sobota 16. července 2011

Malé radosti

Krásné ráno všem! Musím se vám přiznat, mám radost jak malé dítě! A stačilo k tomu málo - projít se obchodním centrem (konkrétně pražský Anděl) a spatřit ve výloze Marionnaud nápis "slevy až 70%". Vpadla jsem dovnitř rychlostí blesku a slídila jak blázen :) Ruce celé pomalované, já celá převoněná ale košík stále prázdný. A pak jsem uviděla stojan s YSL dekorativkou a zjistila, že mají můj vysněný Anti-cernes concealer na kruhy pod očima ve slevě. Bum, první věc v košíku. Přece neodejdu jen s jednou věcí! Nastává dilema, vzít oční stíny Lancome nebo opět YSL? Nebudu vás napínat, vyhrál to YSL. Musím uznat, sleva 70% z původní ceny je opravdu znát. Tudíž korektor něco kolem dvou stovek a stíny tři stovky. Prostě jsem úchyl, ale mám radost! Hlavně z té slevy. Teď se můžu tiše smát všem, co si takové věci kupují za plnou cenu :)








Dneska vás nejspíš unudím fotkama, moc se za to omlouvám, ale radost je silnější než můj rozum :) Kdyby mě z obchodu neodtáhl přítel, nejspíš tam slídím doteď a pláču, že si to nemůžu koupit všechno. Ale já se ještě asi vrátím a budu doufat, že my to všechno nevykoupíte :)















A ještě jako bonus mi paní prodavačka přibalila k nákupu balení kávy, netuším vážně proč, ale tchýně z ní bude mít určitě takovou radost, jako já ze svých úlovků :)







Oční stíny drží jak vytetované, zatím je ani voda nesmyla. S korektorem začnu asi i chodit spát :) A ten obal! Je tak elegantní, nicméně stačí na něj sáhnout a je otlapkaný. Nevadí, mám prostě radost.







A co mi ještě udělalo radost?




Nová ELLE se saténovým župánkem.




Nákup v Lushi, ale o tom se zmíním až někdy jindy...


A nakonec akce v HM. Já vím, že o tom si přečtete u "kolegů" módních blogerů, ale kdyby náhodou tato informace někomu unikla - když si v HM koupíte 3 zlevněné věci, dostane dárkovou kartu na které máte 150Kč na příští nákup :) A to se vyplatí!


Mějte se krásně a užívejte si maličkostí tak jako já dnes! Ono se brzy objeví něco (někdo), kdo vám tu radost bude chtít zkazit.


PS: Omluvte mé dnešní radostné šílenství a do komentářů mi napište, čím jste si udělali v poslední době radost vy :)

8 komentářů:

  1. oooo krása :) škoda že u nás nebývajú takéto zľavy :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nedivím se, že máš takovou radost! :)) Já si v poslední době koupila zlevněné botičky v H&M a mám z nich strašnou radost! Jsem totiž maniak na boty :D

    OdpovědětVymazat
  3. juuuuu tam se vydam!:)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Ty stíny jsou krásné! Já mám nějaké leskové období, koupila jsem si jich v poslední době asi 5 :-D Vůbec je nepotřebuju, takže čistě pro radost :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem si dnes koupila samou bižu a kolem té drogerky jsem šla taky. Velká růžová kola 70% sleva mě opravdu lákala, ale bohužel bych tam nechala všechny své peníze tak jsem raději rychle prošla okolo.

    OdpovědětVymazat
  6. Juuu 70% sleva to je ale hoooodně slušné!!! :) YSL má moc krásně obaly. Já osobně ještě nic nevlastním, ale nedávno u nás byl výprodej v Douglasu a také jsem si tam nakoupila dost takové značkové kosmetiky s neuvěřitelnou 80 % slevou :) z těch věcí mám také radost ještě teď! :) Hlavně z pudru a stínů od Estee Lauder do kterých jsem se naprosto zamilovala!!!!! :))))))
    Jinak máš to tu moc pěkný, sleduji :))))

    OdpovědětVymazat
  7. léto je prostě báječná příležitost jak si díky slevám obohatit sbírku kosmetiky nebo šatníku za pár kaček :) jsem ráda, že nejsem jedinej nakupující maniak :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak se stydím, dneska jsem přišla asi s 10 věcma z Marionnaudu a to už bylo značně probráno, ale za tu cenu nešlo odolat.
    U mě vedl hlavně Dior a Shiseido a ještě jsem odolala a nekoupila YSL stíny a rtěnku (třetí) od Diora

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)