sobota 23. července 2011

Elf review Nr. 4 + 5

Krásný den, dneska bych se s vámi ráda podělila o své dojmy z poslední objednávky ELF kosmetiky. Respektive tedy posledních dvou objednávek. Ta první byla spíš taková mini, jelikož jsem náhodou zabrousila na stránky ELFu a zjistila, že jsou v prodeji speciální limitované sady. Druhá objednávka byl už trochu boj. Ty z vás, které objednávaly v pondělí hned po doplnění skladu mohou potvrdit, jaká to byla bitka. Nikdy jsem nezažila nic podobného, naposled asi jen bitku o výběr témat bakalářských prací. Ale nikdy by mě nenapadlo, že se jednou budu rvát i o kosmetiku :) ELF prostě jede! Naštěstí jsem měla kliku a podařilo se mi objednat všechno, co jsem si přála. A jsem opět moc spokojená. Vezmu to pěkně popořádku a začnu první objednanou várkou věcí.





První byla sada 5ti lesků na rty Hypershine Gloss – sparkle pinks. Všude se pěla chvála na tyto lesky, takže jsem neodolala a vzala celou sadu. V sadě jsou odstíny lesků – Pink 4, Va Va Voom, Pink 1, Pink 2 a Berry Bliss. Bohužel vám neukážu odstíny přímo na ruce, jelikož některé lesky mám jako dárky. Co se týče lesku samotného, jsem z něj nadšená. Je opravdu příjemný, krásně drží, nelepí ale… bohužel strašně rychle ubývá! Ale tak rychle, že mám pocit, že déle jak týden mi zřejmě nevydrží. Pro mojí zálibu v malování rtů bych potřebovala tak pětinásobné balení. Chápu, že lesk samostatně stojí jen 35Kč, ale jestli do budoucna budu kupovat zase tento lesk, budu muset vzít zas tak pět kusů, aby mi chvíli vydržely.




Další byla sada na oči Ultimate. V sadě je černá tužka na oči, prodlužující řasenka, podkladová báze pod oční stíny a paletka 6 stínů s aplikátorem. Důvod, proč jsem celou sadu objednala, bylo získat podkladovou bázi. Jelikož je neustále vyprodaná, zkusila jsem to obejít. Dalším důvodem byla paletka očních stínů, která se mi také moc líbila. Zbytek výrobků byl spíš jen příjemný bonus. S paletkou jsem moc spokojená. Barvy jsou spíše decentní – světle béžová a růžová, zlatavá, bronzová, vínová a černá. Všechny odstíny obsahují třpytky a to se mi moc líbí :) S jejich výdrží jsem také spokojená. Součástí paletky je i malé zrcátko a aplikátor. Bohužel barvy se mi úplně nepodařilo na ruce vyfotit, aby vypadaly jako v reálu.







Báze pod oční stíny je taky bezvadná. Stíny s ní bez problémů drží. Jen nejsem zvyklá na bázi v tomto provedení (nanášení štětečkem). Více mi vyhovuje nanášení prstem přímo z kelímku. Ale to je jen můj subjektivní dojem, na kvalitu báze to nemá žádný vliv a určitě jí všem doporučuji.


Co se řasenky týče, z té už tolik odvázaná nejsem. Pro mě má moc malý kartáček. Je to výhoda při líčení spodních řas nebo řas v koutku oka, ale na celé řasy mi nevyhovovala. A také se mi úplně nelíbilo, že k večeru už byla pod očima lehce rozmazaná a strašně špatně šla odlíčit. Ale jak jsem řekla, sadu jsem si koupila hlavně kvůli bázi a paletce, takže mi zbytek věcí byl docela lhostejný. 
Totéž tužka na oči, pro mě trochu průměr, přišla mi trochu tvrdší a chtělo to chvíli vykreslování, než se mi podařila vytvořit linku na oku.




Poslední z balíčku byl Kabuki face brush z řady Minerals. Je opravdu krásně měkoučký a hebký, žádné štětinky z něj nevypadávají a jsem z něj prostě nadšená. Za mě má plný počet bodů!


Druhý balíček byl o něco větší a většina věcí byla z řady Studio. Jediné z řady Essentials byly rozjasňující oční stíny v odstínu Ethereal.




Barvy jsou neutrální, jsou hezky pigmentované a s jemnými třpytkami. Ale za nic na světě se mi nepodařilo vyfotit na ruce odstíny, aby alespoň trochu byly vidět. Co se dá dělat. Bude vám muset stačit, že jsou vážně pěkné :)


Tuto podkladovou bázi pod make-up jsem si chtěla koupit už strašně dlouho, ale vždycky byla beznadějně vyprodaná. Tentokrát se mi jí podařilo náhodou ulovit a tak jsem se nemohla dočkat, až jí vyzkouším. Léta používám podkladovou bázi od Dermacolu a zajímalo mě srovnání těchto dvou. Po prvním vyzkoušení musím říct, že tato báze od Elfu mi přijde celkem tekutá. Na jedno pumpnutí vyjede celkem hodně báze a nejde to moc korigovat. To je podle mě trochu nevýhoda. Ale jinak mi složením přijde naprosto stejná jako ta, co léta používám. Nevidím prostě rozdíl a obě mi přijdou stejně dobré. Tak uvidím, kterou koupím příště. V neprospěch Elfu hraje bohužel fakt, že jejich je věčně vyprodaná a nedostupná. 





