pondělí 4. července 2011

Wishlist

Každý z nás má svá tajná přání a spousta těch mých se samozřejmě týkají i kosmetiky. Můj wishlist se plní už nějakou tu dobu a nejsem si úplně jistá, jestli se mi někdy splní vyzkoušet všechny vysněné produkty. Ale každý má mít svá přání a občas si je i splnit. Takže co si vlastně přeji vyzkoušet?



1) Korektor speciálně na kruhy pod očima YSL - Anti-Cernes. Kryje veškeré známky únavy, obsahuje světlo odrážející pigmenty pro zakrytí všech nedokonalostí a má nádherný obal.

2) Oční stíny od Make up store. Pro ty kteří tuto značku neznají, tak je k dostání v prodejně Lindex. Někteří jí přirovnávají k M.A.C. kosmetice, tak bych ráda porovnala. A vůbec mi nebude vadit, když vyzkouším i jiné produkty této značky :)

3) Giorgio Armani Face Fabrice make up. Vizážisté se shodují, že je jako vaše druhá kůže a každý na něj pěje jen chválu.

4) Essie lak na nehty odstín No Boundaries nebo Splash of Grenadine. Naprosto boží odstíny, nevím jak bych je popsala, protože nejsou  ani řůžové, rudé nebo fialové. Prostě ať se jde každý podívat na živo do obchodu :)

5) Bourjois Bio detox kompaktní pudr. Tento výrobek bych spíš chtěla zkusit čistě ze zvědavosti. Žádnou bio dekorativní kosmetiku nemám, tak bych ráda porovnala, jestli je v tom nějaký rozdíl.

6) NARS tvářenka Orgasm. Tak o tom se není třeba více rozepisovat. Je to sen mnoha milovníků kosmetiky. Už nějaký čas i můj, je prostě nádherná, barva co sluší snad každému. Bohužel u nás na trhu se neprodává, takže už mám v hlavě plán, jak si jí opatřit a splnit si tak svůj malý sen :)

7) Make up For Ever - oční linky AQUA MIAMI. Tato kolekce je nová, jako stvořená na léto. Linky se dají sehnat v široké škále odstínů a hlavně drží na očích jako přilepené. Báječné jsou i klasické tužky na oči, které také skvěle drží a jsou opravdu voděodolné. Pro ty kdo by snad neznali Make up For Ever, tak je to francouzská profesionální dekorativní kosmetika, kterou se líčil například i film Avatar. U nás je k dostání v Sephoře. Je kvalitou srovnatelná s MAC jen cenově je u některých produktů výše.

8) Max Factor řasenka 2000 calories. Všichni na ní také pějí chválu, takže bych jí ráda do budoucna také vyzkoušela.

9) Lush - peeling na rty Bubble gum. Jsem zatížená na všemožné blbosti na rty a peeling na rty ještě nemám. A tento navíc úžasně voní a celý je prostě mňam :) Takže ho taky musím mít.

Tak uvidíme, kolik ze svých přání se mi podaří proměnit ve skutečnost. Až se tak stane, určitě vás o tom budu informovat a pak vám i dosvědčím nebo vyvrátím, že byl daný produkt oprávněně na mém seznamu. Jaké položky jsou na vašem kosmetickém seznamu přání? Máte nějaké zkušenosti s uvedenými produkty? Nestojí některý z nich za to? Budu ráda za vaše komentáře :)

8 komentářů:

  1. BUbble gum můžu jen doporučit! Je super. Jinak já teď momentálně toužím po štětcích od Sigmy, jenže...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten korektor bych taky moc rada vyzkousela :)

    OdpovědětVymazat
  3. tak nars orgasm mám taky na wishlistu.

    armani face fabric jsem vyzkoušela a za mě teda... strašné. a ještě teda ta cena...

    bourjois nové makeupy bych taky chtěla moc vyzkoušet. a jestli chceš něco bio, tak spíš vyzkoušej nějaký mmu.

    bubble gum je podle mě jen drahá blbost, kterou nahradí kartáček na zuby, ale zase jestli si chceš jen tak udělat radost, tak proč ne.

    jo a na mém wishlistu je toho hodně, takže tady nebudu dál zahlcovat prostor.

    OdpovědětVymazat
  4. NARS orgasm je totožný s Bourjois Lilas D'or jukněte sem :) http://www.indianvanitycase.com/2010/07/nars-orgasm-blush-dupe-in-india.html

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju moc všem za názory a podněty :) Určitě bych ráda viděla wishlisty ostatních, všechno hezky pohromadě :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nj, kdyby se wishlisty proměnili ve skutečnost, to by bylo!:-)
    lepele-mele.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)