úterý 19. července 2011

Essence 50´s Girls Reloaded

Hurá, hurá! Konečně do drogerií dorazila nová kolekce Essence 50´s Girls Reloaded. Strašně jsem se na ní těšila. Asi nejvíc ze všech připravovaných kolekcí Essence. A také jsem si chtěla spravit chuť po nevydařené kolekci Catrice. Nevím jestli kolekce odstartovala v obchodech v pondělí, nebo už minulý pátek, nicméně já jí objevila v pondělí. Tentokrát jsem sebou vzala do obchodu vzala foťák a udělala pár real záběrů.




Takto kolekce vypadá, čítá rtěnky, stíny, laky, štěteček, tužky na oči a transparentní pudr.




Takto vypadá kolekce v drogerii. Musím říct, že se mi moc líbí retro design výrobků. Určitě podle mě patří tato kolekce k vizuálně nejhezčím od Essence, co jsem zatím viděla.






Zde jsou pro zajímavost ceny. Velmi mile mě překvapily!




V nabídce jsou dva odstíny rtěnek - rudá a meruňkově růžová. Mě zaujala meruňková a rozhodla jsem si jí koupit.



Laky na nehty nebyly bohužel kompletní. Námořnicky modré odstíny už někdo vykoupil. Jinak pro mě odstíny moc zajímavé nebyly, nejvíc jsem chtěla vidět právě ten námořnický, ale to se mi nepodařilo.



Já si nakonec vybrala dva produkty. Nejvíce jsem chtěla transparentní fixační pudr. Rtěnka mě zaujala až na místě svou krásnou přirozenou barvou.






Jak určitě už víte, ráda používám fixační bezbarvé pudry. Moje stálice je ten od Dermacolu, nicméně mi dochází, tak jsem se rozhodla vyzkoušet tuto novinku. Balení je menší oproti Dermacolu, ale také stojí o dost méně. Pro porovnání toto má 8,5g a Dermacol má 30g. Při srovnávání na ruce jsem mezi nimi nepoznala rozdíl. Naprosto stejná konzistence. Výsledek taktéž stejný. Jediná nevýhoda je, že tím jak je balení menší, hůř se pudr nanáší štětcem na obličej. Za mě dávám plný počet bodů a docela mě mrzí, že pudr je součástí jen limitované kolekce, kdyby byl součástí stálého sortimentu, určitě bych pro něj našla místo ve svém kosmetickém arzenálu :)







Druhým výrobkem z kolekce, který mě osobně zaujal byla rtěnka. Odstín 02 I´m Sailing je broskvová barva. Rtěnka je krémová, dobře kryje a na rtech se mi moc líbí a je příjemná. Mám ráda takovéto jemné růžovo-meruňkové odstíny. Za mě také doporučuji!


Jak se kolekce líbí vám? Koupili jste si také nějaký výrobek a jste s ním spokojené?

14 komentářů:

  1. Ten červený lak vyzerá moc dobre
    všeobecne si ale essence nekupujem

    OdpovědětVymazat
  2. já se víc těším na tu balerínskou edici. z této si možná koupím pudr a možná tužku, až okouknu barvy. a teda u nás tu LE ještě nemají.

    OdpovědětVymazat
  3. Určite by som si kúpila, keby sa do našej DM nedostávala len jedna z desiatich kolekcií :/

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem byla v Rossmannu včera a odnesla jsem si právě tuto rtěnku - jsem z ní nadšená! Takový odstín jsem sháněla už dlouho! Sice mám teď na cestě matnou rtěnku od ELF v odstínu, která bude asi podobná, ale nevadí:)

    Můžu mít asi hloupý dotaz? Nikdy mi nešlo do hlavy, jak se tyto sypké pudry používají. Jak jej vydoluješ z toho balení štětcem, když tam má jen tak malé dírky?:D

    OdpovědětVymazat
  5. Námořnická kolekce od essence? Vypadá t osuper, ty krabičky, krásný:-) A dělám si zálusk na tu rtěnku:-) Ceny jsou fakt dobrý! Akorát vždycky otázka: Potřebuju to??? Ta mně leží v žaludku:-D
    lepele-mele.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Já nic z toho nepotřebuju, ale za ty prachy se na to dojdu aspoň podívat a uvidím:-D

    OdpovědětVymazat
  7. Peťulka: ten pudr si nasypeš na víčko a z něj pak nabíráš štětcem :) nebo alespoň takhle to dělám já :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ta kolekce se mi libí :) Zejtra budu mít možnost zajít do drogerky tak si určitě něco vyberu, děkuju za tip! :) Jsem zvědavá na ten námořnický modrý lak, doufám, že u nás ho budou mít :D

    OdpovědětVymazat
  9. Mám zálusk na ten štěteček. Oboustranný za 40Kč, to stojí za zkoušku. Už jste jej některá zkoušela ? :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mně se moc líbí ty rtěnky! Ale určitě omrknu i laky :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem si koupila ten modrý lak, už ho mám na nehtech - neurazí ani nenadchne. Líbila se mi ta rtěnka a protože jsem tam byla v pátek, měli ještě nepoužitý tester a mě mrzí, že jsem si ji nezkusila přímo na rty :-( Nebyla jsem si totiž jistá jestli by mi slušela a tak jsem ji tam nechala. Pak jsem koupila ještě ten štěteček, ale hned jsem ho šla vrátit, protože na účtence byla cena 59,90 a ne 39,90 (z principu, nemám tohle nesprávné ocenění ráda, ne že by mě 20Kč navíc vytrhlo). Líbily se mi ty tužky, dost možná, že se pro nějakou vrátím. Pudr nepotřebuju a ze stínů se mi vždy líbil jen jeden odstín, takže taky nic.

    OdpovědětVymazat
  12. moc se mi líbí odstín rtěnky, který si si vybrala.. :) koukala jsem nedávno na fotky k téhle kolekci a říkala jsem si, že tahle rtěnka je asi nejlepším kouskem z ní... :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já si koupila lak na nehty, odstín 05 You’re a heartbreaker. Jsem s ním docela spokojená =)

    miss-inly.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem byla na dovolené v JIhlavě a taky sem si to koupila ten štěteček za 60 ale nemohla jsem ho vrátit protože mě prodavačka nedala účtenku a ten den jsme jely domů

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)