středa 10. srpna 2011

coming soon...

Krásné dobré ráno (dopoledne), není to tak dlouho co nám do obchodů dorazila jedna limitka Catrice a výrobce slibuje další. Název je výstižný - Bohemia. Prozatím se mi alespoň design výrobků líbí asi nejvíce ze všech dosavadních kolekcí. Takže víte co to znamená? Tahle kolekce se naší malé zemi určitě opět vyhne obloukem a já se akorát zas naštvu.  Pro ochutnávku přidám malé promo video, ať se můžeme alespoň pokochat, když už nic jiného.




České stránky sice avizují zahájení prodeje této kolekce na září-říjen 2011, ale už se nezmiňují o tom, jestli se kolekce dostane i k nám. Takže jestli tyto řádky čte někdo ze společnosti, apeluji na vás, abyste nám dováželi všechny limitované kolekce! I když stojí třeba za nic. Takže jsem si ulevila od svého limitovaného trápení a co tedy kolekce (možná) nabídne?





Tak co, líbí se vám kolekce? Bylo by vám jedno, kdyby se k nám do obchodů vůbec nedostala? Vybraly byste si něco? Mě se líbí lesky a bronzer.

6 komentářů:

  1. jo nádhera ...hádam to dorazí aj ku nám

    OdpovědětVymazat
  2. Musím říct, že tahle kolekce patří prozatím k těm nejlepším od Catrice.
    Každý si tam něco najde, barvy jsou skvělé, design dokonalý.
    Jo, teď muž jenom doufat, že se u nás objeví...

    OdpovědětVymazat
  3. Značku vůbec neznám, moc se mi líbí design obalů, možná vyzkouším, když se k ní dostanu.

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, těším se! A máš skvělý blog, jsem ráda, že jsem na něj narazila. Miluju blogy hlavně o kosmetice :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Aj mne sa z tejto kolekcie páčia lesky a bronzer :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)