čtvrtek 7. července 2011

Sephora Crayon Jumbo

Ahoj! Tak dneska slibované hodnocení mé nové voděodolné jumbo tužky Sephora. V nabídce je 12 odstínů. Já si vybrala klasickou černou. Jsem s ní moc spokojená, protože se s ní dobře dělají linky, je měkká a barva dobře drží. Na fotkách níže názorně demonstruji na mé drahé sestře, která mi posloužila jako pokusný králíček, jak dobře linky drží. :) Linku jsem nanesla na čistou tvář, bez jakéhokoliv make-upu či bází. První fotka je před a druhá po vydatné sprše. Tužka báječně drží celý den, nerozmazává se ani ve vodě, takže jestli letos vyrazím někam do tropů na dovolenou, určitě jí beru sebou! A časem si možná pořídím další odstín. Cena je 190Kč.










Musím uznat, že tato tužka strčila do kapsy i mojí černou tužku na oči od MAC, protože i kdyý jí nanesu na spodní linku oka, drží a nemaže se! A to zatím jiná tužka, co jsem zkoušela nezvládla. Za mě jednoznačně doporučuji :)



2 komentáře:

  1. to je skvělé :)
    ale já vždycky když se koupu v moři a namočím si obličej, mám tu tendenci si oči pořádně promnout, aby se mi do nich nedostala slaná voda .. co myslíšm ustála by ta tužka i toto? :D

    OdpovědětVymazat
  2. zkoušela jsem to, a mazala se úplně minimálně, když zase úplně oschla od vody byla zase nezničitelná :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)