sobota 23. července 2011

Opravdu poslední slevy

Ahoj! Víte co není vůbec dobrý nápad? Jít se v tomhle počasí zabavit do obchodů. Protože jsem zase (!!!) neodolala a úplně náhodou vešla hádejte kam. Nebudu to rozmazávat, stalo se a já odešla opět s pár poklady se 70% slevou. Slibuju, už tam nepůjdu a už vás nebudu zatěžovat novými fotkami :) Dnes je to naposled. Marionnadu mě vážně tento měsíc zruinuje. Zásoby líčidel na prodejnách jsou už sice trochu přebrané, chce to obejít více poboček, ale i tak jsem ještě narazila na tyto malé skvosty :)






Všechno jsou to oční stíny Lancome. Měla jsem sice zálusk i na jiné od jiných firem, ale spousta jich už byla bohužel vyprodaných. Moje smysly tentokrát uchvátil odstín Pink strass 603.





Dále pak odstín Silver shines. Je úplně krásně stříbrný a rozhodla jsem se ho používat mimo jiné na projasnění vnitřního koutku oka.





A poslední z tria je fialkový Brillant parma. Fialovou miluju, tento má navíc lehce zlatavý nádech a je takový decentní. No nemohla jsem ho tam přece nechat :)





Takže tímto opravdu již uzavírám kapitolu nákupů v Marionnaud se 70% slevou, kreditku zamykám do šuplíku a začnu do práce chodit asi na 12 hodin pro jistotu :) Vy kdo jste tam ještě nebyli, určitě si tam skočte omrknout sortiment, co prodejna to jiné odstíny i značky v akci. A pak se pochlubte, jestli jste také něco ulovily :) Mějte krásný den a neodsuzujte mě za mé malé kosmetické úchylky :)

7 komentářů:

  1. a koľko stály? mohla by si prosím ťa písať pri výrobkoch ich cenu? :)

    OdpovědětVymazat
  2. určitě :) po slevě to bylo nějakých 234Kč :)

    OdpovědětVymazat
  3. Neodsuzuju, jen závidím že tu nemáme Marionnaud, taky bych se určitě pěkně vyřádila ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné ulovky .. růžové stny bych sice nevyužila ale ty stříbrné ♥

    http://teresastarling.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. vsechno jsou krasne barvicky!!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. :D :D ty si nedáš pokoj! Né jako když jsou takové úžasně výrobky ve slevě to se prostě musí koupit!!!! :))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. týjo to jsou úlovky :)... že dáš na blog info až zas budou nějaké takové slevy? Prosím prosím ;)... mám strašně ráda řasenky Lancome ale za plnou cenu..., no znáš to ;) mně se ještě na žádné slevy v parfumerkách nepodařilo narazit, chodím tam asi šmejdit v blbou dobu :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)