pondělí 15. srpna 2011

Essence Trend Edition

Ahoj všichni, tak jsem zpátky z krásného víkendu, který jsem si opravdu užila. Ještě než jsem vůbec odjela, objevila jsem něco zajímavého. Co by to tak asi mohlo být? Klasicky jsem cestou do práce zašla do DMka, protože jsem potřebovala nějaké drobnosti a náhodou objevila novou kolekci Essence. Tak nějak jsem jí neočekávala, jelikož je v současnosti ještě v prodeji námořnická kolekce a na stránkách Essence jsem se o žádné nedočetla. A navíc je netypické, že by Essence měla kolekce v DMku. Nevím tedy čím to je, ale každopádně kolekce Trend Edition je na světě.




Trochu jsem vám kolekci nafotila, výjimečně jsem měla foťák sebou, tak se můžete trochu inspirovat, kdyby vás něco zaujalo.







Jediné, co mě z kolekce zaujalo, byla báze pod oční stíny. Tu jsem si také jako jedinou koupila. Chtěla jsem vyzkoušet, jestli za něco stojí a porovnat jí s mou milovanou od Artdeca. Jinak v kolekci jsou k dostání oční linky, řasenka, paletka očních stínů, laky na nehty, krémové oční stíny, lesky na rty... Upřímně mě barevná škála produktů příliš nezaujala. Zkoušela jsem si paletku očních stínů na ruku a některé odstíny nebyly moc dobře pigmentované a špatně držely. Zpět ale k mé oční bázi.




Stíny vypadají jako světlý korektor se štětečkovým aplikátorem. Toho jsem se obávala nejvíce, protože jsem se bála, že budu upatlaná a budu si bází stírat make-up z očních víček. Zkusila jsem tedy bázi "naťupkat" na oční víčko a pak do ztracena rozmazat. Šlo to úplně krásně, nic se nestíralo a báze se rozmazala do ztracena. Krok číslo dvě - aplikovat oční stíny a pak jen celý den pozorovat, jestli drží jak mají. A stíny se opravdu ani nepohnuly celý den. Takže mě tato báze velmi mile překvapila a určitě jí můžu doporučit všem, co nějakou bázi hledají a nechtějí pořád čekat, až bude dostupná báze od ELFu nebo nechtějí investovat do dražší báze od Artdeca. Tato se jí úplně v pohodě vyrovná (ale kdybych jí sama nevyzkoušela, asi bych tomu nevěřila).


Objevily jste už také tuto kolekci? Líbí se vám něco z ní? Úplně nakonec jeden malý pohled na Essence výrobky, které by se brzy měly objevit v obchodech, tak snad se máme na co těšit :)




PS: nezapomeňte na Giveaway, už zbývá jen pár dní do ukončení :)

17 komentářů:

  1. tak mě to moc nezaujalo.. jednak v našem městě se kolekce vůbec neobjevují a bázi pod oční stíny jsem si udělala doma za pár korun :/

    OdpovědětVymazat
  2. tak to pro něco musím taky skočit:)

    OdpovědětVymazat
  3. Achjo, tak jsem si tohle přečetla dopoledne a když jsem šla na polední pauzu, bázi jsem koupila :-D

    OdpovědětVymazat
  4. k essence ztrácim čim dál tím víc důvěru, takže tohle jde asi mimo mě..
    www.nikolalondynova.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ach jo, řadím DMko do zítřejšího nákupního plánu :-) Bázi teda zrovna nepotřebuju, ale co kdyby mě zaujalo něco jiného...

    OdpovědětVymazat
  6. Hned vyrážím do dm. Už se těšim. :)
    Pozn.: Tahle kolekce se jmenuje I Love a některé její produkty by měly být zařazeny do standardního sortimentu.

    OdpovědětVymazat
  7. Jé děkuji za "echo" :-)) chodím okukovat skoro každý den Rossman jestli nevystřídala už námořnickou kolekci nějaká jiná a koukám, že ji mají v DMku, super zajdu mrknout. Jinak myslím, že poběžím pro oční stíny a štětec. Uvidíme :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ta báze mě zaujala, něco takového bych potřebovala. Určitě si jí koupím. Jinak z téhle kolekce se mi zalíbily ještě dva laky, ty možná do košíku také přihodím =)

    xoxo
    miss-inly.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Maizy: a jsi s ní taky tak spokojená?
    simbli: já okukuji taky často :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tý jo.. Tohle jse náhoda.. Včera jsem o té kolekci taky zveřejnila článek a dneska tady k tobě příjbu a bum je tu taky :D Jinak bázi mám taky.. je výborná :) xoxo Tess

    OdpovědětVymazat
  11. tak po přečtení tvýho článku jsem pro bázy dneska byla. jinak zbytek nic moc...

    OdpovědětVymazat
  12. štěpánka: štětce v téhle kolekci nejsou

    OdpovědětVymazat
  13. To, že mají bázi ani nevím, musím se po ní podívat, ale chtěla jsem ten štětec na pudr, ta černá barva s růžovou mě úplně fascinuje, ale těžko říct jestli tady bude k dostání, kvůli tomu zase pojedu do Ostravy jak se znám:D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)