čtvrtek 7. července 2011

GIVEAWAY Nr. 2

Krásný večer,
dneska mám báječnou náladu, takže nebudu čekat s vyhlášením GIVEAWAY, jak jsem původně plánovala. Mám velkou radost z každého nového čtenáře a doufám, že se alespoň někomu můj blog líbí a třeba ho i někdy inspiruje. Moc ráda uslyším v komentářích vaše nápady na zlepšení, nebo náměty, o kterých byste si rádi početli.


Tentokrát jako dárek pro vítěze bude menší 100ml balení micelární vody Bioderma Senzibio H2O. Jak jistě víte, můj top milovaný produkt v mé kosmetické výbavě. 


A podmínky účasti? Úplně stejné jako minule, jen s malým vylepšením.


1) veřejně sledovat můj blog
2) napsat do komentáře pod tento článek svůj email
3) napsat do komentáře jaký je váš top kosmetický produkt, bez     
   kterého nedáte ani ránu


Výhru zasílám jen na území ČR (omlouvám se případným zahraničním čtenářům) :)





Giveaway ukončím až se mi bude chtít :)

50 komentářů:

  1. můj nejoblíbenější kosmetický produkt je výše zmíněná Bioderma Sensibio H2O. Dokáže odlíčit cokoliv a skvěle uklidní pleť.
    eliska.janci@email.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já jí musim mít!!
    Můj top produkt bude nejspíš nějaká voňavka, protože bez ní opravdu nedám ani ránu a právě teď je to PlayBoy
    cer.terka@seznam.cz
    Snad se na mě usměje štěstí. Opravdu po ní toužim.

    OdpovědětVymazat
  3. Sleduji :)
    GabrielaMizerova@seznam.cz
    No u mě je to rozhodně ovocný tělový sprej od Avonu, bez kterého se neobejdu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Můj nejoblíbenější produkt bude asi Hand Scrub od Body Basicu..krásně zjemní ruce..
    m.JUPIK@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. AnetteettenA@seznam.cz

    Tak takových produktů je poslední dobou čím dál víc, ale nejvíce se neobejdu bez gelových linek od essence a krému na vlasy R&B od Lush:)

    Bioderma by mi udělala fakt radost:D úplně se s ní teď roztrhnul pytel ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Sleduju už dlouho :)
    evadoom@seznam.cz
    Já miluju ovocné tělové spreje z Avonu a jinak mám nejraději řasenky Oriflame :)

    OdpovědětVymazat
  7. 1) sleduju dlouho:)
    2) majdule(at)gmail(dot)com
    3) LUSH - 9 to 5

    OdpovědětVymazat
  8. 1, Sleduji tvůj blog už asi měsíc, doufám že nevadí, že přes bloglovin :)
    2, Karolina.Holcova@gmail.com
    3, Dvoufázový odličovač na oči od Nivei, perfektně odlíčí i tu nejvíc voděodolnou řasenku :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak téhle giveaway se nejde nezúčastnit! Už jsem ho vyzkoušela a nemá konkurenci. :)
    Co se týče produktu, který mám nejraději je to rozhodně antibakteriální krém Balea nebo pro větší objem vlasů texturizer Sebastian!

    zeexak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Rozhodně se neobejdu bez obyčejného jeleního loje na rty- v nouzi se dá použít i na suché lokty, kolena atd.
    aga.hauerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Já se neobejdu bez jeleního lůje, to musím mít pořád při sobě! A pak v kosmetické výbavě asi tyčinka aknestop:-)
    jahranst@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Ano ano, sleduji :)
    lulunda@seznam.cz
    A naprosto se neobejdu bez řasenky od Maybelline - Colossal Volume - je to absolutně nejlepší řasenka, kterou jsem kdy zkusila :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Sleduju :) Pou-le@sezanm.cz
    Já se neobejdu bez tužky na oči a řasenky od Avonu :)

    OdpovědětVymazat
  14. sleduji :)
    tak já se neobjedu bez normálního balzámu na rty :) ten s sebou tahám všude a hnedka několik :D

    ve.posp@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. novakova.janis@seznam.cz
    já se neobejdu bez čistící vodičky na obličej..nesmáším ten umatlaný pocit...a teď momentálně intenzivně testuji complexion perfection od elfu :)

    OdpovědětVymazat
  16. Kati-es@email.cz
    sleduji:) máš super recenze a oblíbený přípravek je pudr od dermacolu:)

    OdpovědětVymazat
  17. Neobejdu se bez obyčejné vazelíny! je skvělá na všechno, navíc krásný bonus - rostou po ní řasy:)
    ja.dobesova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. top produkt? nikdy jsem o tom nepřemýšlela! z dekorativky to je asi řasenka - bez té ani ránu :D ale jinak vůbec netuším... :D zapeklitá otázka, aspoň budu mít na čím přemýšlet, až se budu nudit :D
    petra.krupova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  19. sledujem
    a ani krok? určite špirála a lesk na pery a krém na ruky Kamil
    styleinsmalltown@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  20. Pro mě je asi nejdůležitější korektor, s tak šílenou pletí jako mám to ani nemůže být jinak :-)

    viennettka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  21. wow... ja Biodermu milujem ! :D a presne toto malinké vydanie mám doma ! :D ..ale pravdaže aj vo väčších baleniach :D a som s ňou veľmi spokojná :) takže výhercovi vopred gratulujem :) "nech mu slúži" :)

    OdpovědětVymazat
  22. Nejoblíbenější kosmetický produkt je teď v létě určitě termální voda ve spreji:)

    petulkaaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Neobejdu se bez korektoru, vždycky cestuje se mnou :-) a pak taky bez černých linek na oči.

    ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  24. muj uplne nejoblibenejsi produkt je uplne obycejny krem od nivey, ktery taham vsude s sebou a pouzivam ho snad uplne na vsechno... v poslednich dnech se osvedcil i na spaleny obliej :)

    iveta.pisingerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. můj nejoblíbenější produkt je momentálně Pure activ roll on od Garnier, vysuší pupínky a zároveň funguje jako korektor :)

    barbora.tomiskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. miki.ziki@seznam.cz
    Celý Lush! :D Jinak jsem si z Paríže zrovna přivezla pudr, tvářenku, řasenku a make-up od Bourjois. Pudr krásně voní a tvářenka je hrozně roztomilá :D Takže zrovna teď pudr a tvářenka!

    OdpovědětVymazat
  27. 1. moc ráda sleduju:)
    2. palestinka@seznam.cz

    3. moje nejoblíbenější kosmetika je momentálně minerální makeup od elf, sice teď v létě neplatí, že bych bez něj neudělala ani krok, ale opravdu většinu dní bez něj nevylezu:)

    Dárek je skvělý, chtěla bych vodu moc zkusit, tak by mi udělala opravdu velkou radost.

    OdpovědětVymazat
  28. pro mě je teď asi nejoblíbenější produkt korektor a oční linky ve fixu od Elfu, moc ráda bych tu pleťovku vyzkoušela, tak snad budu mít štěstí...Radka.Valuskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. tvoj blog som zacala sledovat az teraz, ale velmi sa mi paci, tiez je kozmetika moj velky konicek (najma asi to skusanie,ze? :D)
    velmi tazka otazka povedat len jeden TOP produkt, ale asi to bude rasenka Max Factor Masterpiece. lepsiu som zatial nenasla a to som ich uz vyskusala velmi vela :)
    m.cepova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. kyky99@seznam.cz

    Produkt, bez kterého nedám ani ránu?
    Voňavka - v současné době Bruno Banani Women (úžasná vůně nejen na léto) a samozřejmě řasenka - ta zachraňuje vždycky všechno, i když nejsem nalíčená, řasenku si patlám vždycky. Moje nejoblíbenější je Max Factor Mastrerpiece MAX.

    OdpovědětVymazat
  31. Nedám ani ránu bez kosmetiky ELF - hlavně krycí tyčinky a pudr ze základní řady :)

    L-LV@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. sleduji
    veronique.1@seznam.cz
    a nejlepší produkt?asi řasenka astor volume diva,je prostě nej!:)

    OdpovědětVymazat
  33. sleduji :) a.skowronkova@seznam.cz
    a nej kosmetický produkt je Make-up affinitone od Maybelline :)

    OdpovědětVymazat
  34. sleduji =))

    katanka.s@seznam.cz

    noo nejlepších produktů mám víc ale ani ránu nedám bez krému Garnier essentials denní =))

    OdpovědětVymazat
  35. sleduji

    ivet1624@seznam.cz

    Balzám na rty SOS od Bodysolu.

    OdpovědětVymazat
  36. Sleduji
    illena@centrum.cz
    Sigma brushes

    OdpovědětVymazat
  37. eliska.voigtova@seznam.cz
    pokud by šlo o konkrétní věc tak blzám na rty od crazy rumors, jedno který, báječné jsou všechny. a obecně nevycházím bez řasenky:)

    OdpovědětVymazat
  38. 1. sleduju přes bloglovin
    2. ifuckedyourboyfriend@seznam.cz
    3. Jelikož jsem přírodní blondýna a mám blonďaté řasy i obočí a celkově světlý obličej, tak se neobejdu bez stínů na obočí, bez všeho ostatního ano :D

    OdpovědětVymazat
  39. 1.Ano sleduju :)
    2.laskonka180@seznam.cz
    3.Nemohla bych fungovat bez roll-onu od Garnier-úžasně osvěží oční okolí a navíc zamaskuje kruhy pod očima :)

    OdpovědětVymazat
  40. Ať přemýšlím jak přemýšlím, tak je to asi tahle Bioderma, to je asi jediná kosmetická věc, které už mám několikáté balení, jinak pořád zkouším nové a nové "věci";-)
    dejnicka@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Asi také bioderma a třesnový balzam na rty od BALEA ...
    e-mail : surovych.lucie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. lesk na rty Dermacol
    atigram@email.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  44. Hm hm hm, tak přemýšlím kam zmizel můj první komentář...Tak znovu :D
    Noxy.Silverssson@seznam.cz
    Nejoblíbenější jsou asi voděodolné tekuté linky :)

    OdpovědětVymazat
  45. Ahoj:-), můj nejoblíbenější produkt, zejména teď v létě je voděodolná řasenka, momentálně mám od essence a řekla bych, že celkem ujde.
    Přeji pěkný den.
    rybnickovaiva@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  47. na tvůj blog jsem narazila až dneska (asi strávím celý den tady :D)
    je toho celkem dost, ale top jsou asi kleštičky na řasy, balzám na rty Yves Rocher a tato micelárka (který už dochází :( )
    luzzie.s@sezna,.cz

    OdpovědětVymazat
  48. zemkova.k@gmail.com
    Určitě makeup od Dermacolu 24h control:))

    OdpovědětVymazat
  49. Sleduji přes síť přátel google.
    Nej produkt? hmmmm... Asi EYE TRIO, z nějaké starší (tuším že limitované) Visions edice od Oriflame, odstín PurpleHaze. Opravdu krááááásné fialové barvičky.

    OdpovědětVymazat
  50. Ukončuji Giveaway! Všem děkuji za účast :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)