středa 6. července 2011

Nejnovější úlovky z drogerie

Zdravím vás, dnešní článek berte spíš jako inspiraci, určitě nejde hovořit o nějaké recenzi nebo hodnocení :) Jedná se o nejnovější drogerkové úlovky a mé první dojmy z nich.




V košíku jako první přistál sprchový peeling Balea. Nevím jak je to možné, ale do této doby jsem ho v regálech jaksi přehlížela a netušila, že existuje :) Peeling je s vůní jablka a černého rybízu, takže krásně voní. Rozhodovala jsem se mezi ním a peelingem stejné značky ale s citrusovou vůní. Co víc dodat? Je to prostě peeling, obsahuje střeně velká zrníčka a plní svůj účel :) Jo a pro případné zájemce - je to limitovaná edice, tak si pro jistotu pospěšte s nákupem.








Druhý výrobek je sprchový gel na holení. V hledáčku jsem ho měla už delší dobu,ale pořád jsem nebyla nějak schopná si ho koupit. Za sebe říkám super! Krásně voní, má krémové složení, dobře pění a obsahuje pečující avokádový olej. Já osobně nemám ráda pěny na holení. Přijdou mi zbytečné, rychle se vypotřebují, stojí mnohem víc peněz a co nejvíc nesnáším, že pěna ucpává břity holítka.






Poslední úlovky nemusím nijak více popisovat, protože jsem o nich psala před pár dny. Opět jsem neodolala a rozšířila svou sbírku Colorama laků na nehty. Té letní ceně 29Kč nejde prostě odolat:) Tentokrát mám decentnější odstíny. Tělový odstín č. 37 Cappuccino a meruňkový třpytkatý odstín č. 46 Sugar Crystals.


To je pro dnešek vše a teď mě čekají už jen pracovní povinnosti :) Mějte krásný den!

5 komentářů:

  1. Pěny mi taky přijdou zbytečné, sem tam si nějakou koupím, ale nevidím rozdíl, když se oholím pěnou nebo třeba i obyčejným mýdlem. Takže asi tady tu Niveu zkusím. Kolik stála prosím tě? A laka sis vybrala moc hezký:-)
    lepele-mele.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. stála cca 69Kč, a vydrží dlouho, určitě víc než pěna :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle sprcháček jsem dostala k Vánocům a je naprosto skvělý. Právě teď používám už druhý. Skvěle pění a pokožka je po něm jemná a voňavá :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ach tie laky sú úžasné, len škoda že u nás ich nikde nemajú :/

    OdpovědětVymazat
  5. Používám tu Niveu na holení a je užasná, nikdy jsem nebyla s něčím tak spokojená !! A dokonce má Nivea i intimní mýdlo, které je také na holení :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)