neděle 17. července 2011

Laky, laky, laky...

Krásné nedělní dopoledne, dneska máme spoustu práce s úpravami bytu a stěhováním nábytku, takže vás nebudu zatěžovat dlouhými recenzemi nebo svými posledními úlovky. Dnes se podíváme na mojí sbírku laků na nehty. Jsem opravdu žabař oproti většině z vás. Jediné co mě trochu omlouvá je, že jsem ještě v březnu měla gelové nehty a až od té doby si buduji sbírečku laků :) Jako klasicky se z důvodu stěhování některé kousky nezúčastnili focení.





Co se barev týče, rozjíždím to až poslední dobou a to hlavně díky kolekci Colorama. Ale o to jsem vám říkala už stokrát. Určitě u mě nikdy neuvidíme černé nebo tmavé barvy. Jelikož mám i v práci striktně přikázáno, že nehty musí být decentní, rudou nebo jinak výraznou barvu oblékám jen ve dnech volna :) 




Toto jsou jedny z nejnovějších úlovků do mé skromné sbírky




Mix decentnějších odstínů


Má milovaná Colorama


Přehled mých nejoblíbenějších odstínů (ten od NYC se tváří černě,ale je švestkově fialový)

Určitě nemůžu nikomu radit ohledně laků na nehty. Jen za sebe říkám: laky od Avonu už si nikdy více nekoupím - jediná výjimka je matně šedý lak, je zajímavý, ale vydrží vám pár hodin neporušený. Essie ano, ale pro mě jsou celkem tekuté a málo krycí. O.P.I patří k mým favoritům. Stejně tak i Sephora by O.P.I (moc si přeju aby se už začaly prodávat i u nás!). Essence nic extra, až na pár vyjímek. Colorama jsou většinou bez problémů, jen některé odstíny kryjí až po více vrstvách. Obecně drogerkové laky mě většinou zklamaly (Rimmel, Astor, Maybelline atd.) Ráda bych vyzkoušela Orly (máte někdo zkušenost? doporučujete nebo nemám raději zkoušet?)



A nový lak od Bourjois, který má vydržet až 10 dní! Už už jsem se ho chystala koupit, ale neměli můj vyhlédnutý odstín.



A otázka je snadná, který lak za sebe můžete doporučit a který naopak už nikdy více nekoupíte? :) Ráda si nechám poradit nebo se inspirovat. Posílejte na mail klidně i fotky vašich oblíbenců :)

10 komentářů:

  1. Ja mám laky od Avonu veľmi rada, hlavne odtieť Coral red (alebo niečo také). Minicolorama sú super, mám aj S-he, ale tie nie sú až tak dobré, essence mám len jeden a som spokojná, Catrice je asi najlepší :) A Opi nemám

    OdpovědětVymazat
  2. teda to je sbirka,taky miluju laky:)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. ja som si minule kupila coloramu lak, bola som strasne sklamana, nevedela som s nim lakovat, stale tam boli bublinky a pruzky :/ pritom ostatni s tym nemaju problem, tak neviem kde je chyba :)

    OdpovědětVymazat
  4. absolutv: a jaká to byla barva? ty tmavší to většinou nedělají a kryjí dobře, já měla problém hlavně se žlutou, ta kryla až tak po dvou nátěrech

    OdpovědětVymazat
  5. Hmm OPI, keby neboli také drahé tak už mám doma slušnú zbierku, zatiaľ mám len 2, ktoré si náležite šetrím :) Inak ja som spokojná s Essence, tých mám fakt veľa a krásne odtiene má aj Catrice. Síce niektoré nejak dlho nevydržia, ale ja to nepotrebujem, aj tak prelakovávám asi každé 3 dni :)

    OdpovědětVymazat
  6. U mě vede jednoznačně Colorama! Ty laky a hlavně barvičky prostě miluju. Ujíždí na nich už pěkně dlouho. První jsem si koupila loni před prázdninama a byla to láska na první pohled :D Nejraději mám Urban Orange a Urban Lemon♥ Potom jsem celkem spokojená i s laky od NYC :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem velmi spokojená s laky od E.l.f - dlouho vydrží, krásně kryjí a mají nádherné barvy a navíc je seženu za 35Kč! To je úžasné :) Ale za sebe jednoznačně nedoporučuji laky od Avonu - objednala jsem si krásný růžový odstín, když jsem se s ním poprvé chtěla nalakovat, tak byl lak příliš tekutý, dělal čáry, po zaschnutí udělal na nehtách bublinky a za tu cenu cca 90Kč mi opravdu nestál :(

    OdpovědětVymazat
  8. wow tolik laků :)já sama jsem svoje všechny vyhodila prootže si kvuli škole lakovat nechci nesmím:/ ale na léto kdy můžu mě velice lákají nějaké od Maybelinu :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já osobně teda nemůžu říct, že by mi nějaký lak vyloženě nevyhovoval. Moje nehty jsou asi i nějaké "divné" protože většinou fakt všechny laky mi na nich drží docela dost dlouho ať jsou levné nebo drahé! Nevidím rozdíl ... :) Ale nejraději mám z laků asi Sally Hansen a ty od Maybelline Colorama jsou také bezvadné :)
    Jinak ty Bourjois vidím poprvé a hrozně moc se mi líbí! Mrknu po nich ;)))

    OdpovědětVymazat
  10. Ja som najspokojnejšia s lakom Essence-show your feet mám červený :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)