čtvrtek 14. července 2011

Už máte taky svůj Bobble?

Ahoj! Dneska výjimečně trochu změním téma a nebudu řešit krémy a řasenky, ale něco úplně jiného. Je to relativně nové věc na našem trhu a jmenuje se Bobble. S krásou vlastně souvisí - když člověk nedodržuje pitný režim, nespasí ho pak ani nejlepší krémy.




Je to designová láhev z dílny Karima Rahida. Ty co tak trochu cestují jí ze zahraničí určitě už moc dobře znají. Lahev má uhlíkový filtr, který na sebe váže nečistoty, redukuje chlor i jeho zápach. Stačí lahev napustit vodou z kohoutku a pít přes filtr, jehož životnost je zhruba 150 litrů. Poté lze koupit náhradní. Šetříte tím přírodu i svoje finance. Do Bobble se vejde 0.5 litru a cena za lahev včetně filtru je 299 Kč, náhradní filtr pak stojí 199 Kč.









K dostání je několik krásných barev, u mě zvítězila tyrkysová :)




Bobble má i své letní novinky a to levandulově fialovou a námořnicky modrou.




Bobble můžete sehnat v Datartu ČR a SR, Tesco My (Národní ulice, Praha 1), designshop Centra DOX, obchod Home Art (Praha, Zlín, Hradec Králové), od 1. 6. pak www.urbanlux.cz. Více info na www.waterbobble.cz





Jsem ráda, že jsem si Bobble konečně opatřila. Hlavně teď v létě se musí hodně pít a člověk pak nemusí řešit, kde si honem koupí něco k pití. A navíc, když nemáte moc kvalitní a chutnou vodu z kohoutku, Bobble tenhle problém vyřeší za vás :)


Máte už také svůj Bobble? Plánujete si ho pořídit? :)

16 komentářů:

  1. Určitě plánuji koupit..ta levandulová je super barva:)

    http://ina-tina.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. nepočula som o tom a páči sa mi :)

    OdpovědětVymazat
  3. nemám a asi mít nebudu. piji vodu z kohoutku...

    OdpovědětVymazat
  4. wow, o tom jsem ještě neslyšela:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to nepotřebuju, protože čistou vodu nepiju, prostě mi nechutná :-( Ale je to dobrý nápad a provedení se mi taky líbí.

    OdpovědětVymazat
  6. že bych si taky jednu pořídila? zaručeně to funguje na každou vodu z kohoutku? stejně je lepší než balená :)

    http://katysnetdiary.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. tak to neznam, ale popremyslim o tom :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Nemám a ani nebudem mať, nerobí mi problém piť vodu z kohútiku :)

    OdpovědětVymazat
  9. Vodu nepiji jelikož mi nechuntá, ale kdyby se stalo že díky tomuhle bude lepší tak bych jí pít začala. Fakt to chutná líp? :)

    http://madewithlove-dith.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Rendy. Jsem maličko zabržděná. :) Ale. Mlíčko už se hřeje u mě doma a přijala jsem ho víc než nadšeně. Krásně voní, podobnou vůni jsem ještě neměla, takže děkuji moc. A pokusím se co nejdřív odeslat výhru tvojí, pak napíšu ;-)
    A k tématu - já teda vodu z kohoutku piju když je nouze a prý je u nás na severu v Jablonci voda z kohoutku jedna z nejchutnějších, takže nevím jestli má cenu tu lahev kupovat. Ale strašně se mi líbí designově ;-)
    Jo a nepřidáš se k objednávce z UK? Jen že jsem si vzpomněla, že jsi jednou psala, že o tom uvažuješ ;-)

    OdpovědětVymazat
  11. To záleží jak moc kvalitní a chutnou vodu máte. Určitě nejvíc je to poznat na tom, že zmizí ta nasládlá pachuť chloru.

    OdpovědětVymazat
  12. Aha zní to zajímavě. A funguje to i třeba na Egyptskou vodu, nevíte? Nebo (teď plácnu fakt blbost) když tam načepuji vodu ze studny? Asi né co ? :D

    OdpovědětVymazat
  13. Myslím, že Bobble před egyptskou vodou nespasí, on nečistí vodu od bakterií a podobně, jde spíš o zlepšení chuti - odstraní se zápach chloru. ale určitě vodu nečistí jako dezinfekce :)

    OdpovědětVymazat
  14. tak tuhle vychytávku vidím poprvé a moc se mi líbí! Tu musíííím mít!!!!!! :) díky za skvělý tip!!!

    OdpovědětVymazat
  15. wau, ani som nevedela, že už vyrábajú aj "osobné fľaše" s filtrom. super nápad, ktorý sa hodí do kabelky. Ak ho uvidím u nás na Slovensku, určite si ho kúpim. Z česka sa mi ju kvôli vysokému poštovnému neoplatí objednávať. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)