neděle 3. července 2011

Summer Colorama

Krásné nedělní odpoledne. Určitě jste si už při procházce po drogerii všimli letní edice laků na nehty Maybelline Colorama. Momentálně jsou za 29 Kč! Tak trochu jsem se do nich zamilovala! Nejnovější ve sbírce je oranžový Urban orange. Nikdy jsem oranžovou barvu neměla ráda, ale změnila jsem názor hned po vyzkoušení tohoto odstínu. Perfektní na léto. Krásná oranžová třpytivá barva! Dobře se nanáší a kryje dostatečně ve dvou vrstvách! Nevím jak vy, ale já si musím pořídit z letní edice ještě nějaké barevné laky :)








                      (první dva jsou z letní kolekce)


Máte také nějaké laky z této kolekce? Jste s nimi spokojené? :)

3 komentáře:

  1. super kosmetický blog..Follow!!

    http://ina-tina.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. moc děkuju :) určitě doporučuji vyzkoušet, za tu cenu je to suprová koupě a během léta udělají laky na nehtech hodně parády :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)