pátek 8. července 2011

Garnier vs L´Oreal

 Ahoj všichni, dneska jsem si pro vás připravila srovnání dvou podobných produktů na čištění pleti. Jedná se o L´Oreal Pure Zone perfect clear a Garnier Pure Active Exfo Brusher. 







Začnu s Pure Zone od L´Oreal. Jedná se hloubkově čistící gel s kyselinou salicylovu. Zmatňuje pokožku a působí proti černým tečkám. Co oceňuji nejvíce oproti konkurenčnímu výrobku je odnímatelný čistící kartáček. Lépe se s ním pracuje a gel se na něj nanáší snadněji. Gel dobře pění a po použití jsem se naštěstí nesetkala s tím, že bych měla napjatou pleť. Což se mi stalo bohužel u výrobku od Garnieru. L´Oreal používám častěji a čištění s ním je velmi příjemné (taková malá masáž pro pokožku obličeje). Garnier používám jen v případě, že bojuji s nečekanými pupínky. Mám pocit, že Garnier je celkově "agresivnější" (pro někoho to může znamenat účinnější) ale za sebe dávám víc bodů L´Orealu. 




(odnímatelný kartáček)




Garnier slouží ke stejnému účelu. Mě prostě jen nevyhovuje jeho používání. Jelikož štětinky na čištění jsou součástí balení a nejdou odebrat, je nutné vždy hodně silně zmáčknout lahvičku, aby gel vytekl na štětinky. A jak jsem již podotkla, zdá se mi příliš agresivní. Bohužel ani jeden výrobek mi zatím nezajistil póry bez černých teček. Asi nic lepšího než manuální čistění zatím neexistuje. Tyto výrobky mohou jen preventivně zlepšovat stav pokožky a čistit jí do hloubky. Až jednou někdo objeví výrobek, který odstraní 100% černých teček, koupím si ho a nedám ho už z ruky :)






Pro milovníky novinek podotýkám, že horkou novinkou na trhu jsou inovace obou výrobků. V případě Garnieru přichází výrobce s vylepším štětinek a přidal k nim ještě pružné lamely. 




                                 


Máte také zkušenost s těmito výrobky? Který vyhovuje více vám?

8 komentářů:

  1. Já mám doma oba Garniery, ten nový štěteček mi teda přijde horší ale zase ten gel lepší. Nad L'Orealem přemýšlím delší dobu, ale ještě by mě zajímalo jestli nevadí že je ten kartáček takový větší a dostane se teda všude?

    OdpovědětVymazat
  2. *kartáček, ne štěteček :D

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za recenzi:-) Možná si pořídím ten L´Oreal, věc od Garnier pure mi přijdou hrozně agresivní, jak si psala...
    lepele-mele.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Pure Zone od L´Oreal mám, lenže mám pocit, že pri používaní mám ešte viac vyrážok. :/

    OdpovědětVymazat
  5. ja mám ten gél od Garnieru a zdá sa mi v pohode, záleží asi od typu pokožky.

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé, tohle srovnání jsem taky chtěla dělat, tak niiic, no :-D Bylo by víceméně podobné, za mě Loreal super, nevím v jakém pomatení mysli jsem si koupila ten Garnier...

    OdpovědětVymazat
  7. mám ten od Loreal a jsem s ním docela spokojená. Zvláště se mi líbí ten odjímatelný "kartáček", používám ho na víc věcí

    OdpovědětVymazat
  8. to Iva: je měkký, dostane se určitě všude, nemusíš se bát :) a je vážně praktický, člověk ho pak může používat na víc přípravků

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)