pátek 22. července 2011

make-upové stálice 2

Ahoj všichni! Nevím jak vy, ale koukám z okna na ten šílený déšť a vůbec nic mě nebaví. Tohle podzimní počasí mě nějak vyčerpává více než to dusno, co bylo předtím. Moc invence ode mě dneska proto nečekejte :) Je tu další náhled do mé make-upové kuchyně pro ty, co je to zajímá. Dnešní variace se trochu liší od té minulé. A navíc jsem jí tentokrát zvěčnila bez štětců, ty jsou pro doplnění na druhém obrázku.



1)  Dononalý make-up ELF - sand
2)  Bronzer ELF - warm
3)  Fixační pudr Dermacol
4)  Fixační sprej ELF
5)  Podkladová báze pod oční stíny Artdeco
6)  Paletka 88 očních stínů
7)  3D tvářenka Benefit Bella Bamba
8)  Tužka na oči M.A.C - black
9)  Minerální pudr Sephora - D30
10) Řasenka Colossal Volum´ Maybelline
11) Minerální oční rozjasňovač ELF - buff
12) Řasenka Magnum Dermacol
13) Oční stíny Givenchy - must-have beige
14) Korektor ELF - beige
15) Vyhlazující báze pod make-up Dermacol   
16) Minerální rtěnka ELF -  natural nymph

To byl tedy druhý pohled do mého make-upového zákulisí. Moc jsem vás dneska asi nepobavila. Tak mi to vzhledem k tomu hnusnému počasí odpusťte, já se polepším :) A do komentářů mi pro změnu můžete napsat, jak se bavíte vy, když je venku pod psa a nejde pořádně nic moc dělat :)





8 komentářů:

  1. Nádherná paletka :) jinak koukám, že toho máš dost od ELF ... (já zrovna teď udělala další již třetí objednávku - ELF mě vážně zničí :-/ :D)
    Po tom fixačnim pudru od Dermacolu koukám už delší dobu, ale stále ho nemám ... :( je tedy dobrý ju? :)
    To počasí je ale vážně hnus ... nebaví mě v létě nosit trenčkot a holinky :(

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. dlouho uvažuji o té paletce, ale někdo mě zrazuje, že je špatně pigmentovaná a někdo zase že moc...tak jak to tedy je?

    OdpovědětVymazat
  3. angellovely-things - jsem s tím pudrem od Dermacolu moc spokojená. Někdy bych ráda vyzkoušela i od ELFU a porovnala to, jinak jak jsem psala před pár dny o nové kolekci Essence, tak tam je také bezbarvý pudr a pro mě je srovnatelný s tim Dermacolem, jen je menší a levnější :)

    Jája - záleží asi od jaké firmy si jí koupíš, já jsem s ní moc spokojená a s pigmentací také :)

    OdpovědětVymazat
  4. jo? tak to se po něm mrknu ... s essence dekorativní kosmetikou nemám žádné zkušenosti, mám pouze pár laků :))) ale díky za tip ;))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Jaký máš názor na ten rozjasňovač od elfu? Mně strašně zklamal, koupila jsem si ho a přijde mi, že vůbec nekryje, není ani vidět, že bych ho nanesla :(

    OdpovědětVymazat
  6. simbli: mě taky docela zklamal, nepřijde mi, že by nějak rozjasňoval, spíš jako lehký korektor, ale čekala jsem od něj něco jiného

    OdpovědětVymazat
  7. Docela uvažuji o tom, že bych si koupila nějakou velkou paletku očních stínů a pořád narážím na tyhle. Myslím, že na e-bay se dají sehnat asi kolem 300 Kč, pokud se nepletu. Ale dost se zarážím nad tou cenou. A taky myslím, že se dovážejí z Číny, nemůžou z toho být nějaké alergické reakce??? A mají ty paletky vůbec nějakou značku?? Moc se mi totiž líbí a kdyby byly dražší a nevěděla bych, že jsou z Číny, tak bych si nějakou takovou hned pořídila.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)