pondělí 1. srpna 2011

GIVEAWAY

Ahoj! Taky vás tak štve to počasí venku? Mám z něj vážně už depku a nic mě nebaví. Jsem letní typ ale letos to už vypadá, že rovnou začne podzim a pak začne padat sníh a máme po létě. Proto jsem vymyslela pro vás malý dárek v podobě Giveaway setu laků na nehty od H&M. Jsem nadšená z toho rozrůstajícího se počtu čtenářů, nikdy bych bývala ani nesnila, že jednou to bude taková cifra. Bloggeři s tisíci čtenáři by se tomu asi zasmáli, ale mě těší opravdu každý nový čtenář.


Ale zpátky k dárku pro vás. Set laků je jako stvořený pro vytvoření "summer nails", takže trochu bojkot toho ošklivého počasí. V balení se na vás budou těšit 4 krásné pastelové odstíny - Coral, Yellow, Mint Green a Light Blue.






Jak je můžete získat?


1) sledovat veřejně můj blog přes Google
2) napsat váš mail
3) do komentářů pod tento článek mi napsat vaše připomínky k mému blogu, co byste třeba vylepšili nebo o čem byste si rádi přečetli :)


Giveaway ukončím nejspíš až se vrátím ze svého zahraničního výletu, takže času máte ještě mraky :) Mějte se moc pěkně a držím vám palce!

62 komentářů:

  1. Blog sleduji pravidelně již delší dobu, a zdá se mi skvělý tak jak je, tudíž žádnou výtku nemám, Radka.Valuskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Blog sleduju, články čtu pravidelně a podle mě to tu máš perfektní, dost kosmetiky, na což já jsem úchyl :)
    cant.be.perfect@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Sledujem blog dlhšie ...takže si myslím že je super a nič by som nemenila ...všetky tvoje recenzie sú fajn a občas mi aj pomohli pri rozhodovaní
    a na laky som teraz závislák takže darček je moc krásny
    lubinka.letkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. o čem bych si ráda přečetla? :D o ELFu číslo 7! :D né já vážně nevím, čtu všechno :)
    petra.krupova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  5. 1. sledujem
    2. Zia9@azet.sk
    3. blog sa mi páči, taký aký je. Komentáre sú super a často si nechám poradiť :o) Len tak ďalej.

    OdpovědětVymazat
  6. Já bych nic neměnila... blogů o kosmetice sem sledovala (a sleduju) víc, ale k tvému bych neměla žádnou poznámku. :o) Líbí se mi tvůj výběr značek kosmetiky.

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. 1. sleduji
    2. mina@minaandanailpolish.com
    3. sleduji tvůj blog zatím kratší dobu, takže se mi líbí všechno a nic bych neměnila :)

    OdpovědětVymazat
  8. kyky99@seznam.cz

    Bude to sice znít jako klišé, ale já bych na tomhle blogu vůbec nic neměnila! :) Líbí se mi, jakým způsobem články píšeš a hlavně také to, že píšeš mj. také o kosmetice, která je cenově dostupná každému čtenáři a je aktuální.
    Doufám, že tenhle blog bude získávat čím dál tím více čtenářů. :)

    OdpovědětVymazat
  9. To je supr giveaway :) Snad budu mít štěstí :)
    cer.terka@seznam.cz
    Já bych tomuhle blogu nic nevytkla. Piš o tom co tě baví, proto sledujeme tvůj blog. Si sama sebou a píšeš o tom o čem sama chceš :)

    OdpovědětVymazat
  10. Asi jako většina, taky bych nic neměnila :)
    veronika.voznakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. havranova.i@seznam.cz
    Asi bych tu nic neměnila, nic mě nenapadá, chodím sem denně a nic mi tu nechybí, často přidáváš články který jsou dobře napsaný, zajímavý, fakt nevím :).

    OdpovědětVymazat
  12. ve.posp@seznam.cz
    tvůj blog mám moc ráda a všeobecně oceňuju všechny blogy o kosmetice ;) nejradši mám jakýkoliv "haul" článek z drogérky a tak potom taky "months favourites" a tak třeba nějaké tipy na dobrou kosmetiku ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Misssha2@seznam.cz
    Miluju články o kosmetice a ty jich máš až až takže tvuj blog patří mezi mé nejoblíbenější..:)

    OdpovědětVymazat
  14. Blog se mi moc libí zatím mi nic nechybí..
    Ráda čtu všechny tvoje příspěvky ;)
    m.JUPIK@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Tvůj blog se mi strašně líbí, obzvlášť recenze...vždy se díky tobě vyvaruji těm nesprávným výrobkům a naopak si koupím ty úžasné. Tvůj blog nesleduji moc dlouho, tak jsem si nevšimla, že bys třeba natáčela videa. A to je hrozná škoda. :))

    karolina1611@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Blog sleduju celkem dlouho a nic bych tu neměnila. Nejradši mám asi takovej ten "normální lidskej" přístup. :))) Mám to tu ráda ;)
    tellisecek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, moc hezká giveaway:)

