čtvrtek 4. srpna 2011

best of july

Ahoj, dneska vám představím své oblíbené kosmetické produkty uplynulého měsíce. Je těžké vybrat jen některé, tak jsem se pokusila vybral alespoň ty nejpoužívanější a zároveň nejoblíbenější. Rozdělila jsem to zvlášť na dekorativní a pečující kosmetiku.






Z dekorativní kosmetiky to jsou:


1) transparentní pudr z limitované kolekce od Essence (zmatní pleť a zafixuje make-up)
2) E.l.f. Hypershine gloss - pink4 (krásně voní a má příjemnou texturu)
3) YSL ANTI-CERNES CONCEALER - na kruhy pod očima (úžasný korektor, který překryje mé kruhy pod očima)
4) Sephora jumbo voděodolná tužka na oči (opravdu vydrží na očích celý den bez předělávání)
5) Dermacol Shimmering toning cream - bronze (vychvalovala jsem ho tu nedávno, je opravdu hezký na obličeji, sjednotí jeho barvu a navíc se jemně třpytí)
6) Essence štěteček na oční stíny ze současné limitované kolekce (celkem ucházející oboustranný šteteček)
7) YSL oční stíny Ombre solo - č.6 (decentní barva, kterou používám jako základ pod veškeré líčení očí)
8) E.l.f. warm bronzer - warm (miluju ho, protože i když je to bronzer, je vhodný i pro světlou pleť a je přirozený. Člověk díky němu nemá ošklivé hnědé skvrny po celém obličeji)


O většině věcí jsem vám psala recenze i svoje názory na ně. Všechny se mi osvědčily a většinu z nich hodlám používat i v budoucnu a nedám na ně dopustit :) Přichází na řadu péče o tělo. Samozřejmě používám více produktů, ale nebudu vám fotit např. odličovače očí nebo sprchové gely, když ty se po celý rok nemění :)




1) Yves Rocher - Protectyl végétal hydratační tělové mléko (miluju jeho vůni)
2) Vichy Essentielles lehká pleťová emulze (v horku nezatíží obličej nánosem krému, a i když nejsou zrovna pařáky, tak jí stejně používám, protože mi vyhovuje)
3) The Body Shop - Deo Dry deodorant (krásně voní, nebarví oblečení a nezanechává na něm stopy a také opravdu pomáhá)
4) Armani Acqua di Gioia - krásná svěží vůně
5) La Roche-Posay micelární voda - je stejně dobrá jako ta od Biodermy, kterou miluju a tahle je v malém praktickém balení do kabelky




Nevím jak vy, ale já hrozně ráda čtu na různých blozích o nejlepších produktech měsíce, takže doufám, že i vy o nich rádi čtete :) Mějte krásný den a dál mě inspirujte svými milovanými produkty!

3 komentáře:

  1. láká mě ten deodorant z Body Shopu, chci se zeptat, existuje i jako antiperspirant?

    OdpovědětVymazat
  2. přiznám se, že vážně netuším. nemám s body shopem tolik zkušeností a znám jen pár výrobků. jestli si z Prahy, zajdi si do Palladia do jejich obchodu :)

    OdpovědětVymazat
  3. ale chystám se tam, jen se mi teď nechce platit za vlak, když nemám lítačku ani dobitou open card.. ale snad někdy :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)