pátek 1. července 2011

Řasenkový speciál

Ještě jednou všem krásný den, jelikož mě v následujících dnech čekají jen a pouze pracovní povinnosti, omlouvám se za případné výpadky v publikování svých článků. Nepodaří se mi asi denně něco vyprodukovat. Dneska ještě trochu času mám, tak bych se s vámi ráda podělila o mé dojmy a zkušenosti s řasenkami. Každá z nás jich za svůj život vyzkoušela desítky, některé možná i stovky. Stále se snažím najít svojí top řasenku a tak pořád zkouším a zkouším. Někdy se i dost spálím a pak se proklínám, že jsem vůbec chtěla zkoušet další :)  Vybrala jsem současné kousky ze své sbírky (teda spíš ty, které jsem momentálně měla po ruce, několik „exponátů“ se nemohlo zúčastnit, jelikož byly již na dně beden připravených ke stěhování :) Hodnotit řasenky je dost těžké, protože co je pro jednoho jako top, je pro druhého propadák. Takže to berte opět s rezervou.

Než začnu, ráda bych podotkla, že než nanesu řasenku, vždy použiju buď bázi nebo průhlednou řasenku. Dělám to tak už léta, jsem na to zvyklá a mám takový dojem, že to i docela pomáhá, protože řasy se tím rozčešou a trochu zpevní před nanášením dalších vrstev řasenky. A další věc, na kterou jsem také zvyklá strašně dlouho je kombinace min. 2 řasenek. Nikdy si oči nelíčím jen jednou, asi to ani neumím a mám pocit, že s více řasenkama najednou dosáhnu lepšího efektu :) 



První řasenka z mé skromné sbírky je Dermacol XXL lash mascara. Nedávno byla tuším že přílohou nějakého časopisu, takže jsem si jí sama v drogerii nevybírala. Mé první dojmy byly trochu rozporuplné. Řasenka se mi zdála trochu suchá. Vlastně doteď mám ten pocit, ale to vůbec nevadí, protože ji kombinuji s dalšími. Tuhle použiju jako první a přes ní další. Kartáček má kónický tvar, což nemusí úplně každému vyhovovat. Určitě našla uplatnění při líčení, ale že by mě nadchla natolik, že bych si jí koupila i příště, to bohužel říci nemůžu.




Teď přichází na řadu asi jedna z nejlepších řasenek, co jsem kdy zkoušela. Je od Maybelline - jak jsem již říkala, ne všechny řasenky byly k dispozici a proto se má oblíbená žlutá verze Colossal Volume nezúčastnila focení. Zastoupila jí sestřička The Falsies volum express mascara. Rozdíl mezi nimi je v kartáčku. Falsies má zahnutý kartáček, což mi ani nevadí, protože je s ní líčení rychlé, pár tahů a je hotovo. Colossal volume je asi nejblíže mé top řasence, kterou tedy stále hledám a která odpovídá mým představám. Během používání jsem zjistila, že nejlepší konzistenci má řasenka po několika týdnech používání. Nevím čím to je, ale zpozorovala jsem to u všech balení, co jsem kdy použila. A další výhoda je, že řasenka poměrně dlouho vydrží, což se cení asi nejvíc.




Teď přicházejí na řadu mini řasenky. Bývají většinou součástí různých dárkových balíčků kosmetiky k nákupu výrobků. Nevydrží sice moc dlouho, ale člověk si alespoň vyzkouší, jak se s nimi pracuje. První z mini verzí je řasenka Sumptuous od Estée Lauder. Celkem jí nemám co vytknout, asi až na celkem vysokou cenu. Osobně mi přijde zbytečná dávat za řasenku 500 Kč a více, protože jsem zatím neobjevila žádnou zázračnou, která by za tu investici stála :) Možná jednou takovou objevím a budu ochotná investovat více. Kartáček této řasenky řasy dobře rozčesal, držely svůj tvar celý den, ale nezpozorovala jsem nic zázračného, co by tuto řasenku povýšilo nad ty z drogerie.



Druhá mini je Clinique - High definition lashes. Má celkem zajímavý kartáček - hřebínek + kartáček. Sice nejsem zastáncem hřebínkových kartáčků, ale osvědčil se jako celkem praktický na líčení spodních řas. Takže kartáček řasenky je asi její největší předností.




Poslední z mini verzí je Clinique - High impact mascara. Její kartáček mi vyhovoval ze všech mini verzí nejvíc. Jsem klasik a moc si nepotrpím na všechny možné designově vychytané kartáčky. Tato řasenka řasy i celkem prodloužila a neměla jsem s ní žádné obtíže.




První vibrační řasenka od Avonu hlásaly reklamy a já podlehla! Do té doby měli vibrační řasenky jen dražší značky a tak jsem neodolala a chtěla vyzkoušet tento malý zázrak za dostupnou cenu. Popsat mé zklamání po použití se ani nedá! Jedním slovem propadák. Řasenka sice vibruje, ale na vzhledu nalíčených řas to nemá žádný efekt. Absolutně žádný. Řasy byly slepené, řasenka se hodně rozmazává a má nepraktické zapínání. Vibrace se spustí hned po malém pootočení řasenky a to mi vůbec nevyhovuje. Takže už nikdy více nepodlehnu lákavým reklamám na zázračné řasenky a zůstanu u klasických kartáčků.



