neděle 10. července 2011

Poklady mé kosmetické taštičky

Ahoj všichni, dnes jsem se rozhodla vytáhnout téma kosmetické taštičky a všech pokladů, které ukrývá. Abyste pochopili, moje taštička na denní nošení neobsahuje žádné líčení. Je to spíš jen taková taštička poslední záchrany. Během léta jsem nějaká líná tahat sebou pudry a oční stíny, takže svými líčidly vás oblažím zas někdy jindy :) 




Seznamte se prosím, má Mango taštička, je maximálně praktická, má dvě oddělené kapsy na zip a je z omyvatelného materiálu.




A tady je samotný obsah taštičky. Samozřejmě čas od času trochu obměním sortiment. Momentálně je taštička vybavená letní verzí kosmetiky.




Nikdy neodcházím bez základních věcí jako je deodorant, parfém a momentálně i termální vody ve spreji. Deodorant je od Body shopu, vřele doporučuji, protože krásně voní, nebarví oblečení a vážně pomáhá, aby se člověk nepotil jako malé prasátko :) Určitě jsem s ním víc spokojená, než s klasickými drogerkovými Dove, Rexonami atd. Parfémy střídám častěji než ponožky, momentálně sebou beru Eternity Moment od Calvina Kleina. Termální vodu pravidelní čtenáři už určitě poznali a není třeba více dodávat :)




Dále taštička ukrývá vlhké ubrousky s melounovou příchutí z HM. Voní vážně božsky, jsou malinké a skladné a ani nemusím říkat jak praktické, když vystoupíte z MHD omatlané od zpocených lidí, jak se hodí je mít po ruce :) Samozřejmě nezbytností je i zrcátko, voděodolná tužka na oči Sephora, korektor Garnier, lesky od Dermacolu a Estée Lauder a multifunkční tyčinka na rty Avéne. Když slunko vážně hodně pálí, přihodím ještě i opalovací krém. 


To je vše z pokladů, které ukrývá má taštička a určitě by mě moc zajímaly obsahy vašich taštiček, bez kterých nevycházíte z domu :) Určitě se pochlubte, případně přihoďte i fotečky. Mějte se krásně a užívejte si neděli :)

3 komentáře:

  1. Pekné :) Ja sa priznám, aj keď mám niečo v kozmetickej taštičke tak to moc nepoužívam. Mám tam lesk na pery Very Me z Oriflame, antibakteriálny gél na ruky, krém na ruky Kamil v malej verzii a tiene na oči :) Musím ju ešte doplniť :)

    OdpovědětVymazat
  2. hezké :) já svou kosmetickou taštičku v kabelce netahám, přes den se mi tam nakupí tolik věcí, že to mám těžké až až, natož tam mít ještě kosmetiku. ovšem ráda bych si pořídila nějakou menší kosmetickou taštičku, kde bych měla aspoň pudr s malým štětečkem, zrcátko a lesky a balzámy co se mi běžně volně povalují v kabelce a pak se divím, že jsou jejih obaly ošoupané a poškrábané :(

    OdpovědětVymazat
  3. V mojej tasticke mam tabletky, antibakterialny gel, tekuty a tuhy korektor, pomadu, balzam na nechty, pilnik, maly Nivea deodorant, popripade gulicku Garnier minerals. Teraz na leto som tam pridala osviezujuci telovy sprej Balea, ktory vyberam z chladnicky a puder na tvar. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)