pondělí 22. srpna 2011

Co jsem si přivezla z Berlína

Ahoj všichni! Jsem zpátky z výletu, který byl nakonec víc dramatický, než jsme očekávali. Nevadí, jsme celí doma a spoustu jsme si toho nakoupili, teda hlavně já :) Musím uznat, je to fuška za prodloužený víkend zvládnout projít obchody, tahat se s taškama a ještě fotit památky. A ke všemu v neděli je všude, ale naprosto všude zavřeno, takže člověk si v sobotu říká, honem honem, ještě támhle se musíme jít podívat :) Znáte to ne? Ještě pár postřehů z nákupů, než vás zavalím fotkama. Jestli se vydáte nakupovat mějte na paměti, že:


- v neděli je všude zavřeno
- je problém platit kartou, pokud nemáte zrovna Maestro (osobně nikoho takového ani neznám)
- při placení kartou často chtějí vaše doklady (které si někdo jako já nechává pravidelně na hotelu :)
- O.P.I i M.A.C je tam dražší než u nás (nechápu!)
- v obchodech s kosmetikou nemají rádi, když cokoliv fotíte
- anglicky se nikomu moc mluvit nechce (moje němčina je na úrovni tříletých německých batolat)
- na nákupy si vymezte více než jeden den :)


Takže co jsem stihla ulovit? Podotýkám, že po oblečení jsem se ani moc nedívala, to si nakoupím v klidu až budou v září dny Marianne. Nicméně jsem šťastná, že jsem stihla nakoupit v Kiko. To byl snad jediný nákupní cíl. Cestou tam jsme zjistili, že existuje i Nivea Haus, což je obr prodejna Nivea věcí, kde sežene všechno od tělové řady po dekorativku. Samozřejmostí bylo i navštívit místní DM a Rossmanna. Sephoru jsem v celém Berlíně nepotkala jedinou, tak nevím, jestli je mají ukryté někde pod zemí, nebo jsem špatně pátrala. Douglas to naštěstí jistil. Potkala jsem i Make Up Store, který byl také dražší než u nás. Nechápu. Všechno mi dosud naznačovalo, že jen naše země je předražená a úplně k ničemu. Tímto se jí omlouvám. Tak a teď vás už jen zahltím fotkama :) Pro fanoušky facebookové stránky mám dobrou zprávu - dočkají se více fotek z nákupů, takže kdo z vás ještě není fanda, máte nejlepší příležitost se jím stát :)







V Nivea Hausu jsem pořídila své milované miniaturky (krém na ruce, peeling, gel na holení, krém a sprcháč) a pak krém na ruce, který jsem zatím u nás na trhu neviděla (nááádherně voní) a mýdlo s olejem.


V drogeriích jsem si rozšířila sbírku o věci Rival de Loop. Nikdy jsem od nich nic nevlastnila. Za ty peníze jsem to musela vyzkoušet. Pořídila jsem si peeling na ruce s vůní zelených jablek, hydratační masku, aqua spray s aloe vera a čistící vodu na obličej, kterou si dám do rozprašovače a budu s ní dočišťovat obličej. Dále jsem si pořídila Loreal Perfect clean s peelingem, který u nás na trhu zatím není. Konečně mám svůj Lip smacker, s příchutí cherry coly. Doplnila jsem si sbírku miniatur Rexonou, kterou jsem koupila za konkrétním účelem, o kterém se brzy dozvíte.





Kiko byl cíl číslo jedna. V Berlíně jsou celkem 4 prodejny, nejvíc v centru je ta v nákupním centru Alexa. Plánuju extra post o této značce, takže se dočkáte více fotek výrobků i celé prodejny. Zatím dodám jen, že jejich oční stíny miluju a za tu cenu jsou neuvěřitelné (3 eura). Sehnala jsem svůj milovaný lesk, který jsem si loni kupovala v Miláně a už mi došel. Voní po melounu a prostě je jedinečný! Navíc má SPF 20 a to se konečně hodí, protože venku je možná na chvíli zase léto. Do košíku jsem přihodila ještě lak na nehty v nude barvě za 2,5 Eura (aby měli ze mě v práci radost), nádherný bronzer a micelární vodu, kterou jsem sice neměla v plánu kupovat, ale voněla tak božsky, že jsem jí prostě musela mít :) Jsem trochu blázen, já vím...




