úterý 30. srpna 2011

Elseve Full Repair 5

Ahoj! Dnešní post je z oblasti nových produktů, které momentálně testuji. Nějak jsem usoudila, že už ho používám dostatečně dlouho, na to, abych o něm mohla napsat pár slov :) Moc se tu nevyjadřuji o vlasové péči, jednoduše protože moc vlasových produktů nevlastním a nepoužívám. Donedávna jsem si vystačila s šamponem (šampukem) a tuhým kondicionérem. Díky mým rychle se mastícím vlasům jsou pro mě klasické kondicionéry téměř zapovězené. Nicméně jsem už delší dobu pozorovala, že konečky by potřebovaly trochu té péče. Tak jsem pátrala v drogerii po něčem, co by mi vyhovovalo. Vím, že je spousta sér na konečky vlasů, ale nechtěla jsem sem čistě něco na konečky, ale řekněme na celé "spodní" vlasy. Rozumějte tomu tak, kdybych si cokoliv pečujícího namatlala na horní část hlavy, byla by to katastrofa a musela bych vlasy mýt tak třikrát denně. Dost bylo řečí, jak jsem se dostala k Elseve Full Repair? Nevěřím na zázračnou péči, kterou propagují na obalu, ale na Elseve obecně jsem četla celkem dost hezkých recenzí. Tak proč ho nezkusit. Nejsem si úplně jistá, jestli tento výrobek zařadit do kategorie -  kondicionér. Je vlastně jedno, do jaké škatulky ho zařadíme, důležité je jestli je k něčemu. Co tedy výrobek slibuje? Celkem slibuje vyřešit 5 problémů vašich vlasů, tj. oslabené, unavené, jemné, narušené nebo vlasy bez života. Výsledkem by měla být odolnost, síla, vitalita, hebkost na dotek a lesk. To všechno díky ceramidu a pro-keratinu, o které je tento kondicionér obohacený.  Používá se po každém umytí, nanesete ho na mokré vlasy a poté opláchnete.




To byl vyčerpávající popis ale vás více asi zajímá, jestli je vůbec k něčemu, že? :) Upřímně řečeno, není tak těžké udělat dojem na vlasech, které jsem nijak nepěstila takovou dobu. Rozdíl je určitě vidět. Ta část vlasů, na které ho používám je opravdu lesklá, voňavá, hebká a celkově je prostě vidět, že je o vlasy trochu postaráno. Nevím, jestli je to úplně objektivní. Spousta z vás používá určitě častěji nějaké takové pečující balzámy a kondicionéry. Otázkou je, jestli to zaznamenají i uživatelky pěstěnějších vlasů. Já rozdíl zaznamenala určitě. Trochu mě mrzí, že ho nemůžu používat na úplně celé vlasy, protože pak by vypadaly určitě o dost lépe :) Nebo má někdo z vás vyzkoušený nějaký pečující prostředky, které vyhovují a nezatěžují i rychle se mastící vlasy? Nějak se mi nechce testovat naslepo něco dalšího. Děkuji za případné rady nebo doporučení :) 


Mějte krásný den!

8 komentářů:

  1. Mně se mastí vlasy taky celkem dost - myji si je každý druhý den. I když mám melír! Osobně mě teď naprosto okouzlil šampon a kondicionér s provitaminem Cien z Lidlu, oba stojí jen 30 Kč! Vlasy mám po nich hebké, nemastí se mi tolik (kondicionér samozřejmě používám jen do "délek", ne k hlavě) a vůbec, za mě je to úžasná věc a opravdu doporučuji:)

    OdpovědětVymazat
  2. Peťulka: o šamponu Cien z Lídlu jsem už hodně četla a chystám se ho vyzkoušet :) určitě díky za tip, docela by mě zajímalo, jestli by mi pomohl, protože já si vlasy musím mýt denně :(

    OdpovědětVymazat
  3. Já si na vlasy patlám každou chvíli něco a rozdíl moc nepozoruju, občas jsou akorát takový uhlazenější, ale to se mi občas stane i jen s obyčejným kondicionérem. Moc to nechápu, vždycky říkám, že mám náladový vlasy a dneska se dobře vyspaly ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten šampon sice není přímo na mastící se vlasy, ale mně vyhovuje:)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem si pořídila na konečky regenerační express balzám od Gliss Kur pro delší vlasy se sklonem k třepení (blogerky si ho strašně chválily). No, žádný zázrak na konečkách jsem nezaznamenala, těm asi pomůžou už jen nůžky, takže plánuji zajít ke kadeřnici, nicméně je to super věc pokud se někomu zacuchávají vlasy, opravdu jdou po tom krásně rozčesat. Celkově si myslím, že tyhle produkty jsou spíše vhodné jako prevence, ale moc toho na zničených vlasech už nezachrání. Jinak co se týče těch kondicionérů, tak jsem teď spotřebovala jeden od Shaumy, má takový hnědý obal a je s bambuckým máslem a kokosovými výtažky. Je super a mohla jsem ho klidně používat i na celou hlavu (taky mám rychle se mastící vlasy), tak můžeš vyzkoušet jestli budeš mít chuť. Jo a já si vlasy musím mýt také denně a žádný šampon mi na tohle nepomohl, tak nějak jsem si na to už zvykla, takže mi to nevadí, ale pokud něco objevíš napiš o tom na blog :)

    OdpovědětVymazat
  6. Na tenhle "zázrak" jsem včera zrovna koukala v DM ... jinak já na konečky používám už zmíněný Gliss Kur a jsem moc spokojená! Na mě vážně funguje :)))

    http://angellovely-things.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. gliss kur jsem také kdysi zkoušela, ale ten je vyloženě jen na konečky a neoplachuje se a já chtěla něco co se oplachuje :)

    OdpovědětVymazat
  8. Teď používám už 14 dní balzám na poškozené a lámavé vlasy od Alverde s avokádem a hrozny a vzpomněla jsem si na tebe :) Nemůžu si ho totiž vynachválit. Používám na celou hlavu každý den a je naprosto skvělý. Vůbec vlasy nezatěžuje a jsou po něm na dotek takové příjemnější, jemnější a hladší. S rozčesáváním pak taky nemám problém. Takže taky můžu určitě doporučit, kdyby jsi měla chuť jej vyzkoušet :) Cena 60,- takže to ani nebude moc bolet, kdyby ti nesedl :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)