čtvrtek 21. července 2011

Nové radosti

Krásné dobré ráno! Stalo se to, co jsem očekávala. Vrátila jsem se do Marionnaudu a zase nakupovala. Slevy jsou do vyprodání zásob a přece to tam nenechám, že :) Paní prodavačce se zablýskly oči jen mě viděla, jak horečně vybírám odstíny. Samozřejmě neopomněla připomenout, že takováto sleva nebude už do konce roku. Tak na co čekat? :) Začnu asi brzy shánět sponzora pro svoje kosmetické slabosti. Tentokrát to opět vyhrály oční stíny, z nabídky se mi zdály nejlepší a samozřejmě nejtrvanlivější.






První si mou přízeň získaly světle fialové stíny od Lancome. Odstín electric dream 308. Na fotce se tváří moc tmavě a skoro až do modra, jsou ale světle lila. Součástí balení je i aplikátor a zrcátko, což je za mě plus. Stíny krásně drží a dobře se nanáší. Asi je zbytečné vám popisovat, jak moc velkou radost z nich mám :)





Druhý úlovek jsou oční stíny YSL Ombre solo Nr.6. Je to růžová barva s perletí. Balení má navíc dva aplikátory - štěteček i pěnový aplikátor. Zrcátko sice není, ale v odrazu krabičky se jde nalíčit dobře :) Luxusní obal jsem vám popisovala u mých předchozích YSL úlovků, taktéž i dlouhou výdrž stínů.







Má radost opět nezná mezí :) Kéž by takovéto akce byly každý měsíc! Nakonec ještě pár fotek Colorama laků v reálu, jelikož se na ně někdo minule ptal a chtěl je vidět přímo na nehtech. Tak snad fotky někoho třeba inspirují :)
PS: do sbírky přibyly dva nové Colorama laky, na svou obhajobu dodávám, že to byl dárek :)




Nové odstíny do sbírky (Urban Coral mě nadchnul, odstín Tutti Frutti nikoliv, jelikož je jen lehce tónovaný do fialova se třpytkami, takové typy laků moc nemusím, ale nevadí)










9 komentářů:

  1. To capuccino je moc hezká barvička:-) A 70% sleva?Nedivím se, že skáčeš metr vysoko:-D

    OdpovědětVymazat
  2. šmarja, sou takový slevy i u nás, nebo je to zas ňáká výjimka :)

    OdpovědětVymazat
  3. kde to ty vzdy tak super najdes? ja som bola Na Prikope, v Letnanoch i v Palladiu a uz mali len zopar veci a nic ma neocarilo :-/
    a chcem sa este opytat, ci nahodou nemas aj odstin Punky Orange? je to totiz moj uplne jaoblubenejsi a uz ho neviem nikde zohnat :-(

    OdpovědětVymazat
  4. koľko stáli tie tiene? lebo sú nádherné!

    OdpovědětVymazat
  5. Slevy by měly být ve všech Marionnaud. Já tohle sehnala v Letňanech. Po slevě stíny vyjdou na nějakých 230Kč, což je vážně super cena. Odstín Punky Orange bohužel nemám.

    OdpovědětVymazat
  6. fialovy jsou krasny!!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Ajaj, zase ti můžu závidět krásné úlovky :))

    OdpovědětVymazat
  8. ty YSL achh!!! jsou boží :)
    no když je někde taková hodně výrazná sleva to je pak peklo! Člověk má furt tendenci tam chodit a samozřejmě neodchází s prázdnou, protože všechno hrozně "nutně potřebuje" :D to znám :)))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. aj ja som na očné tiene ...trošku zaťažená
    sranda je to že nakupujem len hnedé alebo sivé a čierne

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)