V Douglasu jsem objevila spoustu značek, co u nás zatím nejsou a asi ani nikdy nebudou. Více fotek budete mít dole. Mě zaujalo krásné balení Lip smackerů s příchutí coly (vanilková, cherry a klasická). Balení vyšlo zhruba na 5 eur. A hodná paní prodavačka mi k nákupu přibalila ještě zrcátko jako dárek :)




Nakonec pár random fotek z nákupů. Chci se vás zeptat, máte zájem vidět i nějaké normální fotky z Berlína, kde není kosmetika? Nechci vás tím otravovat, jen kdybyste chtěly, dejte mi to vědět v komentářích. 



 Kiko prodejna








Retro kosmetická řada v Douglasu mi připomínala Benefit



A pro více fotek klikejte na facebookové stránky :)


Snad jsem vás dnes moc neotrávila fotkama. Více podrobností o jednotlivých věcech z nákupů se dozvíte postupem času. A dejte mi v komentářích prosím najevo váš zájem nebo nezájem o "normální" fotky z Berlína. Užívejte si krásný slunečný den!

12 komentářů:

  1. Já chci ty colový balzámy. Vypadaj tak krásně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Juuu nákupy ve velkém, jdu to prostudovat :-)

    nominovala jsem tě do takové menší hry - 7 make-up facts about me.
    Více tu:
    http://shaki-days.blogspot.com/2011/08/7-make-up-facts-about-me.html

    OdpovědětVymazat
  3. S temi Lip smackers me vsude tocej. Videla jsem je u nas v clair's a za 4 chteli 300,-!!! 5 eur za tri mi taky prijde hodne. Pamatuju si jak jsem je ve Walgreens totiz kupovala za dolar, takze me tyhle ceny proste zarazi:-(

    OdpovědětVymazat
  4. tak ten nivea hous mě úplně zaskočil jenom když jsem viděla fotky na fb :D u nás v drogérce mají už tak málo jejich produktů a tam na to mají celje obchod :D
    jinakc chtěla jsem se zěptta jestli bude recenze na ten loreál perfect clean :) já zatím zkoušela jen ten co je u nás k dostání tak mě zajímá rozdíl :)
    lip smackery must have :D
    jinak já bych ocenila i články s fotka s berlína :) proč ne;)

    OdpovědětVymazat
  5. krásný nákup! a určitě ukaž i nekosmetické fotky, já jsem pro! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. jéj, tak to by som si aj ja vedela vybrať:)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty lip smackery vypadají úžasně =D
    Určitě se ráda kouknu i na nekosmetické fotky =D

    xoxo
    miss-inly.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. shaki: děkuji za nominaci. vůbec nevím o co jde, musím se na to podívat :)

    plum foolery: já nikdy žádný neměla, a žila jsem v domnění, že jeden stojí max. 50kč, vůbec jsem to u nás nesledovala

    winnie: no Nivea Haus mě taky dostal, strašně bych ho u nás chtěla! rozdíl je zatím v tom, že ten oranžový má v sobě peelingová zrníčka. určitě někdy porovnám oba, až i ten nový více ozkouším

    OdpovědětVymazat
  9. Ty smackery ti normálně závidím! Vypadají fakt dokonale. Ale to už jsem na FB psala... a Nivea house musel být fakt zajímavý! Zkoušelas něco z té jejich dekorativky aspoň na testerech?

    OdpovědětVymazat
  10. poisonAudrey: zkoušela jsem oční stíny, jen tak spíš pro zajímavost, ale nijak mě nezaujaly. cenově byly docela drahé a barevná škála nic extra. šla jsem tam hlavně pro tělovou kosmetiku :)

    OdpovědětVymazat
  11. skvelý nákup och tie pomády z douglasu tie coca cola ti závidím :p

    truskawka-fashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)