sobota 9. července 2011

Opět ta Colorama

Krásné ráno, 
je to už ohraná písnička, ale opět jsem neodolala a rozšířila svou Colorama sbírku o pár kousků. Ta letní cena je prostě neskutečná. Slibuji, že už vás s tématem těchto laků nebudu více zatěžovat :) Je už jen jeden odstín, který bych ráda vlastnila! A pak už si lak na nehty nekoupím tak rok minimálně, slibuju...


Nové kousky zleva odstíny: 

Urban Turquoise - něco mezi tyrkysovou a mentolovou barvou, bez třpytek

Sweet Candy - jemně fialová barva, perleťová

Dark Plum - barva přesně odpovídá názvu, bohužel na fotce se tváří moc černě, nicméně ve skutečnosti je temně fialová, bez třpytek

Ultra Violet - tmavě růžová barva, bez třpytek


Celá má mini sbírka ve své plné kráse (kdyby někoho zaujala určitá barva, je tam uvedeno číslo odstínu )


Mám sice pocit, že nikdy tolik laků nestihnu spotřebovat, ale kdo by odolal :)

A který je ten poslední, vytoužený odstín, po kterém zatím marně pátrám?


Je jím božsky modrý odstín Party Blue. Kdybyste ho někdo po Praze viděl, dejte mi prosím vědět, marně ho vyhlížím v regálech všech možných drogerií, děkuju :)

PS: Dneska mi dorazil další ELF balíček, takže hned začínám testovat a v nejbližší době se můžete těšit na recenzi a fotky :)

8 komentářů:

  1. ó, kľudne nakupuj laky a ukazuj nám ich! :) Minicolorama je proste must-have :) ja mám len dve a z toho je jeden ten, ktorý ešte nemáš a chceš, tak zháňaj :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na tu 120 jsem měla zálusk, ale nakonec jsem ho tam nechala, ale kdo ví, možná se pro něj vrátím

    OdpovědětVymazat
  3. Těm necám neodolávám ani já :D. Ten modrý Party Blue se mi taky moc líbí, ani jsem o něm nevěděla, takže jsem ho ani nikde neviděla :(

    OdpovědětVymazat
  4. jéé, to vypadá nádherně takto pohromadě :) ten modrý vypadá taky moc pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky už jsem si pro některé zašla :D Zamilovala jsem se do toho Ultra Violet! Taky jsem koukala na ten odstín 37, coffee nebo tak nějak se to myslím jmenuje, ale nebyla jsem si jistá, tak jestli někdy budeš mít foto nehtů, budu moc ráda, když ho ukážeš :)

    http://katysnetdiary.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. aj ja zhanam ten modry a nic :(((((((

    www.odzenykzene.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Odstín 120 a 94 mám vyzkoušený a jsou opravdu výborné, skvěle krejí a mám pocit že mají i delší výdrž. Akorát odstín 120 (tyrkys) mi přijde že mi dost obarvuje nehty a to i když mám podkladový lak, bez podkladového jsem to jednou dostávala dolů hóódně dlouho:-(.

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám pouze Candy Frost (podobné Sweet Candy, jen trošku víc dorůžova a světlejší) a nemůžu si ten lak vynachválit. Hlavně se dobře nanáší a pak taky docela dlouho vydrží. Pak se mi líbí i 52, 46, 120 a pak i ten poslední modrý. Hlavní výhoda je v tom, že je to mini, to je pro mne (jako pro občasného barviče nehtů) výhodné :-).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)