pondělí 18. července 2011

Paletky očních stínů

Ahoj! Když jsem se včera dala do toho ukazování své sbírky, tak budu pokračovat. Jsem zrovna ve stadiu, kdy zkouším několik novinek a ještě pořád o nich nechci psát, dokud sama neuvidím trochu výsledky. Dnes vyhlašuji téma: Miluju paletky očních stínů, neboť jsou krásné a praktické. Bohužel ne všechny, co jsem kdy vyzkoušela byly dobré, praktické nebo kvalitní. Ale chybami se člověk učí. O některých paletkách jsem vám již psala, takže se spíše zaměřím na ty vám dosud neznámé.






Začnu jednou ze svých nejoblíbenějších. Je od Lamcomu, přivezla jsem si jí před lety ze zahraničí a mám ráda její decentní zelené odstíny. Je nesmrtelná, léta používání se na ní zatím tolik nepodepsaly, ale až mi jednou dojde, budu asi truchlit protože jsem zatím podobnou nikde neviděla.




Další z nesmrtelných je od Clinique. Na ní se už zub času krutě podepsal. Z nějakého důvodu si jí stále šetřím, protože jsem jí dostala jako dárek. Odstíny jsou šedé a fialové, takže ideální pro mé hnědé oči.




Toto trio stínů je od Mary Kay. Není to vlastně typická paletka, protože stíny jsem si kupovala jednotlivě a díky tomu, že mají zespodu magnet, lze si z nich vytvořit paletku stínů a vložit je pak do krabičky. Nejsvětlejší odstín je lila fialový s jemným zlatým odleskem, což bohužel na fotce není vidět. Druhý je matně fialový a poslední je vínovo-fialový. S kvalitou stínů jsem také moc spokojená a dobře drží.






Tak a teď přichází na řadu jedna z těch horších, možná i nejhorších paletek, co jsem kdy měla. Opět jsem se utvrdila v tom, že Avon je šunt šontovatý a nevyplatí se u něj nakupovat. A přitom v katalogu se stíny tvářily božsky, skoro jsem se nemohla rozhodnout jen pro jednu paletku stínů. Balení pěkné, stíny na první pohled také. Ale hned po první aplikaci nastalo velké zklamání. Stíny strašně špatně kreslí a nejsou vůbec syté a pigmentované. Vysloveně "chcíplé" barvy. Ani struktura stínů mi nevyhovuje, taková mastná. Možná jsem si vybrala jen špatné odstíny, možná jsem měla špatnou várku, ale prostě za mě říkám velké NE! Za tu cenu se dají sehnat stokrát kvalitnější a tyto se mi budou nadále válet jen v šuplíku, popřípadě bych na nich mohla provádět jedině woodoo nebo opravdu nevím :)












Moje první věci od Alverde. Nedávno jsem v DM objevila stojany s několika verzemi těchto paletek a neodolala a dvě si pořídila. Zelená verze byla láska na první pohled. Fascinovalo mě to spojení 4 zelených odstínů. V balení je i malé zrcátko a aplikátor, takže je to určitě také výhoda. A navíc stíny krásně voní po růžích, takže jsou malinko návykové :) S kvalitou stínů jsem spokojená, dobře se s nimi stínuje avšak nijak extra nepociťuji, že je to přírodní kosmetika. Možná jen díky té krásné vůni.





Tato paletka je od Essence. Celkem mě zaujaly její tropické odstíny. Nicméně kvalitou nic extra. Stíny se hodně "drobí" a extra nekryjí. Takže na mě extra dojem neudělala. Ale četla jsem několik recenzí, kde si holky tyto paletky pochvalovaly, tak asi zas tak marné nebudou. Za mě ale bohužel doporučení nedávám.







Toto je jeden z posledních úlovků. Je to ELF paletka z jedné limitované sady. Víc vám k ní zatím nepovím, protože se jí budu zabývat při recenzi na poslední várku elf věcí, takže tohle je jen malá ochutnávka. Řeknu jen, za mě ANO!




O této paletce (možná spíše duo stíny) jste si přečetli už hodně v mé radostné euforii. Pro někoho to paletka asi není, ale pro mě je, takže jí sem přidávám spíše jen pro pořádek :)





O této paletce jsem vám také už psala, takže také jen pro pořádek. Je to Catrice z kolekce Papagena a jsem s ní spokojená.




Další z paletek o které jste už mohli číst. Patří také k jedné z mých nejoblíbenějších a je od Sephory.







A úplně poslední je mám top paletka, která má 88 stínů snad všech barev! Nalíčíte se s ní na každou příležitost. Chválu jsem na ní pěla také v jednom z minulých článků, takže už se jí více věnovat nebudu :)


Něco mi říká, že tolik stínů nestihnu spotřebovat do konce života (a to nepočítám mono stíny, o kterých se zmíním někdy jindy). Ale oční stíny jsou tak trochu má vášeň, hodí se vždycky a přece se nekazí :) No ne?
Máte také svou oblíbenou paletku? Nebo máte raději stíny pěkně po jedné barvě?

10 komentářů:

  1. Party queen od Sephory vypadá roztomile;-)
    Jinak Lancome stíny taky miluju, tak to úplně chápu. Elf paletek se zatím "bojím", ale počkám na recenzi a možná jim dám šanci:-D
    Ten Avon mě překvapil, zatím žádnou nemám, ale po nadšených recenzích např.u viennettky jsem o nich začala vážně uvažovat...

    OdpovědětVymazat
  2. já teda stíny nějak nepoužívám jich ani mco nevlastním ale ta paletka od Elfu a nebo ze sephory vypadá velice dobře ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Dejnicka: já tu recenzi také četla a nechápala jsem, jak s nimi může být někdo spokojený. ale prostě 100 lidí 100 zkušeností a proto věřím, že někdo z nich může být spokojený. to za ty peníze je elf úplná bomba oproti avonu :)

    OdpovědětVymazat
  4. U mě vede hned ta první, úžasný barvy!

    OdpovědětVymazat
  5. Super recenzia:) si sa rozpisala, ja mam oblubenu momentalne UD Naked a Too faced, dobre tiene ma aj Art deco a Loreal.:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta Catrice vypadá barevně hodně fajnově. Já měla kdysi od Avonu taky paletku - fialové odstíny myslím a nebyla nejhorší, takový průměr.

    OdpovědětVymazat
  7. Oh, nádhera! Chtěla jsem si pořídit tu od Avonu, ale po tom, co tady čtu, už to neudělám. Nestává se ti, že se ti stíny spíjí do takových vrásek? Mně se tostává velmi často, nevíš co s tím?

    OdpovědětVymazat
  8. Lákají mě ty fialové od Alverde, mám od nich lesk a sem spokojená.

    OdpovědětVymazat
  9. Kristina: to je jednoduché, používej bázi pod oční stíny. Má ji víc značek, já mám vyzkoušenou od Artdeca a je báječná! takový malý černý kalíšek a garantuji, že stíny se nehnou celý den :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ta první je opravdu krásná! Já jsem s Avonem překvapivě dost spokojená, ta pigmentace není nijak závratná, ale ani špatná. Tuhle krajkovou edici jsem si taky chtěla pořídit a nevím, jestli je ještě k sehnání, takže kdybys ji woodoo ušetřila, hlásím se jako zájemce :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)