pátek 15. července 2011

make-upové stálice

Dnes vás nechám nahlédnout na své kosmetické "kuchyně". Poslední dobou mi pár lidí psalo na toto téma a chtělo ukázat čím se běžně líčím. Takže tady to je :) Variant mám několik a často je měním (tím jak rychle přibývají do sbírky nové a nové kousky a ty staré mizí nebo je rozdávám svým blízkým). Toto je jedna z mnoha variant, základ bývá většinou stejný, nejčastěji se tedy mění odstíny očních stínů nebo tvářenek.






1)  Paletka 4 korektorů ELF - medium
2)  Bronzer ELF - warm
3)  Fixátor make-upu ELF
4)  Fixační pudr Dermacol
5)  Perfect real make-up Clinique - Shade 10
6)  Voděodolná tužka na oči Jumbo Sephora - black
7)  Štětec na pudr ELF (já používám více na tvářenku)
8)  Kabuki štětec Sephora (používám na pudr)
9)  Oční stíny Make Up Store - Butterfly
10) Sypké oční stíny Avon - lilac
11) Oční stíny M.A.C - Stars n´Rockets
12) Rozjasňující pudr Sephora - golden
13) Minerální pudr Sephora - D30
14) Vyhlazující báze pod make-up Dermacol
15) Tužka na oči M.A.C - black
16) Štětec HM (používám na fixační pudr)
17) Štětec All over shadow Sephora
18) Podkladová báze pod oční stíny Artdeco
19) Řasenka Luminelle Yves Rocher
20) Řasenka The Falsies Maybelline






Tak to byla malá ukázka, pro ty, co je to zajímá :) Někdy příště ukážu jiné varianty (pokud by vás to však nezajímalo, ozvěte se v komentářích :) Myslíte, že mi při denním líčení chybí ve sbírce nějaká zásadní věc, co třeba vy používáte a rádi byste mi jí doporučili? Budu ráda za každý komentář a radu :)



4 komentáře:

  1. určite chcem vidieť aj varianty :) a myslím, že tebe nič nechýba ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Víceméně nic nechybí :-) akorát já když si líčím oči, nestačí mi jeden štěteček - vždy vyplácám alespoň tak pět. Korktorový na bázi, z hm takový ten větši na základní stín, pak round crease na vnější koutek, blending brush abych rozmazala všechny hrany a ještě štětec na linky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. mě tam chybí tvářenka... ale ty asi místo ní používáš ten bronzer.

    OdpovědětVymazat
  4. Maizy: někdy používám taky víc štětců, záleží jak moc mám čas se vymalovávat :) tohle bylo líčení do práce, tak jsem se moc nesnažila :)

    trb: přesně tak, na léto je tvářenka v šuplíku a nahradil jí bronzer :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)