    S obsahem blogu jsem spokojená a baví mě, akorát máš trochu šílený design, osobně mám raději jemnější, ale to je na vkusu.

    palestinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. 1. sleduji :-)
    2. Kami.N@seznam.cz
    3. Tvůj blog se mi moc líbí, hrozně ráda si tu brouzdám a čtu, takže bych na něm nic neměnila. Jen, jak už tu někdo zmiňoval, kdyby se ti chtělo zkusit točit nějaká videa, tak by to bylo fajn, to bych se s radostí dívala:-)

    OdpovědětVymazat
  19. sleduji a neměnila bych nic, moc se mi tvůj blog líbí! mail: e.e.e27@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Sleduju nově, dostala jsem se sem přes elfa :D
    Takže asi něco o Elfovi by jště mohlo přijít.
    ifuckedyourboyfriend@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. zemkova.kla@gmail.com→Tento blog mě baví,tudíž bych neměla snad nic ;)

    OdpovědětVymazat
  22. hmm,tvuj blog se mi moc libi,mám moc ráda recenze na kosmetiku (např. ELF ♥) apod.tak třeba to,to se vždy hodí ..

    surovych.lucie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. 1. Sleduji. :)
    2. nikolka.lor@seznam.cz
    3. Blog jsem teď viděla poprvé, ale velice se mi líbí, takže budu sledovat často. :)

    OdpovědětVymazat
  24. Nesleduji Tě zase až tak dlouho, ale moc se mi tvůj blog líbí - patří teď mezi mé opravdu nejoblíbenější :) ... hlavně ty různé kosmetické recenze mám nejraději :)))

    angellovely-things@email.cz

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  25. sledujem a nič by som asi nemenila, recenzie sú skvelé :) simonakocurkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. tvůj blog je jednoduše perfektně perfektní;)))
    nicolkaF@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. GabrielaMizerova@seznam.cz
    Podle mě je tvůj blog skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  28. veronique.1@seznam.cz
    na tvůj blog chodím moc ráda, máš tu zajímavé recenze ,které jsou vždy potřeba:)

    OdpovědětVymazat
  29. Michaela.Krickova@gmail.com
    Chtěla bych detailní článek i s fotkama o tom jak si krásně nalíčit oči. Já osobně se stánama bojuju a tohle by se mi hodilo

    OdpovědětVymazat
  30. k.dlugosova@gmail.com

    podľa mňa je tvoj blog skvelí :o)

    truskawka-fashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  31. 1. Sleduju:)
    klara.bilkova@volny.cz
    Tvůj blog navštěvuju už delší dobu. Chodím sem skoro každej den, baví mě každej článek:) Takže bych zatím neměnila asi nic

    OdpovědětVymazat
  32. pavelkova114@gmail.com
    neměnila bych nic, s blogem jsem spokojená tak jak je teď :)

    OdpovědětVymazat
  33. Jéé ty laky jsou parádní! :)
    Sleduji tě už delší dobu, mám ráda tvoje recenze a některé mi pomohli v tom jestli si mám výrobek koupit nebo ne, takže za mě palec nahoru! :))

    L-LV@sznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Ty laky jsem v HM ještě neviděla! Kdybych je viděla, už jsou moje:D

    Co bych vytknula? Já opravdu nevím! Tvůj blog je jeden z mých nejoblíbenějších, už několikrát jsem se tebou nechala inspirovat a koupila nějakou kosmetickou vychytávku:) Takže za mě jednička s hvězdičkou, jen tak dál!

    petulkaaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. drž si stále svůj styl, to je asi jediné co bych ti poradila =)

    verda.patkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Tvůj blog jsem objevila náhodně a hned se mi zalíbil a pak tu vidím,bezva giveaway,tak zkusím štěstí :)

    kockandy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Tvůj blog sleduji krátce, ale moc se mi líbí :) Možná nějaká videjka...
    benita.lm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. thebutterflyeffect@seznam.cz
    Nemám žádné připomínky k blogu. Líbí se mi takovej jakej je. :-)

    OdpovědětVymazat
  39. aga.hauerova@seznam.cz

    co takhle speciál o péči o rty?

    OdpovědětVymazat
  40. Ahoj,neměň nic,Tvé recenze úplně žeru!
    Pipeta5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. sleduji
    karolina.kovarova@seznam.cz
    blog znám krátce a zatím nemám žádnou připomínku.

