. A jednou takhle kapu, kapu a najednou koukám, kapka co stekla z očí na obličej mi dokonale vybělila jeho část. Tedy chápejte, nepoužívám ho na vybělení obličeje, ale jen na zarudlé pupínky, protože je opravdu vybělí. Žádný jiný roll-on na akné nebo podobné výrobky mi nikdy nepomohly, aby pupínek nebyl zarudlý a nekazil tak celkový dojem. Takže určitě vyzkoušejte, stačí malá kapička na zarudlé místo, pár minutek počkat a je po problému. Pupínek se tím tedy nevyléčí, ale nehyzdí obličej svou rudou barvou :) V lednici ho mám pokaždé, protože nikdy nevíte, kdy se bude hodit a to nejen na uklidnění očí.


Mějte i vy krásný a pohodový víkend a hlavně, vy co musíte (jen) v létě pracovat, neberte to tak tragicky, mnoho dalších u té full-time práce musí ještě studovat vysokou a starat se i o jiné věci, než jen co si vezme na sebe nebo nakreslí na obličej :)



2 komentáře:

  1. visine mám doma, ale tohle by mě nikdy nenapadlo, určitě to zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky, Visine jsem jako alergik taky používala, protože fakt tyhle kapky daly ihned sbohem zarudlým očím. Pak jsem se ale dokopala k tomu zajít na alergologii a zatrhli mi je tam. Jsou prý jen zbytečně strašně agresivní (něco v tom smyslu, že jen zatáhnou červené žilky, ale oči neuklidní, ani neléčí). Celkově ty kapky moc očaři nedoporučují, nemělo by se to s nimi přehánět. Nevím jak silný alergik si apod., ale pokud je používáš opravdu nějak častěji nebo dlouhodobě, tak doporučuji zajít si na alergologii pro něco jiného, Visine tvým očím moc neprospívají. Jinak přeji příjemný víkend :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)