středa 20. července 2011

True colors

Krásné ráno! Mám takovou radost z počtu čtenářů, kteří sledují můj blog! Je to pro mě neskutečné číslo, o kterém se mi nesnilo v době, když jsem blog začínala psát. Také mě moc těší vaše komentáře! Jen tak dál :) Konečně jsem přidala na blog i kontakt na mě, nějak mi to trvalo, za to se omlouvám. Piště, ptejte se, posílejte mi fotky - budu moc ráda. Klidně přihoďte i nápady, jak byste to tady vylepšili nebo o čem byste si chtěli přečíst :)






Dneska malá barevná inspirace. Konečně jsem se mohla odvázat a vyřádit se v barvě svých nehtů. Omluvte mé nepříliš pěstěné nehty.







Použité laky zleva:
O.P.I - Cajun Shrimp
Colorama - Urban Orange
Colorama - Urban Lemon
Colorama - Urban Turquoise
H&M - Deep Sea




Nový úlovek z H&M. Jelikož jsem v obchodech marně pátrala po svém vytouženém Colorama Party Blue odstínu, nahradil ho tento. Krásně kryje i v jedné vrstvě a stojí jen 29Kč :)




Barevná inspirace z nové ELLE. Nevím jak vy, ale já miluju tyto kosmetické rubriky laděné do jedné barvy.


Mějte krásný den a užívejte si léta!



6 komentářů:

  1. Však si ty čtenáře zasloužíš!:-) Jinak si vybrala hezký barvičky:-)

    OdpovědětVymazat
  2. takové "lentilkové nehty" jsem už také dlouho neměla :)))
    jinak já ty rubriky sladěné do jedné barvy mám také moc ráda :)))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Laky Colorama mám taky moc ráda, ale chtěla bych modrou a zelenou. Tyto 2 barvy jsem zatím nikde neviděla... :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěné nehtíky : ) letní i když venku to na léto nevypadá :')

    http://teresastarling.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. V minulém čísle Instylu měli teda oblečení laděné do kobaltové modré. Já teda moc modrou nemám ráda, ale ta kobaltová mě uchvátila, hned jsem si vyhlídla šatičky z Tally Weil, akorát nejsou finance:/ ale stejně si na ně nebo podobné našetřím i kdybych neměla jíst:D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)