pondělí 11. července 2011

Voňavý wishlist

Krásné pondělní poledne vám přeji, nevím jak u vás, ale tady v Praze je šílené dusno a vypadá to každou chvílí na pořádný slejvák! Jelikož mám konečně volno, měla jsem chuť jít nakupovat a objevovat novinky v drogeriích, parfumeriích a já nevím kde všude jinde. Jenže tohle unavující počasí mě od toho odradilo. Takže nákupy přesouvám na dobu neurčitou a dnes se s vámi podělím o svůj wish list s parfémy, které mám v hledáčku už nějakou dobu. Doufám, že časem si je do sbírky přidám všechny, protože jsem na parfémy poměrně dost zatížená. Střídat je musím jak podle nálady, tak i příležitosti nebo počasí :) 




Nebudu vás zatěžovat povídáním typu : toto je krásná vůně s akcentem pižma....Na složení podle mě vůbec nezáleží, a po letech praxe stejně razím heslo, co je pro jednoho sladká vůně, jiný cítí jako těžkou vůni. Pokud někoho výše uvedené parfémy zaujmou, bude nejlepší si je jít očichat přímo do parfumerie :) Jen dodám, že nemám ráda těžké, kořeněné a orientální vůně a zároveň ani těžké sladké (prostě vůně typu YSL Opium, Kenzo Jungle, cokoliv od Hermés apod). Takže od těchto parfémů ani jeden tento přívlastek nečekejte. A jaké miláčky bych si ráda přidala do sbírky?


1) Lancome - Trésor in love (sladká)
2) Chloé - Love (nepopsatelně krásná)
3) Masaki - Shiro (čistá, jemná)
4) Thierry Mugler - Alien (elegantní)


Ano, právě jste zjistili, že jsem hodně špatná v popisování vůně parfémů, ale je to hrozně těžké a subjektivní. Určitě by se našlo spousta lidí, co by navrhla jiný přívlastek pro tyto vůně. V záloze mám i dvě letní verze mých oblíbených vůní. Nejsem ještě úplně rozhodnutá, jestli si je během léta pořídím, ale určitě mě maximálně zaujaly a jestli budou finanční prostředky navíc, asi neodolám a alespoň jednu si koupím :)




Calvin Klein - Eternity summer


Issey Miyake - L´Eau D´Issey




Zajímaly by mě vaše vysněné parfémy, které si plánujete pořídit :) Máte také svůj wishlist, na který pravidelně připisujete nové vůně? Nebo máte jen jednu milovanou vůni a po jiné netoužíte?

3 komentáře:

  1. Kdybys chtěla Trésor in Love, mohla bych ti ho nabídnout. Je asi 1,5cm vypotřebovanej. Za 800kč včetně poštovnýho a balnýho. Každopádně ho budu dávat začátkem září na aukro, tak se když tak můžeš kouknout tam. Kdybys měla zájem můžeš mi napsat na jeanbillie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. děkuju za nabídku :) ještě to zvážím, chtěla jsem si ho sehnat v dárkové kazetce, tak uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  3. Chloé - Love je nádherná vůně, určitě doporučuji!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)