Tohle je za mě top produkt z celé objednávky. Jsou to krémové linky černé barvy. Už úplně chápu, proč jsou pokaždé vyprodané! Jsou vážně úžasné. A to linky skoro nepoužívám, protože si přijdu hrozně nešikovná při jejich aplikaci. Ale tyto se nanášely jedna báseň. Krásně drží (tuším, že jsou snad i voděodolné) nanáší se vážně úplně samy. Nikdy bych nevěřila, že si na oku vytvořím, tak pěknou linku. Vážně přemýšlím, že si pořídím ještě nějakou jinou barvu. Doporučily byste mi nějakou?? Přiložený štěteček je taky báječnej a dobře se s ním maluje (bála jsem se, že bude tvrdý a nebude se s ním dobře linka kreslit, ale mile překvapil). A na poslední fotce je srovnání velikostí balení, nahoře jsou linky a dole balzám na rty.






Multifunkční rozjasňovač je novinkou v nabídce ELFU. Já si pořídila odstín Sunrise. Vlastně jsem ani pořádně nevěděla, co od tohoto výrobku čekat. Trochu jsem doufala, že to bude něco jako rozjasňovač od YSL Touch Eclat. Ale to mi úplně nevyšlo :) Rozjasňovač mi přijde spíš lepší používat na tváře nebo oči. Nebo se úplně pletu a poraďte mi jak lépe ho používat :) Barva je moc pěkná, taková jemně zlatavá, trochu do růžova. Chtělo by se to ještě trochu opálit, aby barva na pleti lépe vynikla a budu spokojená :)




Poslední z balíčku byla paletka pro dokonalou pleť. Na tu jsem měla spadeno také dlouho a taktéž byla neustále vyprodaná. Nikdy jsem podobnou věc nezkoušela ale prostě paletka se mi tak líbila, že jsem si řekla, že jí vyzkouším. Pleť hezky zmatní, sice mi moc nepřijde, že by mi sjednotila barvu pleti, ale to od ní ani nečekám. Zatím jí beru sebou v kabelce a zmatňuju lesknoucí se pleť. Musím také pochválit krásné balení s velkým zrcátkem.

Opět jsem tedy spokojená a přemýšlím, o co se budu prát po příštím doplnění skladů :) Co byste mi doporučily vy? Jaké výrobky od Elfu máte vyzkoušené a ke kterým se chcete i v budoucnu vrátit? Budu ráda za každou radu nebo doporučení :)

PS: A jelikož se blíží konec měsíce, budu pomalu ukončovat Giveaway, tak kdo se chce ještě zúčastnit, ať si pospíší :)

11 komentářů:

  1. já pořád váhám jetsli si mám něco objednat :D a když se konečně "rozhoupu" tak je to vyprodané :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsme v pondělí taky "bojovala" a už se nemůžu dočkat až mi příjde balíček :-)

    OdpovědětVymazat
  3. taky jsem se v pondeli "rvaůa" :D:D uz aby to došlo

    OdpovědětVymazat
  4. taky sem v pondělí objednávala..:D uff jak já u toho nadávala..:D ale naštěstí mam taky všechno co sem chtěla..:)

    OdpovědětVymazat
  5. nikdy jsem si od elfu nic nekoupila, tak nevim nevim.. ale vsichni to hodne chvali, tak to taky zkusim :) ja jsem ted spokojena s kosmetikou HM :)

    http://ivetsperspective.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Já objednávala také v pondělí :D teď mám na cestě již třetí balíček :D hrůza ELF mě vážně zničí!!! :D Já jsem moc spokojená s tvářenkama z řady STUDIO, rozjasnujícím pudrem, korektorem, lehkým hydratačním make-upem z řady ESSENTIALS. A asi nejvíce jsem nadšená ze štětce na make-up mám ten za 35,- a je vážně úžasný za tu cenu je zázrak nebo mám radost z malého stojanu na štětce :))) no prostě už se zase těším až mi v úterý dojde další balíček a vyzkouším další čtyři nové věci :)))
    Jinak o tom posledním pudru co sis koupila jsem také uvažovala, ale zatím jsem ho neobjednala stále nějak nevím ... možná příště :D

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Prosímtě a kolik je té báze ml? nebo aspoň tak od oka, je ji víc než malé balení z Dermacolu?

    OdpovědětVymazat
  8. Kristina: bohužel na obalu ani krabičce to není napsané, ale jako je určitě větší než ta od Dermacolu :)

    OdpovědětVymazat
  9. Rendy: Ok děkuju, u spousty výrobků jim to chybí a pak se člověk diví, jak je to malé, ale za tu cenu se ta báze vyplatí

    OdpovědětVymazat
  10. Super recenze, moc děkuji, některé výrobky jsem ještě nezkoušela,ale mám spadeno na ty černé gelové linky,až dopotřebuji svoje stávají, ty vypadají úžasně!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)