    OdpovědětVymazat
  42. sleduji
    wampulova@seznam.cz
    byla bych ráda za iformace o nových kolekcích od essence

    OdpovědětVymazat
  43. Ráda bych nějaké články kde by jsi porovnala podobné produkty od levnějších a dražších značek. Jinak čtu to tu moc ráda, pokud budeš takhle pokračovat tak není co vylepšovat, takle je to skvělé!:) Ty laky jsou božíí!;)

    AnetteettenA@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Já za sebe dávám palec nahoru pro další recenze na kosmetiku, protože ty mě baví asi nejvíc. Tvůj blog je prostě perfektní ;) lovelyhedus@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. sleduji! :)
    thenikol@seznam.cz
    jinak tvůj blog jsem objevila teprve teď, přes komentář, ve kterém jsi mě zvala na svoji giveaway, ale koukám, že tu máš spoustu kosmetiky, což se bude hodit a ráda to tu budu navštěvovat! :)

    OdpovědětVymazat
  46. na Tvém blogu mi nic nechybí, je parádní ;)
    barbora.tomiskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Skvělá giveaway. Na blogu mi nechybí nic. Tvoje recenze miluju!

    evadoom@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Ahoj sleduji pres sit pratel Google.
    lucka_pucka@seznam.cz

    Libi se mi to tady tak jak to je :) mam rada srovnanvani vyrobku, ktere jsou super a ktere propadaky a tak :)

    OdpovědětVymazat
  49. mne sa na tomto blogu páči asi všetko, zbožňujem tvoje recenzie a názory na rôzne kozmetické značky. inak práve na základe tvojich odporúčaní som si objednala množstvo vecí z e.l.f., ktoré mi dnes došli a musím povedať, že sú úžasné! takže ti veľmi pekne ďakujem (:

    mail: kristina.demjanovicova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. ahoj, ja som tvoj blog objavila dnes na stranke elf kozmetiky na facebooku :DD a musim priznať, že som superrada, že som ťa našla, už dlhšiu dobu som hľadala nejaký kvalitný český alebo slovenský blog o kozmetike a mám taký pocit,že som ho našla :) veľa šťastia i naďalej :)
    a elf milujem tiež :)
    diana.vazanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. 1) done :-)
    2) horka.natalie@seznam.cz
    3) blog čtu už delší dobu, ale giveaway mě donutila sledovat ho veřejně :D Jiank bych tu asi nic neměnila, líbí se mi takový jaký je :-)

    OdpovědětVymazat
  52. 1, Sleduji :))
    2, Karolina.Holcova@gmail.com
    3, Docela bych uvítala, kdyby si u jednotlivých produktů uváděla cenu za jakou si je pořídila nebo cenu za jakou je lze běžně koupit. Jinak nemám žádnou výhradu nebo připomínku k tvým článkům, moc mě baví! Jen tak dál! :))

    OdpovědětVymazat
  53. tak tieto laky musím mať :) u nás v HM takéto krásne farby nemajú :((

    sledujem :)
    a privítala by som ešte viac a viaac kozmetiky, na tú som úchyl :) a máš to tu naozaj krásne, veľmi sa mi páči logo aj pozadie :)

    fashionismybodyguard@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. 1) sleduju :)
    2) Noxy.Silverssson@seznam.cz
    3) Mi se tvůj styl blogování líbí :) a o čem chci číst? Momentálně jsem absolutně zamilovaná do Lushe, takže cokoli o něm hltám, ale v podstatě se mi líbí všechny tvoje články :)

    OdpovědětVymazat
  55. už dlhšiu dobu sledujem

    styleinsmalltown@gmail.com

    Tvoj blog sa mi veľmi páči, len tak ďalej. A pripomienky nemám :)

    OdpovědětVymazat
  56. krásně se mi čteš a najdu u tebe spoustu inspirace... co víc říct :-)
    stranecka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  57. jeden z mých nejoblíbenějších blogů:-) a někdy do budoucna: zajímalo by mě třeba líčení se třpytkama

    ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  58. 1)sleduju přes GFC
    2)zemkova.k@gmail.com
    3)nechybí mi tu vubec nic!:) opravdu:) tvůj blog je přesne podle mého gusta:) !!

    OdpovědětVymazat
  59. sleduju sice odedneška, ale sleduji a jsem nadšená! Jak už jsem psala do jiného komentáře - miluju blogy o kosmetice, recenze,.. zvlášť na cenově dostupné značky, takže tvůj blog splňuje vše co hledám. Klidně bych brala i přípravky "v akci" třeba součást tvého líčení a samozřejmě fotku :-)

    barbora.snajdrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. sleduju :)
    tvůj blog se mi líbí jaký je :) baví mě tvé recenze a "postřehy" z kosmetického světa :) a asi by jsem chtěla vidět tvé oblíbence z kosmetiky elf , když jí máš tolik :) :D

    veronikamagazine@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Sleduju, tak zkusím štěstí.
    Mně se to tu líbí, ale kosmetických recenzí není nikdy dost (:D.

    miishella@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. kikinka-13@seznam.cz
    vylepšila bych možná dess, jinak se mi moc líbí tvé kosmetické recenze ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)