neděle 31. července 2011

Nivea Thermo samozahřívací emulze

Krásné dopoledne! Dneska jen krátce, jelikož mám doma spoustu práce po předělávání bytu. Možná se to trochu hodí do tohoto ošklivého počasí - ráda bych se totiž zmínila o samozahřívací čistící emulzi od Nivei. Nejsem si úplně jistá, jestli se jedná o novinku, nicméně já o něm ještě do nedávna neměla tušení. A jelikož teď se každá trocha tepla hodí, proč si ho nedopřát i při čištění pleti. Kdysi jsem používala samozahřívací masku od Garnieru a měla jsem jí moc ráda, protože ten pocit tepla na tváři je moc příjemný. A teď jsem objevila tento malý termo skvost :)




Obsah balení má za úkol čistit pleť do hloubky a při tom jí nevysušovat. Je to lehká emulze, která se při styku s navlhčenou pokožkou začne zahřívat. Tím se otevřou póry a díky tomu se účinněji bojuje proti černým tečkám a pupínkům. Je to vážně paráda po ránu si mýt obličej touto emulzí, která vám ho prohřeje. Pro milovníky tepla určitě doporučuji :) 


Teď už jen aby i to sluníčko začalo svítit, aby člověk mohl spotřebovat svá třpytivá tělová mléka a opalovací gely a bude na světě zase o něco lépe :) Mějte pokud možno pěkný den a dneska byste mi mohly navrhnout, o čem byste si rády do budoucna přečetly a já se pokusím něco s tím udělat :)




PS: Zítra už bude snad o něco zajímavější post :)

5 komentářů:

  1. mě tento článek přišel teda dostatečně zajímavý. vůbec jsem neměla tušení, že něco takového existuje... a tu masku od garnier mám taky ráda.

    OdpovědětVymazat
  2. viděla jsem to v drogerii, vypadá to zajímavě :) jen kdyby to i fungovalo a póry čistilo :)

    OdpovědětVymazat
  3. TRB: tak to jsem moc ráda :)
    Daniela: na černý tečky zabírá jen násilí v podobně manuálního odstraňování, to se mi zatím osvědčilo nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zahlédla jsem to v drogérii, ale nějak jsem na to nereagovala. Ale možná to vyzkouším, super článek :)
    Jinak fotky upravuji v Adobe Photoshop CS5 :)

    OdpovědětVymazat
  5. tohle mi prijde hodne zajimave.. nikdy jsem o nicem podobnym neslysela :)

    http://ivetsperspective.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)