úterý 5. července 2011

Make Up Store

Krásné ráno, na úvod bych vám všem moc ráda poděkovala za komentáře k mému wishlistu. Jsem moc ráda za všechny vaše komentáře. A protože se řady čtenářů pomalu rozrůstají, z čehož mám taky obrovskou radost, rozhodla jsem se vyhlásit další giveaway, až vás tu bude rovných 50 :) To bylo na úvod a jelikož jsem se včera nečekaně ocitla na Chodově, kde sídlí i prodejna Make up Storu, musela jsem jít otestovat její výrobky a splnit si jedno své malé přání z wishlistu. Než začnu hodnotit produkty, ráda bych zmínila nějaké informace o značce jako takové.




Make Up Store je švédská kosmetická značka založená v roce 1996 a nabízí velký výběr dekorativní kosmetiky široké barevné škály. Do jejího sortimentu patří i výrobky pečující o pleť a vlasy ale také parfémy, tělové spreje a vonné svíčky. Svůj obchod v ČR otevřel v prodejně Lindex na pražském Chodově a druhý v prodejně Lindex v OC Futurum v Ostravě. Je to vlastně takový obchod uvnitř obchodu. Konkrétně na Chodově lze zakoupit 80% běžného sortimentu značky. Opravdu mi chvíli trvalo, než jsem si prohlédla všechny produkty, protože nabízená barevná škála je opravdu široká! Make up Store velikostí sortimentu strčí hravě do kapsy Make up For Ever. Nejširší nabídku barev nabízí oční stíny. Opravdu si vybere každý, měla jsem velké dilema, které si vybrat! Dále lze vybírat z mnoha barevných variant očních tužek, linek, pigmentů, rtěnek, lesků, řasenek, make upů, pudrů, laků na nehty a co mě hodně překvapilo, byly neuvěřitelné variace umělých řas! Za ty by se nemusely stydět ani tanečnice při karnevalu v Riu. Takže jestli plánujete divokou party a chcete zaujmout, doporučuji navštívit obchod Make Up Storu a určitě si vyberete řasy, díky kterým budete nepřehlédnutelné. Samozřejmě v nabídce jsou i štětce, kosmetické taštičky a přípravky péče o pleť. Byla jsem opravdu nadšená z těch všech barev a nemohla se rozhodnout mezi pigmenty a očními stíny. Nakonec zvítězily stíny, pigmenty budou někdy jindy. Co se výdrže týče, oční stíny, pigmenty i oční linky drží opravdu dobře. Nestírají se, jsou syté a prostě ve všech možných i nemožných odstínech. Jediné co celkově vytýkám (ale nic s tím nikdo nenadělám) je cena produktů. Upřímně jsem nečekala tak vysoké ceny, když se jedná vlastně o obchod uvnitř obchodu. Ceny některých produktů se pomalu blíží cenám MAC nebo Make up for ever. Neříkám, že všechny, ale celkově se jedná o dražší kosmetiku. Stíny i pigmenty na oči stojí 349Kč. Pro někoho je to možná málo, někdy by tolik za mono oční stíny nedal. A jaké stíny jsem si nakonec vybrala?






Volba padla na fialovou barvu v odstínu Butterfly. Mám jí moc ráda a sluší hnědým a zeleným očím. Ve finále jsem vybírala asi ze 4 fialových odstínů a zvítězil lila fialový, který se jemně třpytí a má takovou jakoby perleť. Na fotce se stín tváří jako docela tmavý, ale to zase klame můj foťák.






S očními stíny jsem moc spokojená. Drží dobře, nepráší se, což mám ráda a oceňuji i pěkný design obalu. Možná jako malou nevýhodu bych vytkla to, že nemá zrcátko. Celkově za mě dávám plus Make Up Storu a určitě do budoucna budu mířit častěji na Chodov a lovit a zkoušet další nové výrobky z jejich řady :)


Má někdo z vás zkušenosti s výrobky Make Up Storu? Zatím jsem nikde na blozích recenze nečetla, tak by mě zajímaly názory ostatních :)


A kdo se chce pokochat produkty - http://www.makeupstore.se/usen/home.php

6 komentářů:

  1. Moc se mi líbí ten obal stínů, to budu muset taky něco mít :D

    OdpovědětVymazat
  2. tak to dej pak určitě vědět, jak moc si spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  3. to máš na kosmetiku speciální skříň?.)je vůbec možný toho mít tolik?.))

    OdpovědětVymazat
  4. O téhle značce vím jen to, že existuje, nikdy jsem nic neměla ani jsem po ničem netoužila... Ale až se dostanu do Prahy, skočím omrknout jestli jsem o něco nepřišla :-)

    OdpovědětVymazat
  5. to lálilálilá: musí mi stačit koupelna a jedna skříňka :)

    OdpovědětVymazat
  6. Sleduji
    illena@centrum.cz
    Sigma brushes

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)