středa 27. července 2011

Lush 2

Je to asi dva týdny zpátky, co jsem při nákupech v Palladiu zamířila i do voňavého krámku Lushe. Tentokrát jsem si pořídila o něco víc věcí než při minulém nákupu. A jaké jsou mé dojmy?







Musím říct, že tento produkt jsem si koupila hlavně na základě mnoha recenzí, co jsem na něj četla. Jedná se o mýdlo Honey I Washed the Kids. Uznávám, voní božsky! Krásně provonělo celou koupelnu. Pro ty, co by ho náhodou neznali, voní po medu a mléce. Vůně je opravdu jemná a příjemná. Očuchala jsem všechny mýdla v obchodě a tohle byl jednoznačný favorit. Tuhá mýdla běžně nepoužívám, protože mi vždycky vysušila ruce. Tato medová kostka je ale velmi jemná a kůže po nich vysušená není. Takže jsem moc spokojená. 





Další v košíku přistál šampuk Soak and Float. Jelikož už jsem byla pološílená ze svých neústupných lupů, rozhodla jsem se vyzkoušet přírodní produkt. Znalkyně Lush určitě moc dobře vědí, jak děsně páchne! Voní, teda spíš smrdí vážně jak čerstvě vyasfaltovaná silnice! Ale zoufalství bylo větší než ten puch, který se rozšířil po celém bytě. Šampuk hned putoval do nepropustné krabičky, aby se šířila jen vůně Honey I washed the kids :) Nicméně musím uznat, že vážně pomáhá! Druhý týden každodenního používání přineslo konečně své ovoce! Lupy mizí! Co nedokázaly šampony za stovky korun, dokázal malý přírodní smraďoch (promiň šampuku :) Kdyby někdo netušil, jak šampuk vypadá, představte si malé slisované granulky a z nich trčící kusy čehosi (podle mě je to jalovec červenoplodý, jak uvádí složení).





Byla jsem také mile překvapena, jak pěkně šampuk pění. Trochu jsem se obávala, že to bude stejné, jako s tuhým kondicionérem Jungle, který také používám. A téměř nemizí, takže mi tento malý smraďoch zůstane asi navěky :) Ne, se vší úctou jsem za něj ráda a všem co mají s vlasy problémy jako já ho můžu jen doporučit.






Poslední je sice jen na zkoušku, ale to se taky počítá :) Nemám vůbec žádnou zkušenost s Lush čerstvými maskami. Trochu mě upřímně děsí jejich trvanlivost. Masky moc nepoužívám a jsem zvyklá mít jednu pohozenou v koupelně a nestarat se o to, kdy jí končí trvanlivost. Na zkoušku jsem dostala masku Cupcake. Je to mátově čokoládová maska, která hloubkově čistí pleť a odstraňuje nečistoty a přebytečnou mastnotu. Něco pro mojí pleť na míru. Maska vypadá jako takové čokoládové bahýnko. Těžko říct, jestli nějak výrazně prospěla mému obličeji. To by mi musela vydržet asi déle než pár týdnů. Nevýhodou pro mě je, že po smytí masky jsou kusy bahna po celém umývadle. Asi jsem doufala, že se nějak při smývání rozpustí a nezbyde po něm taková spoušť. 




A co bych si ráda pořídila při své příští návštěvě Lush obchůdku? Čerstvé masky asi nebudou nic pro mě, ale na Fresh Farmacy jsem všude četla samou chválu, co se týče boje s pupínky. Má někdo z vás osobní zkušenost? Nebo mohl by mi někdo případně doporučit nějakou báječnou Lush vychytávku? (teda kromě balistik, ty jsou mi k ničemu vzhledem k tomu, že máme sprchový kout :) Budu ráda za vaše komentáře!

6 komentářů:

  1. Fresh Farmacy mám, miluju ji. Asi nejlepší čistič. Pak z čističů mám ráda masku Magnaminty, krásně pleť vyčistí a můžeš používat každý den.
    Pak taky scrum na rty, nejlepší je bubblegum. =)))

    OdpovědětVymazat
  2. ja mam stejny typ pleti ako ty, ale moja je este extra super citliva a mam pocit, ze hlavne na tieto prirodne produkty+Weleda, Alverde, Sanoflore,..takze bohuzial zla reakcia aj na Magnaminty, Fresh Farmacy, Coalface. ale co mozem za mna doporucit na plet je Herbalism, Tea Tree Water a krem Enzymion.
    nedoporucujem sprchove zele, to sa podla mna nejak neoplati.

    OdpovědětVymazat
  3. Jedu příští týden do Prahy a chtěla bych zavítat i do obchůdku Lush, mám asi stejně problematickou pleť jako ty a přemýšlím o mask of magnaminty a tea tree water nebo 9 to 5, budu ráda za každou radu! Přeci jen to bude moje první návštěva Lush :D :))

    OdpovědětVymazat
  4. Fresh Farmacy používám už tomu bude asi rok spolu s Tea Trea + 2x týdně masku Mask of Magnaminty a jsem moc spokojená! Takže Ti FF určitě doporučuji :) Možná bych Tě upozornila na to, že FF trošku vysušuje, ale když se pak budeš hezky mazat není problém :))) Jinak naposledy jsem vyzkoušela masku Banánmix a z té jsem teda také moc nadšená. Pleť krásně promastí, hydratuje a božsky voní!! :)
    Jinak já se chystám koupit si první šampuk NEW, ale až v pondělí, protože jedu do Drážďan a tam Lush vyjde o něco levněji než u nás :)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Taky budu muset lush vyzkouset... vichni na nej pejou samou chvalu :))

    http://ivetsperspective.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)