čtvrtek 18. srpna 2011

Douglas kabuki za 50Kč

Ahoj všichni, jak už asi víte, ráda se nechávám inspirovat jinými blogy a mám ráda, když někdo objeví zajímavou akci a pak se o to veřejně podělí! Tak jako to udělala Nikol se svým kabuki štětcem. Kdo ještě její postřeh nečetl, udělal chybu. Vážně mě zaujala nabídka kabuki štětce za 50Kč. Proto jsem druhý den šla pátrat, jestli i v Praze je k sehnání a co je pravdy na tom, že je tak báječný. Nakonec jsem zakotvila v Douglasu Na Příkopech a odnesla si víc věcí než jen zmiňovaný štětec. A musím říct, je vážně super! Je úplně božsky jemný, hebký, nepelichá a mám chuť se s ním spíš mazlit než líčit :) Za ty peníze je to až neuvěřitelné. Kdo po něm bude pátrat, nechť hledá ve velkých "mísách" s akčním zbožím. Nevím jak jinde, ale Na Příkopech měli štětců hromadu a jen tak asi nezmizí (nebo jo?).






A jak to většinou bývá, neodnesla jsem si jen kabukiho, ale ještě pár drobností. Mini odličovač na oči Douglas (69Kč) na cestování. Trochu jsem se bála, jak na něj budou reagovat moje oči. Naštěstí dobře a zkouškou citlivosti odličovač prošel. Další maličkostí je krém na ruce Essence, byl v akci za 35Kč, takže jsem se ho rozhodla vyzkoušet. Voní moc příjemně a je určený i na nehty a nehtová lůžka. A jako bonus jsem si odnesla poukaz na líčení zdarma a na vyzkoušení make-up od Dioru :) Takže velká spokojenost.






10 komentářů:

  1. Taky se chystám pro něj jít :) Uvidíme no.. jestli se vyrovná tomu co mám od MAC :)

    OdpovědětVymazat
  2. u nás už ho vyprodali , ale neva snad někdy příště :D
    jsem si vždycky myslela , že v douglasu prodávají jen drahý parfémy tak to tam budu muset jít a prošmějdit to tam prootže ten odličovač chci taky zkusit :)

    OdpovědětVymazat
  3. winnie: já tam taky skoro nechodím, mám raději Sephoru, ale začnu tam chodit asi pravidelněji :)

    OdpovědětVymazat
  4. Saakryš, doufám že ho u nás ještě nevyprodali. Budu se po něm muset kouknout :))

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji za reklamu:-)Mě přišlo nemožné aby tak kvalitní štětec stál 50kč,hned jak jsem za dveře hodila kabele letěla jsem k počítači mým kosmetickým závislačkám tu skvělou zprávu sdělit.Zítra jedu do Brna tak snad ještě nějaký ulovím.

    OdpovědětVymazat
  6. uááá musím ho mít!!! Na Příkopy se dostanu nejdříve v sobotu dopoledne tak snad na mě jeden počká :)))

    http://angellovely-things.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Nikol: já děkuji za inspiraci :) je vážně parádní, kam se hrabe ten můj od Sephory, co jsem měla doteď

    OdpovědětVymazat
  8. Snad nevadí, že píšu, ale mám na tebe prosbu. Sháněla jsem tenhle štětec po celém Brně a nikdo už ho nemají, nemohla by si mi ho koupit a já bych ti ho zaplatila i s poštovným. Jestli by to šlo tak budu moc ráda, děkuju za odpověď! :))

    OdpovědětVymazat
  9. Léa: určitě se ti po něm podívám, ale když jsem minule byla v Douglasu v centru Prahy, tak ho tam už neměli, takže musím zkusit jinou prodejnu, sama jsem chtěla ještě jeden pro sebe, tak dám kdyžtak vědět :)

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuju Rendy, jsi nejhodnější :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)