pondělí 29. srpna 2011

Essence výprodej + no name Colorama

Ahoj! Určitě už to většina z vás ví, takže vás dneska asi ničím moc nepřekvapím, ale Essence vyprodává spoustu produktů za 29,90Kč. Již jsem tuto akci zmiňovala, takže kdo má zájem, doporučuji skočit si do nejbližšího Rossmanna omrknout nabídku. Nebudu to protahovat a ukážu vám rovnou můj nákup. Jelikož mám s některými výrobky jisté postranní úmysly, záměrně jsem vám odstíny nekreslila na ruku. Fotky celkem odpovídají :) Už dlouho se mi nestalo, že bych z obchodu odcházela s tolika věcma, za tak málo peněz.






Začnu s laky na nehty. Těch je ve výprodeji nejvíce odstínů. Vyprodávají se téměř všechny větší balení v kulatém balení. 




Názvy odstínů máte na fotce níže. První lak je nudně průhledný. Těch není nikdy dost. Moje jediná výtka je, že jsem nijak nezaznamenala, že by dodržel, co slibuje na obale a to jest XXXL shine. Prostě obyčejný průhledný lak :) Další je tmavší růžovo-červený lak. Žádné třpytky, žádné výstřednosti. Šedý lak jsem si koupila na nadcházející podzim. Pestrých barevných laků mám dosti a na podzim se hodí nějaké decentnější. To samé platí i o posledním broskvovém odstínu. Laky mě mile překvapily svou výdrží, kryjí i po jedné vrstvě ale pro hezčí barvu jsem použila dvě. Menší problém je s délkou schnutí šedého laku, nevím čím to je, jen tento schne dlouho. A jako bonus navíc jsem si nadělila mini Coloramu v baby pink odstínu. A když se bavíme o odstínu, tento lak nemá žádný název. Určitě jste si o téhle kauze mohly přečíst u Mii. Opravdu žádný název neměl žádný z těchto růžových laků, takže pokud by odstín někoho zaujal, pátrejte po no name Coloramě :) Omlouvám se, že jsem vám neukázala foto laků přímo na nehtech, ale díky špatnému počasí bylo tak mizerné světlo, že by stejně nic moc nebylo vidět. Ale slibuji, že to napravím :)








To bychom měli laky na nehty vyřešené minimálně do konce roku :) Do košíku jsem přihodila i jeden lesk na rty. Je z řady Sun club, má SPF 6 a má zlatou barvu. Lesk je na rtech příjemný, nelepí se jediné co bych mu vytkla je, že když promnu rty cítím drobné třpytky v lesku. Je to úplně minimální, ale i tak to cítím. Má zvláštně tvarovaný aplikátor, takový nezvykle dlouhý (nebo alespoň mě to tak přijde). Jinak myslím, že za tu cenu je v pohodě.





Další z řady Sun club je bronzující pudr. Ano, já vím mám jich v poslední době nějak více, ale jak říkám, mám určité postranní úmysly, tak proto další do sbírky :) Bronzer se skládá z více třpytivých odstínů. Je sice určený pro tmavší pleť, ale zas tak tmavý mi nepřijde. O jeho všestranném použití asi více psát nemusím. Za necelých 3O kaček se určitě neztratí :)



Poslední sekcí mého výprodejového nákupu byly klasicky oční stíny. A proč troškařit, když si můžeme pořídit rovnou více odstínů najednou. Odstíny jsou v paletce pěkně barevně sjednocené a hodí se k sobě. S pigmentací nemám problém, jen to chce ze začátku trochu víc přitlačit, aby se stíny rozkreslily. Ach jo a s očními stíny končím, už si nesmím vážně žádné kupovat. Buď mi odpuštěním, že několik mých oblíbených stínů pomalu dochází a štětcem již odírám jejich dno :)








Myslím, že koupí výrobků nijak neprohloupíte. Některé by dobře posloužily i jako dárky (Vánoce jsou tu už brzy :) a kdybyste přeci jen nebyly spokojené, nemusí vás alespoň mrzet, že jste za věci hodně utratily, vzhledem k jejich ceně. Takže proč si neudělat radost alespoň jednou maličkostí, že? Případně více maličkostmi. Mějte se a ty z vás, které jsou od září ještě školou povinné, užijte si poslední prázdninové dny.

12 komentářů:

  1. Ty stíny jsou nádherné..já se chystám zítra..doufám,že tam na mě něco zbylo:-D

    OdpovědětVymazat
  2. tie posledné tiene sú fakt prekrásne! :)

    OdpovědětVymazat
  3. podla mna ide o lak odtienu candy bar

    OdpovědětVymazat
  4. líbí se mi ty laky a asi bych si jich taky několik koupila :) ale do Rossmana mám daleko, všude je samé DM, Rossman žádný.

    OdpovědětVymazat
  5. dneska jsem naběhla do Rossmanna podruhé a ještě spoustu věciček dokoupila. já to už doma nemám ani kam dát a o tom, že to jednou všechno spotřebuju si můžu nechat leda tak zdát :-D ale mít to prostě musím ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. U nás už mono stíny, tužky, laky vybrané :( naštěstí byly aspoň kvatro stíny :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ja sa chystám do drogérie tiež dokupiť a tak a ako tak kukám na ten anonymný ružový lak asi neodolám! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Supr nákup. Rock Angel se mi líbí :-)

    http://shaki-days.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. naprosto vás chápu, nejde odolat, člověk si něco musí koupit, i když toho má plnou skříň :)

    OdpovědětVymazat
  10. Taky jsem nakoupila:) pár větších laků a dokonce jsem ulovila i svoje oblíbené tekuté oční linky Black mania... milovala jsem je za 59 a za 29 je miluju ještě víc:D

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem si tam zrovna dneska šla koupit jen pilník za 40 Kč a nakonec jsem tam uvalila 220 Kč, ty akce jsou fakt zrádné, jednou mě zruinují :D Jinak tam byl docela boj kolem těch stojanů a bylo toho už dost vyžraného :D Ale ukořistila jsem rozjasňující pudr, bronzer a tvářenku, dva samostatné oční stíny, jeden má takovou růžovo-meruňkovou barvičku a druhý je takový světle fialový, jakýsi XXXL nudles lesk na rty je takový meruňkový, ale na rtech je hodně nude, vypadá úžasně, vůbec nelepí a voní jak cukrová vata, takže bych ho nejraději sežrala :D a pak jsem si ještě odnesla jeden lak na nehty :) Všechno je úžasné až na ten lak, ten mě neoslovil, už se válí v koši :D Jen mě pak kamarádka říkala, že to je za 30 Kč, protože tyhle věcičky u essence prý končí, což je škoda, fakt se mi líbí :(

    OdpovědětVymazat
  12. lak makes me weak jsem si zrovna koupila a je to dokonalost sama!!! ta barva je parádní, kryje ve 2 vrstvách a já si ho úplně totálně zamilovala.. musím nakoupit do zásoby! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)