úterý 16. srpna 2011

Dermacol Aroma Ritual tělové mléko

Krásné dopoledne vám všem, dnes opět jedna maličkost, co mi v poslední době udělala radost. Sahám tahle jednou do regálu pro nějakou věc, už ani nevím pro co a najednou mi do oka padne tělové mléko od Dermacolu. Hm, mám jich doma dost, ale tak co, očuchám si ho ať mám přehled :) A to jsem neměla dělat. Vůně mi okamžitě padla do oka (teda spíš do nosu) a i obal byl celkem povedený (a to se taky počítá). Nevím jak bych vám vůni tohoto mléka popsala, obsahuje tibetský jasmín a mě voní prostě božsky. Běžte si tyto tělová mléka očuchat taky na vlastní kůži do drogerky. V nabídce jsou celkem čtyři. Ale moje srdce si získalo jen zklidňující tělové mléko s již zmiňovaným jasmínem. Konzistence je tak akorát, prostě ani příliš hutná ani tekutá, což mi maximálně vyhovuje. Mléko se rychle vsákne do kůže, která je pak jemná na dotek a provoní ji na dlouhou dobu.






A co je na tom všem nejlepší? Prodávají se i stejně parfémované sprchové gely, ou jé! Asi trochu ustoupím ze svého konzervatismu, co se sprchových gelů týče a časem si ho také pořídím. Nyní se můžete pokochat tělovým mlékem s pozadím divoké přírody. Doufám, že tuto invenci ocení všichni, které už nudí pohled na bílou desku mého pracovního stolu, která většinou slouží jako plocha pro focení veškeré kosmetiky.






Nevím jak vy, ale já se jdu už asi po desáté dneska namazat tímto úžasným mlékem a kochat se tou vůní, protože je vážně návyková...


Mějte krásný den!

4 komentáře:

  1. tak to musím jít do nejdřív taky "očuchat" :D

    OdpovědětVymazat
  2. tak to ich musím niekedy vyskúšať :o))

    truskawka-fashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Téda.. Já si koupila nejdřív sprcháč tibetský jasmín a totálně mě dostal, tak jsem si šla i pro to mlíčko. Ale to mě zklamalo vůní, protože ten sprcháč voněl trošku sladce, kdežto tohle mléko voní jinak =(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)