pondělí 8. srpna 2011

Catrice Modern Muse

Krásné dopoledne, jsem zpátky z krásného víkendu a přináším vám novinky z drogerií. Nedávno jsem psala o limitkách Catrice, které se chystají a je to tady. Kolekce Out of Space se nám tedy opět velkým obloukem vyhla, ale nyní dorazila do drogerií následující kolekce Modern Muse. Objevila jsem jí náhodou, šla jsem do drogerie pro nějaké drobnosti a najednou koukám, úplně nový stojan, co neznám. Takže jsem neodolala a začala jednotlivé výrobky zkoušet. 











První mi pod ruky přišly fixy na rty. Původně jsem měla v záměru si je také pořídit, ale když jsem je vyzkoušela, moc mě nezaujaly. Spíše tedy barvou, protože v nabídce jsou jen dvě - hnědá a vínová. A to nejsou úplně mé nejoblíbenější barvy. Výdrž na ruce byla obstojná, podobně, jako když jsem zkoušela ty od Max Factor. Vydržely na ruce několik umytí, než úplně zmizely.




Z nabídky laků jsem si už vybrat dokázala. Celkem je v nabídce 5 odstínů a mě nejvíce zaujal odstín Rusty but Sexy. Tedy sytě oranžová s drobným zlatavým třpytem. Kryje dobře i po prvním nátěru, ale barva mi přišla matná, tak jsem kvůli lesku přidala ještě jednu vrstvu a pak jsem byla spokojená.








Oční stíny Made to stay neměly bohužel žádná testry, takže jsem si je nemohla vyzkoušet. Barevná škála mě také moc nezaujala, takže mě to ani tolik nevadilo. Jestli si je někdo z vás bude pořizovat a bude spokojený, dejte určitě vědět :) Za sebe je tedy nemohu nijak ohodnotit.




Na mém wish listu jsem měla z této kolekce na prvním místě tuto řasenku. Nejsem sice moc fanda těchto vychytaných řasenek, které mají dva "druhy" kartáčků a podobně, ale řekla jsem si, že jí vyzkouším a uvidím, jestli jsem o něco přicházela. No tak tedy za sebe říkám, nepřicházela jsem o nic. Řasenka Evolution to revolution nabízí dvě verze kartáčků. Zvědavost mi nedala a hned jsem jí musela vyzkoušet. První verze nabízí docela široký a masivní kartáček (LOOK 2), který je hodně obalený barvou a celkově mi přijde, že řasy dost slepuje svým nánosem. Na druhé oko jsem tedy zkusila odlehčenou verzi kartáčku (LOOK 1), která vznikne otevřením jen horního víčka řasenky. Je to vlastně stejný kartáček, jen je oproti první verzi o dost "oždímaný" od barvy. Samotné líčení s ním nebylo moc pohodlné, protože kartáček byl opravdu jen s minimem barvy a špatně se s ním řasy líčily. Takže jsem se poučila a pak zkusila nejdřív aplikovat verzi LOOK 2 (hodně barvy) a následně slepené řasy pročesat suchou verzí LOOK 1. Zní to dost ujetě a složitě co? Takže to zkrátím a říkám, že mě tahle aplikace nevyhovuje. Je moc složitá a zdlouhavá, aby člověk dosáhnul částečně efektu neslepených řas. Ale tak, vyhazovat jí nebudu, spíš budu používat LOOK 1 (suchý kartáček) k pročesávání řas. 







Poslední z kolekce jsou tužky na oči. Ty mě opět nezaujaly svou barevnou škálou. Zkoušela jsem si je na ruku, nepřišlo mi na nich nic divného nebo špatného, nicméně já mám ráda jen klasickou černou barvu na očích, takže mě tyto tužky nechaly celkem chladnou :) Barvy přesně odpovídají obrázku - khaki zelená, hnědá a pak taková šedavá barva.






Můj celkový dojem je tedy smíšený. Určitě je tato kolekce lepší než předchozí Papagena, ale radši bych místo této kolekce uvítala více kolekci Out of Space, která k nám bohužel nedorazila. Svou barevnou škálou tato kolekce nadchne asi spíš milovníky decentních barev. A za sebe říkám, i když si nic nepořídíte, budete moci v klidu dál žít bez výčitek. Současná limitka Essence je daleko zajímavější (minimálně pro mě ano). A cenově mi stále přijdou kolekce Catrice trochu přehnané vzhledem ke své kvalitě. Lak mě vyšel na 64Kč a řasenka na 119Kč.


Jaký je váš názor na tuto kolekci? Už jste nějaké výrobky vyzkoušely?

7 komentářů:

  1. Taková hodně decentní kolekce :(.. Nic se mi nelíbí.. Možná ta řasenka a nějaká tužka na oči, ale ty laky na nehty.. nic moc =))

    OdpovědětVymazat
  2. Mne sa zatiaľ nepáčila ani jedna Catrice kolekcia. Klasické laky majú fajn, to hej, ale kolekcie absolútne bez štipku nápadu a originálnosti
    PS: Mohla by si zrušiť to overovanie slovom, je to dosť otravné

    OdpovědětVymazat
  3. U nas v rossmanu meli k tomu jeste takovy tvarenky v tube, vypadalo to jako NARS multiple a bylo to sileny, zadny pigment, drolilo se to vsude, katastrofa...celkem me to zklamalo :-(

    OdpovědětVymazat
  4. Já si koupila stíny a tu řasenku. Ještě jsem měla v košíku hnědou tužku, ale pak jsem ji tam vrátila, Essence je skvělá a za poloviční cenu, tak si spíš vezmu zase tu. Laky nejsou moje barvy, takže jsem si nevybrala žádný.

    OdpovědětVymazat
  5. V Praaze ve dvou Rossmanech jen Papagena a laky na nechty, ach jo, já chci taky!

    OdpovědětVymazat
  6. ehm...laky na nehty (jdu se zahrabat).

    OdpovědětVymazat
  7. Tuhle kolekci mají teď u nás také a nic moc mě nezaujalo. Koukala jsem na tu řasenku a přemýšlela "na co to asi je?" a už chápu účel. Každopádně jsem ráda za recenzi (byť negativní), protože jsem po řasence dost pokukovala... barvy laků nejsou nic pro mě, nemám ráda tyhle třpytkované laky. Ale líbí se mi ty tužky na oči, možná o tom ještě popřemýšlím :-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)