středa 3. srpna 2011

Catrice laky a Essence drobnosti

Krásné dopoledne! Tak jsem vám šla vyfotit stojan s laky od Catrice a úplně omylem si odnesla z drogerie nějaké malé drobnosti od Essence. A jak všichni víte, člověk se má radovat z maličkostí, takže se raduji a podělím se s vámi o svou radost. Nejdříve tedy ten stojan s laky, pro ty, co ho ještě v obchodě nepotkaly, tak abyste viděly, jak vypadá a případně ho nepřehlédly, až k vám také dorazí.





Výběr barev je podle mě široký a každý si vybere. Cena za lak je 65Kč. Přemýšlím, který odstín si do budoucna pořídit :) Máte už nějaký?




A teď k těm drobnostem od Essence. Na některé jsem měla spadeno už delší dobu, ale došlo na ně až při tomto nákupu.




Na první věc jsem četla všude jen samou chválu. Takže jistě chápete, že jsem neodolala a musela se sama přesvědčit, jestli je ta chvála oprávněná. Je to tedy lesk Stay with me. Odstín se jmenuje My favourite Milkshake. Je to baby růžová barva a to já mám moc ráda. Musím uznat, chvála byla oprávněná! Je vážně skvělý. Je na rtech moc příjemný, vytvoří krásnou růžovou barvu a hezky drží a není moc hutný a upatlaný :)





A ano, aplikátor vymýšlel asi nějaký muž, protože moc netušil, jak to s aplikátory lesků chodí. Ale není to zas taková tragédie. Něco mi říká, že problém spíš nastane, až lesku bude méně a méně, a pak se bude hůř nabírat. Ale co naděláme, hlavně, že lesk uvnitř tubičky je tak pěkný. A stál tuším 59Kč.


Další mi v košíku přistál lak na nehty v odstínu Very Berry. Je to fialo-růžová barva, přesně taková, co mi ve sbírce chyběla. Kryje i v jedné vrstvě, ale barva je hezčí a sytější ve dvou vrstvách. Za 29Kč jsem moc spokojená.




Poslední z maličkostí jsou holografické oční stíny v odstínu Mystic lemon. Chvíli mi trvalo, než jsem se množstvím odstínů probrala až k tomuhle, ale stálo to za to. Mám moc ráda holografické efekty, takže jsem s výběrem moc spokojená. Barva se těžko popisuje - zlatavá, holografická, rozjasňující... Používám jí na rozjasnění očních koutků nebo pod obočí. Je vážně mystická :) Myslím, že by našla i uplatnění při rozjasnění obličeje. A kdyby ho někdo nechtěl použít na projasnění, nemusí se bát ho použít klasicky na celé oční víčko, protože se hodí ke všem očím.  Stojí 39Kč.








Čím jste si udělaly radost vy v poslední době? Užily jste si včera konečně slunečného dne? :)

13 komentářů:

  1. ty laky vypadají slibně :) kdybyhc si měla nějaký vybrat tak určitě ten fialový ikdyž fialovou moc nemusím :)

    OdpovědětVymazat
  2. je ich tam moc, hneď by som si vedela vybrať fialový, oranžový keby sa dalo aj všetky :o)

    truskawka-fashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. chceš mi říci, že v Rossmanovi prodávají tyhle všechny laky od Cartice??? vždycky tam měli tak 4 odstíny a teď toto? to je bomba, nejraději bych je brala všechny, strašně se mi lbí design laků, i barvičky!

    OdpovědětVymazat
  4. ano, ano, asi před týdnem jsem je tam objevila a časem má prý dorazit celá nabídka Catrice :)

    OdpovědětVymazat
  5. uaa to jsou barvičky! určitě si nějaká pořídím jen ještě nevím jaký :D

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem si zatím koupila dva fialové Catrice, ale líbilo se mi jich tam víc, tak zase příště si udělám radost :-)

    OdpovědětVymazat
  7. na Slovensku je uz v kazdom DM cely Catrce stojan a veci vyzeraju skutocne zaujimavo :)
    a takisto am prekvapila pletova kozmetika Essence (nie ale tie modre flasticky co maju aj tu)

    OdpovědětVymazat
  8. Martina: tady by snad už také brzy měly být Catrice stojany,tak uvidíme, už se nemůžu dočkat :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jo, tenhle stojan jsem viděla v Rossmanovi na Harfě, ale u nás je nemají...
    A to si člověk myslí, že když už Praha, tak komplet Praha... :/
    Každopádně líbilo se mi, že je tam naznačené, který lak v jedné vrstvě nekryje a který jo. :)
    Každopádně nevím, já jsem spokojenější s laky od Essence, ty od Catrice mi (vzhledem k jejich kvalitě) přijdou předražené...

    OdpovědětVymazat
  10. Já vím, že si budeš myslet, že jsem blázen a komentuju ti všechny příspěvky, ale jsem nadšená z recenzí na kosmetiku, takže proto :-)) Já na lesky moc nejsem, právě kvůli hutnosti a umatlanosti, pak se pusa divně lepí atp. ale když čtu tvojí recenzi tak o něm začínám přemýšlet.
    Jinak ty stíny jsem si koupila taky, na prstě se mi hrozně líbily, ale jsem zklamaná, protože mi přijde, že na oku vůbec nejsou vidět :-(((

    OdpovědětVymazat
  11. simbli: jsem moc ráda, že se tim blog líbí :) no ty stíny se musí trochu rozkreslit, ze začátku taky nebyly moc vidět, ale pak se rozkreslí a po pár vrstvách se mi na očích moc líbí :) jinak tento lesk mi vážně vyhovuje :)

    OdpovědětVymazat
  12. Prosím tě chtěla jsem se zeptat zda-li je možné laky Catrice pořídit i někde v ČR. Nepodařilo se mi na jejich stránkách najít žádný obchod. Také po telefonickém dotazu v DM mi sdělili, že tyto laky v sortimentu v ČR nemají. Také na netu se mi je v žádném eshopu nepodařilo najít. Moc děkuji za odpověď.

    OdpovědětVymazat
  13. Petra Kutá: Catrice seženeš ve vybraných drogeriích Rossmann. Na stránkách Rossmann najdeš i prodejny, ve kterých se tato značka prodává (není ve všech) :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)