pátek 26. srpna 2011

Elf review Nr. 8

Krásné dopoledne! Uff, nevím jak vy, ale nějak umírám z toho vedra venku! Ty deště snad byly lepší a příjemnější! Nevím jak vy, ale radši nosím barevné holínky než propocená trička. Ale o tom se dneska bavit nechci. Mám pro vás ukázku pár drobností z ELFu. Tentokrát to byla taková "trés petit" objednávka. Nějak zjišťuji, že spoustu věcí, po kterých jsem toužila již vlastním a sbírku budu doplňovat asi jen o zajímavé novinky :) Přece jen, chci teďka šetřit na plánovanou dovolenou a další zahraniční nákupy, takže musím dát elfímu eshopu chvíli pokoj. Jinak plánuji velkou recenzi (nebo spíše více menších) o ELF výrobcích, které vlastním podle jednotlivých řad. A ráda bych představila svoje top produkty. Přece jenom je to už dlouhá doba, co některé výrobky testuji a teď už můžu posoudit i výdrž atd. Tak snad to někoho z vás bude zajímat :) Nyní se přesouvám k těm drobnostem, co dorazily v balíčku.




Tentokrát bylo všechno ze Studio řady. Čím déle něco ze Studio řady používám, tím víc vidím, že je nejlepší ze všech. Nebo alespoň mě více vyhovuje. Chápu, že náctiletým studentkám více asi učaruje něco za 39 kaček ze základní řady, ale já fandím více Studio řadě. Ale každý jsme jiný a máme rád jiné výrobky.








První z balíčku byla tvářenka v odstínu Peachy Keen. Viděla jsem jí asi na bambilionu blozích a nějak po ní zatoužila. Něčím mi připomněla můj vysněný Orgasm od NARS (i když uznávám, že Orgasm je o něco líbivější odstín). Tak než si zaletím zas za oceán pro svůj NARS bude mě zdobit tato Elfí. Odstín je zlatavý, takže si nejsem úplně jistá, jestli jí budu využívat i přes zimu, uvidíme :) Barva mi naprosto vyhovuje, není výrazná a na obličeji je přirozená. Takže si jí musím užít dokud svítí slunko. Výdrž je také výborná a i venkovní tropické teploty zatím v pohodě přežívá.








První novinkou, co mě na eshopu zaujala byl Extrémně lesklý lesk aneb Glossy Gloss. Sice jsem měla vyhlédnutý jiný odstín, ale ten nebyl naskladněný a tak jsem sáhla po univerzální růžovém Pink Candy. Co k němu dodat? Na rtech je příjemný, nelepí se a krásně voní! Oproti Hypershine lesku ze základní řady není tak hutný a lepivý. Aplikátor je ve tvaru štětečku. Určitě si pořídím do budoucna více kousků.






Druhou novinkou a zároveň poslední z balíčku byla Báze pod řasenku. Jelikož mi dochází bezbarvá řasenka od ELFu a jsem postižená tím, že řasenku bez báze nepoužívám, bylo jasné, že novinkovou bázi musím zkusit. Kartáček mi vyhovuje, báze samotná je bílá ale na řasách to není skoro vidět. Je opravdu rozdíl jí použít pod řasenku! Určitě i tuto bázi si pořídím i příště až mi dojde. Přijde mi, že její efekt je lepší než s tou transparentní ze základní řady. Za mě jí dávám také velké plus.


Tak snad někomu fotky pomohly (nebo v budoucnu pomohou) při výběru ELF výrobků. Jsem spokojená naprosto se všemi výrobky, co mi přišly a nemám k nim žádné výtky. Trochu se omlouvám za horší světlo na fotkách, ale momentálně jsem hodně pracovně vytížená a občas prostě není přes den čas něco vyfotit. 


Objednaly jste si také nějaké novinky z eshopu? Pochlubte se a doporučte něco zajímavého :) Užívejte si léta a neupečte se! 

12 komentářů:

  1. Nad tou bází jsem uvažovala a podle této recenze si ji taky pořídím:-) S tou studio řadou máš pravdu, ze začátku jsme taky dávala přednost essential řadě, ale když jsme vyzkoušela svůj první produkt z řady STUDIO bylo rozhodnuto:-D NAvíc se mi na této řadě líbí i nádherné černé,elegantní balení.

    OdpovědětVymazat
  2. zajímalo by mě v čem je ten rozdíl, když použiješ bázi pod řasenku? :)

    OdpovědětVymazat
  3. achjo...proč jsou české blogy přeplněny elfem? :(((

    OdpovědětVymazat
  4. veronica: s tím asi nic nenaděláš, když je něco oblíbené, je to většinou hodně rozšířené všude, neboj, ono to časem opadne

    Jája: pro mě je rozdíl v tom, že se černá řasenka pak lépe nanáší, neslepují se mi řasy a mám pocit, že jsou i o něco delší

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem nad tou bází přemýšlela, protože si s řasama ráda vyhraju, nevadí mi vrstvení a snažím se o co nejhezčí efekt, ale teď mám období, že mám ty řasy jakési bídné a nepomáhá nic, tak jsem se na to vykašlala. Ten lesk mám v jiném odstínu a nevoní mi, naopak dost smrdí :-(
    Taky jsem přemýšlela jak rozdělím všechny věci od Elf co mám do skupin a udělám na ně recenzi, ale je fakt, že už je toho Elfu všude tak moc, že mi to samotné občas leze na nervy, tak nevím jestli by to vůbec ještě někdo považoval za přínosné...

    OdpovědětVymazat
  6. Rendy: není to nic proti tobě, tvůj blog mám ráda..ale ten elf už fakt nudí..a to že hodně...

    OdpovědětVymazat
  7. Jája: já to naprosto chápu, a koho to nebaví, ať to prostě nečte a přečte si něco, co ho bude zajímat :) Dám vám s ním určitě na nějakou dobu pokoj :)

    OdpovědětVymazat
  8. STUDIO řadu mám asi také nejraději :))) i když z té základní řady se najdou také moc dobré výrobky :)))
    Já mám od ELF 2 balíčky na cestě ... tak se moc těším kdy dorazí :) Jinka tu bázi asi příště také hodím do košíku :)))

    http://angellovely-things.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. já jsem právě objednala další balíček, vše z řady minerals, nějak jsem na ní začala ujíždět :) hrozně se mi tam líbí oční stíny, jsou krásné! někdy též udělám velkou recenzi na blogu.

    OdpovědětVymazat
  10. Na lesky moc nejsem, ale ta tvářenka vypadá skvěle. Přesně taková barva pro mě, ani moc růžová, ani moc tmavá... Myslím, že vyzkouším, jen mě trochu odrazuje ten přehnaný lesk :/

    OdpovědětVymazat
  11. simbli: lesku se neboj, ten způsobilo spíš světlo při focení. Na tváři je pak tvářenka vážně pěkná a přirozená :)

    OdpovědětVymazat
  12. krásný článek, tu bázi pod řasenku chci příště vyzkoušet ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)