Moje první řasenka od Yves Rocher - Luminelle mě docela mile překvapila. Mám už asi třetí, bývá často v různých akcích a lze jí sehnat za pár korun. Kartáček je klasický, celkem úzký. Dobře se s ní pracuje, prodlužuje řasy, ale řasenka je trochu více "mokrá" nebo "tekutá" nebo jak to lépe popsat. Prostě je potřeba si dávat pozor, než dobře zaschne, jinak by se mohla lehce rozmazat. I přes tento malý nedostatek je stále v mé sbírce a používám jí často.




Druhým kouskem od Dermacolu je řasenka Magnum. Má větší kartáček a dobře se s ní pracuje. Patří také mezi oblíbené. Používám jí většinou jako nejvrchnější vrstvu a dobře se s ní řasy rozčesávají.




Značku Miss Sporty nemám vůbec ráda. Snad nikdy jsem se nesetkala s žádným kvalitnějším produktem této značky. Tuto řasenku jsem dostala jako dárek, ale sama od sebe bych si jí asi nekoupila. Lash millionaire se prodává v černé verzi a v této modré, která by měla být voděodolná. Hahaha, je to asi jen zbožné přání výrobce. Ve vodě opravdu nevydrží, ale abych jí úplně nekřivdila, má celkem dobrý a velký kartáček, který když už nic jiného, tak řasy dobře pročeše a oddělí. Ale na její odolnost vůči vodě raději nesázejte.



A na závěr největší řasenkový propadák. Opět se jedná o řasenky Miss Sporty - XXL Long (voděodolná i klasická verze) . Kartáčky na první pohled vypadají sice obstojně, ale složení řasenky je jedna velká katastrofa. O voděodolnosti se nedá také hovořit a navíc po nalíčení se řasenka rozmazává, ale po celý den!! Nikdy jsem nezažila něco podobného. Běžné řasenky jsou do pár minut suché a nerozmazávají  se, ale tato se opravdu mazala celý den! Takže propadák první kategorie a vůbec se divím, že jsem je obě hned nevyhodila :) Miss Sporty za sebe teda opravdu doporučit nemohu.

A na závěr řasenka, kterou bych ráda do budoucna vyzkoušela. Nemáte s ní někdo zkušenost? 

A jaké jsou vaše top řasenky? Budu velice ráda za každý dobrý tip na dobrou řasenku :)

10 komentářů:

  1. Páni, to je ale řasenek! Tak jako taky jich mám vícero, ale myslím, že tolik co ty nemám. Jinak jsem taky zvyklá používat průhledný gel pod řasenku a vrstvení vícero řasenek. Hlavně mám jednu od essence a ona je supr dospod (moc nebarví, ale krásně rozčeše řasy). K mým oblíbeným pak patří žlutá Maybellinka, Clinique High Impact a max factorka 2000 calories.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem taky do řasenek blázen, ale tolik jsem jich nikdy otevřených najednou neměla :-)
    Moje nej jsou Maybellinky: XXL intense, žlutá a pak fialová. Ale na rozdíl od tebe mám pocit, že nejlepší jsou první dva týdny a pak už je to nic moc a navíc mi nevydrží dýl než dva měsíce - jiné mám otevřené třeba i rok a pořád jsou OK.

    OdpovědětVymazat
  3. Super příspěvek, dobrá sbírka:-D:-)
    http://lepele-mele.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. 2000 calories chci do budoucna taky zkusit, všude na ní pějou chválu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Já mám moc ráda od Astoru Volume air,2000 calorie Max factor (nejlepší),L'Oreal Volumissime.Na prodloužení je super Maybelline XXL oboustraná řasenka.Jinak jsem chtěla ty mini řasenky vyzkoušet,ale jak říkáš,myslím že je to ztráta peněz.

    http://nikolbeauty.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. clinique high impact patri medzi moje top riasenky

    OdpovědětVymazat
  7. ja som tiez riasenkovy maniak :) snazim sa ale nema naraz otvorene viac ako 3-4. tiez ich vrstvim a pouzivam vacsnou kombinacu dvoch :)
    moje TOP: Max Factor Masterpiece (zlata) - moja uplna jednicka avsak vydrzi mi take tri tyzdne, potom vyschne, ale jej kartacik pouzivam s inymi, dalsie fajn su Rimmel Extra Super Lash, Loreal Volumissime Black, Clinique High Impact
    a pozeram ze som asi jedna z mala co neoblubuje riasenky Maybelline :)

    OdpovědětVymazat
  8. já mám nejoblíbenější loreal volume million lashes extra black, o 50,- levnější v rossmannovi než v DM. Navíc je zabalená, což u drogérkových řasenek oceňuju

    OdpovědětVymazat
  9. Jestli ti vyhovuje Maybelline Falsies (mě nenadchla), tak z Astorky budeš nadšená, je rozhodně lepší, ale nejlepší mi poslední dobou přijde z těchto levných řasenek Dermacol volume mania- hezky zhustí i natočí a přitom neslepuje.
    Pokud bys přece jenom někdy chtěla vyzkoušet něco z těch dražších, tak se zaměř na Dior Diorshow, Lancome Virtuose a YSL Volume Effet Faux Cils;-)

    OdpovědětVymazat
  10. ja nedám dopustit na tú estee lauder. Pre mňa moja top riasenka. Este chcem skusit nejakeho YSL a Helenu Rubinsteine a potom mozem byt spokojna :-D

    http://saschanitra.blogspot.com/2012/01/estee-lauder-sumptuous-bold-volume.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)