pondělí 1. srpna 2011

ELF review Nr.6

Ahoj všichni, 
už to tady dlouho nebylo, přichází další várka elf věcí. Vůbec jsem neměla v plánu něco objednávat do doplnění skladů, ale takhle to dopadá, když se nudíte v práci a klikáte a za pár dní vám dorazí balíček :) Tentokrát jsem objednala produkty převážně ze základní řady. A moje dojmy z tohoto balíčku?




Začnu rozjasňujícími stíny. Už mám doma několik balení a stíny jsem vám popisovala v předchozích recenzích. Stále jsem spokojená s pigmentací i výdrží. Fotky dávám spíš pro vaší inspiraci, kdybyste si je někdy náhodou vybíraly, tak abyste viděly odstíny v reaálu. 





Toto je odstín Butternut. Opravdu krésné nude barvy. Na denní nošení jako dělané.





Toto je odstín Brownstone. Jsou to něco tmavší odstíny než předchozí, ale stále jsou to celkem decentní barvy.






Tento balzám na rty jsem si chtěla objednat již před delší dobou, ale byl vyprodaný. Tentokrát byl na skladě, tak jsem vyzkoušela tento s vůní Vanilla Creme. Trochu mě zaskočilo, jak je balení maličkaté. Pro srovnání jsem ho vyfotila vedle matujícího pudru. Ale balzám krásně voní a je i příjemný na rtech. Takže kromě velikosti balení mu nemám co vytknout.







Průsvitný matující pudr je také často vyprodaný, takže jsem byla docela překvapená, že tentokrát byl skladem. Balení je opět krásné (jako u většiny věcí z řady studio) a jeho součástí je i velké zrcátko a houbička na aplikaci pudru. Pudr se hodí opravdu pro každou barvu pleti a velmi mile mě překvapilo, že se nepráší tolik jako jiné pudry nebo tvářenky, co jsem vyzkoušela. Dávám mu plný počet bodů a vážně se mi moc líbí. Hned si našel místo v kabelce a pomáhá mi bojovat s lesknoucím se obličejem :)





Musím říct, že z tohoto výživného pera na nehtovou kůžičku jsem stále ještě v rozpacích. Tak nějak mi přijde vyschlé. Zkoušela jsem ho různě sklepávat, mávat s ním a stejně nic. Hrot je opravdu dost tvrdý a když už se mi podaří z něj trochu něco dostat, tak je to opravdu minimum oleje, který by pečoval o kůžičku kolem nehtů. Předchozí pera, co jsem používala od jiných značek byly opravdu dost "mokrá" a ne takhle vysušená. Tak vážně nevím, jestli jsem chytla vadný kus, nebo to dělají všechna pera. Ale za mě říkám ne, minimálně za tento kus, co mi dorazil.





Na tenhle štětec jsem se moc těšila. Jedná se o Angled eyeliner brush nebo-li štětec na oční linky. Hrot je tenký a pevný, takže se s ním linka dobře maluje a jde vytvořit i opravdu tenká linka. Co víc k němu dodat? Jestli hledáte dobrý štětec na oční linky, tak máte inspiraci, kde ho sehnat. Je to dobrý pomocník i pro nešiky jako jsem já, protože kouzlo krémových očních linek ještě stále objevuji :)





Úplně poslední z balíčku byl Angled contour brush. Jako všechny elf štětce, které vlastním je měkoučký, nepelichá a doplnil mojí sbírku štětců. Jak vidíte, je trochu zkosený a dobře se s ním stínuje.


Tak to bylo vše z dalšího elfího balíčku. Opravdu mě jednou zruinuje a musím to s objednáváním vydržet do dalšího naskladnění, kdy se zas budeme asi všichni prát o vysněné oční stíny a lesky :) Jinak ty z vás, které nesledují elfí forum na facebooku, tak novinkou je, že se mimo jiné bude údajně objednávat i kolekce, nebo jak to nazvat Beauty School (více informací zde ). Líbí se vám? Objednaly byste si něco z této kolekce? Já teda už mám vyhlídnuté své favority :)



3 komentáře:

  1. S Elfem jsem na tom úplně stejně :D Po každém doplnění skladu si musím něco objednat,protože vždycky nemají aspoň jednu věc,kterou chci :D Ale asi si objednám ty stíny v odstínu Butternut.. :))

    Mohla bych poprosit o odkaz na ten vanilkový lesk? Nikdy ho nemůžu najít...

    OdpovědětVymazat
  2. tady je odkaz, je ze základní řady :)

    http://elfkosmetika.cz/eshop-produkt/essentials_zakladni_rada/rty-a4db0100abde51/24/cz

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám trošku elfí úchylku :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)