středa 17. srpna 2011

Elf review Nr. 7

To číslo mě už nějak děsí, neměla bych asi tolik objednávat z ELFího eshopu. Ale znáte to, byla akce na řadu Minerals, ze které jsem dosud téměř nic nevlastnila, takže to mě omlouvá :) Tak nějak zjišťuju, že vlastním už téměř všechno, co jsem chtěla vyzkoušet a prostor je teď už jen pro nákup novinek, tak se necháme překvapit, o čem a kdy bude další ELF post. Každopádně dneska se s vámi podělím o pár drobností, co mi dorazily v balíčku tentokrát.




Když už něco svádím na řadu Minerals, hodilo by se s ní i začít. Takže tedy dovolte mi představit Complexion Brush neboli velký štětec na tvář.






Je jedním slovem úžasný. Asi jako všechny štětce, co jsem od Elfu kdy vyzkoušela. Nemám sice zkušenost se štětci ze základní řady, radši si trochu připlatím za kvalitnější z řady studio (často čtu negativní zkušenosti se základními štětci). Nicméně i tento z minerální řady je božský. Štětinky jsou super jemné, žádné pelichání, štětec je hustý, no prostě paráda :) Ihned se v mé sbírce ujal role nanášeče fixačního pudru. Za mě mu dávám plný počet bodů.









Druhým úlovkem z minerální řady byl jak jinak minerální pudr v odstínu Shimmer. Tak nějak jsem si říkala, že ten název napovídá, že nějaký třpyt v něm zřejmě bude, ale z fotky na eshopu už jsem bohužel nevyčetla, že výsledný shimmer bude růžovo-fialový. Snažila jsem se to nějak vyfotit, ale nepodařilo se mi to. Na fotce ruky je jen malý náznak. Jako není to žádná tragédie, shimmer není zas tak výrazný, nicméně si nedovedu představit, že si ho nanesu na celý obličej na denní použití. Spíš asi jako rozjasňovač na tváře nebo oči. Je to můj úplně první minerální sypký pudr. Kdyby letos alespoň to léto nestávkovalo, využila bych ho o hodně více. Jinak jsem s ním spokojená a pudru jako takovému nemám co vytknout. Ale příště tedy rozhodně sáhnu po nějakém matném bez shimmeru :)






Lesků není nikdy dost a tak jsem se rozhodla vyzkoušet i tento ze základní řady, který dokonce slibuje efekt zvětšení rtů. Nechci se chvástat, ale myslím, že příroda mi nadělila dostatečně plné rty a jejich zvětšení určitě nebyl důvod proč si tento lesk koupit. Spíše zvědavost. Lesk je v odstínu Baby Doll, což je taková přirozená, růžová barva. Nebo alespoň pro mě je. Žádné třpytky, barva pěkně drží a je na rtech příjemná. Když aplikuji barevnou část lesku, přetřu jí druhou částí lesku, což je perleťový lesk, díky kterému se má dostavit kýžený efekt větších rtů. Perleťový lesk dodá rtům opravdu trochu na objemu a ještě více lesku. Je mentolový a na rtech trochu pálí (asi jako všechny zvětšující lesky) což mám ráda a nevadí mi to. Že bych měla rty třikrát větší to opravdu ne, ale něco mi říká, že výsledky by byly vidět více u někoho s méně plnými rty. Jinak si myslím, že za ty peníze je v pohodě a použitelný.
Foto jak vypadají rty po použití tohoto lesku najdete na facebookových stránkách ORDINARY LIFE






Další produkt ze sekce - rty je rtěnka ze základní řady v odstínu Charming. Ráda se inspiruji u jiných blogerů nebo od lidí z elfího fóra na jejich fb stránkách a zrovna tento odstín si tak obecně hodně lidí pochvalovalo. I tyto rtěnky obecně lidé chválí, tak proč jí za ty peníze nezkusit, že? Když jsem rtěnku z obalu rozbalila, trochu jsem se lekla, jak je tmavá a říkám si, že asi poputuje k někomu jinému. Nicméně na rtech pak vypadala o něco lépe. Na můj typ pleti je výraznější, ale není to zas tak hrozné. Sice mám radši nude rtěnky, ale co se dá dělat. Příště nebudu tolik věřit fotkám jiných uživatelů :) Ze začátku to chce chvíli čas než se rtěnka rozkreslí a potom je to v pohodě. Je celkem krémová, dobře kreslí i barva je sytá. Nemám co bych jí osobně vytkla, spíš se jen musím sžít s tím odstínem :)




foto na světle 


tady je odstín tmavý kvůli fotce, ale odstínu odpovídají ostatní fotky


 větší vrstva pudru na ruce (aby byl lépe vidět)



pudr po rozetření


Úplně poslední z balíčku byl Rozjasňující tuhý pudr ze základní řady v odstínu Apricot Beige. Mám sice svůj tuhý pudr už léta osvědčený, hledala jsem spíš nějaký menší pudr do kabelky nebo na cesty, který když se rozbije, nebude mě to mrzet. Musím říct, že mě pudr mile překvapil. Dobře kryje, odstín mi také vyhovuje a do kabelky je opravdu super, protože balení je malinké. K pudru je přibalená i malá labutěnka. Nevýhodou je tedy, že trochu práší (trochu víc) takže mi něco říká, že moc dlouho nevydrží. Nevadí, na přepudrování nosu nebo čela bohatě stačí.


To je pro dnešek všechno, je mi jasné, že se zase neudržím a brzy tu bude další várka věcí a doufám, že nás eshop bude zásobovat novinkami a na spoustu jiných dobrých věcí nebudeme muset čekat "fronty" do dalšího doplnění skladu :)


Co jste si naposledy od ELFu nakoupily vy a s čím jste spokojené?

7 komentářů:

  1. heh, akorát mi od elfu přišel mail, že naskladnili, takže se těším, až si konečně taky něco objednám.. když totiž něco chci, tak to zrovna nemají no...
    www.nikolalondynova.com
    (giveaway!)

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím s tebou , ten pudr je best!:D

    OdpovědětVymazat
  3. Kdybych měla peníze, tak bych hned kupovala stipple brush a podkladovou bázi, protože jsem opravdu v dobré ceně, ale neobjednám si nic:/:( tak někdy příště, nejoblíbenější věc z elfka je pro mě asi minerální makeup, ten jsem si koupila naposledy

    OdpovědětVymazat
  4. zrovna teď po 12cté hodině po naskladnění se chystám z ELF objednávat! :D


    http://angellovely-things.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. minerální pudr shimmer: ani se nedivím, že zklamal, já bych si ho nevzala, když je s třpytkama, mám ráda matnou pleť, už tak se mi leskne a tak bych se třpytkám vyhla. měla byh otázku: mám štětce studio, myslíš, že se s nimi bude dát pracovat s pudry a makeupy z minerální řady, s těmi sypkými? já doufám, že ano. teď jsem si objednala všechno možné, od makeupu po stíny a tak doufám, že o půjde aplikovat i s těmito studio štětci.

    OdpovědětVymazat
  6. Dnes jsem si objednala Stipple brush. Nemůžu se dočkat (:D.
    Jinak jsem více méně spokojená se vším. U základní řady mi vyhovuje to malinkaté balení. Ale nejvíce ulítávám na lehkém hydratačním make-upu s korekční tyčinkou. Mají příjemnou vůni pomerančů (:).

    OdpovědětVymazat
  7. Daniela: já myslím, že by neměl být problém. Myslím, že nerozhoduje, z jaké řady je štětec :) mám ráda Elfí štětce a dobře se s nimi pracuje

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)